Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu „Zrównoważony Kampus SGGW – kształcenie na rzecz branż kluczowych” oraz w ramach projektu „GreenTechEducation – SGGW dla gospodarki przyszłości”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA GŁÓWNA GOSPODARSTWA WIEJSKIEGO W WARSZAWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowoursynowska 166
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-787
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka_dydak@sggw.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach projektu „Zrównoważony Kampus SGGW – kształcenie na rzecz branż kluczowych” oraz w ramach projektu „GreenTechEducation – SGGW dla gospodarki przyszłości”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e1a1b9c-1574-4c00-b858-3b4bebf51052
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038973/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.29 Sprzęt laboratoryjny
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zrównoważony Kampus SGGW – kształcenie na rzecz branż kluczowych” nr umowy: FERS.01.05-IP.08-0067/23-00 oraz „GreenTechEducation – SGGW dla gospodarki przyszłości” nr umowy: FERS.01.05- IP.08-0330/23-00. Projekt współ. z Europejskiego Funduszu Społ. Plus w ramach Programu Fund. Europejskie dla Rozwoju Społ. 2021-2027 Priorytet 1 Umiejętności, Działanie 01.05 Umiejętności w szkolnictwie wyższym.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2e1a1b9c-1574-4c00-b858-3b4bebf510523.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 3. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Komunikacja ustna dopuszczalna jest wyłącznie w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia, ofert, o ile jej treść jest udokumentowana.
3. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej.
4. Komunikacja elektroniczna za pomocą poczty elektronicznej nie dotyczy składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą.
5. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
6. Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Agnieszka Dydak
email: agnieszka_dydak@sggw.edu.pl Informacyjnie: godziny pracy osoby wyznaczonej do kontaktu: codziennie od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 8:00-15:00.
7. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia) oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia znajdują się w Załączniku nr 5 do niniejszej SWZ. Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „przeglądaj postępowania/konkursy”).
8. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
9. Sposób i forma sporządzenia dokumentów muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452), przepisami wydanymi na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), a także Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (DZ. U. 2020 r. poz. 2415).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: agnieszka_dydak@sggw.edu.pl , szp@sggw.edu.pl (nie dotyczy składania ofert).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego
w Warszawie, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się
pod adresem email: iod@sggw.edu.pl;
3) Dane osobowe wykonawcy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO oraz
na podstawie przepisów ustawy Pzp w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Dostawa sprzętu laboratoryjnego w ramach w ramach projektu „Zrównoważony Kampus SGGW – kształcenie na rzecz branż kluczowych” nr umowy:
FERS.01.05-IP.08-0067/23-00 oraz „GreenTechEducation – SGGW dla gospodarki przyszłości” nr umowy: FERS.01.05-IP.08-0330/23-00., SZP.250.23.2025 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy Pzp, zawarciem umowy oraz jej realizacją oraz na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO za prawnie uzasadniony interes Administratora uznaje się:
a) ustalenie lub dochodzenie przez Administratora roszczeń cywilnoprawnych wynikających
z realizacji niniejszej Umowy, a także obrona przed takimi roszczeniami;
b) weryfikacja danych osobowych w publicznych rejestrach.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty upoważnione zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania, w tym w szczególności w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp. Odbiorcami państwa danych będą: podmioty i organy, którym Administrator jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, oraz podmioty, które na podstawie stosownych umów przetwarzają dane osobowe powierzone do przetwarzania przez Administratora w związku z realizacją usług gwarantujących należyte wykonanie niniejszej Umowy;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. W przypadku zawarcia i realizacji umowy obejmuje również okres niezbędny do zabezpieczenia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy, chyba, że przepisy szczegółowe stanowią inaczej;
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): cd.pkt.RODO (obowiązek)
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, który administrator przetwarza na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w związku z treścią pkt 3) i 5);:
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10) Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu.
Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). Ponadto wykonawca będzie musiał wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. W celu zapewnienia, że wykonawca wypełnił ww. obowiązki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w związku z udziałem wykonawcy w postępowaniu, Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
11) Wzory oświadczeń wymaganych od wykonawcy w zakresie wypełnienia przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zostały uwzględnione interaktywnym formularzu ofertowym.
12) Do spraw nieuregulowanych w SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp oraz przepisy RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SZP.250.23.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Porometr 1 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa porometru na potrzeby kierunku Biologia i Biotechnologia Instytutu Biologii SGGW w Warszawie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej
SWZ - opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulację ceny ofertowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe dla zadań 1, 2, 4
- Cena – 60 %,
- inne kryteria jakościowe:
Termin realizacji umowy – 20 %
Gwarancja – 20 %
2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert w zadaniach 1,2,4.
A. Kryterium: CENA (Pc) – maksymalna liczba punktów: 60
W ramach kryterium „CENA” oferta otrzyma ilość punktów zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za wykonanie niniejszego zamówienia.
cena brutto oferty z najniższą ceną
Pc = ------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej
gdzie:
Pc - ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium "Cena";
B. Kryterium: Termin realizacji umowy (Pt) dotyczy zadania 1 i zadania 2 maksymalna liczba punktów: 20
Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane na podstawie zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia, zgodnie z treścią złożonej oferty. Punkty będą przyznane w zależności od wariantu:
1) Termin realizacji umowy – 61 - 90 dni – 0 pkt
2) Termin realizacji umowy – 31 - 60 dni – 10 pkt
3) Termin realizacji umowy – do 30 dni – 20 pkt
Wykonawca nie może zaoferować terminu realizacji zamówienia dłuższego niż podany w rozdz. VI SWZ. Zaoferowanie terminu dłuższego niż 90 dni licząc od dnia podpisania umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku zaoferowania terminu krótszego niż 30 dni Zamawiający dla oceny oferty przyjmie termin 30 dni, a do umowy wpisze faktycznie zaoferowany termin.
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca w interaktywnym Formularzu Ofertowym nie wpisze
oferowanego terminu realizacji umowy Zamawiający przyjmie maksymalny dopuszczony okres tj. 90 dni.
C. W przypadku kryterium „Gwarancja (Pg)” oferta otrzyma ilość punktów w zależności od wariantu dla zadań:1 i 4
1) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 12 miesięcy – 0 pkt
2) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesiące – 10 pkt
3) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 36 miesięcy – 20 pkt
Ocena oferty w ramach kryterium nastąpi na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w ofercie dotyczącej oferowanego terminu gwarancji na dostarczony towar. Wykonawca nie może zaoferować terminu „Gwarancja” krótszego niż 12 miesięcy. Podanie terminu „gwarancji” krótszego niż 12 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres „gwarancji na wykonane prace” dłuższy niż 36 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 36 miesięcy, a do umowy wpisze faktycznie zaoferowany termin gwarancji.
Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca w interaktywnym Formularzu Ofertowym nie wpisze
oferowanego terminu „Gwarancji” Zamawiający przyjmie minimalny wymagany okres wynoszący 12 miesięcy.
E. Punktacja końcowa oferty będzie liczona według następującego wzoru:
Pi= Pc + Pt+ Pg
Pi Końcowa ilość pkt. jakie otrzyma oferta „i”
Pc Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”
Pt Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „termin realizacji umowy”
Pg Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „gwarancja"
Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą łączną liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej na podstawie kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Narzędzie do rekonstrukcji przestrzennego rozmieszczenia tkanek roślinnych, czyli mikroskop z doposażeniem (kamera i wyświetlacz) zestaw po 1 szt. i mikrotom 5 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa narzędzi do rekonstrukcji przestrzennego rozmieszczenia tkanek roślinnych, czyli mikroskop z doposażeniem (kamera i wyświetlacz) i mikrotom na potrzeby kierunku Leśnictwo Instytutu Nauk Leśnych SGGW w Warszawie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej
SWZ - opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe dla zadań 1, 2, 4
- Cena – 60 %,
- inne kryteria jakościowe:
Termin realizacji umowy – 20 %
Gwarancja – 20 %
2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert w zadaniach 1,2,4.
A. Kryterium: CENA (Pc) – maksymalna liczba punktów: 60
W ramach kryterium „CENA” oferta otrzyma ilość punktów zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za wykonanie niniejszego zamówienia.
cena brutto oferty z najniższą ceną
Pc = ------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej
gdzie:
Pc - ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium "Cena";
B. Kryterium: Termin realizacji umowy (Pt) dotyczy zadania 1 i zadania 2 maksymalna liczba punktów: 20
Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane na podstawie zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia, zgodnie z treścią złożonej oferty. Punkty będą przyznane w zależności od wariantu:
1) Termin realizacji umowy – 61 - 90 dni – 0 pkt
2) Termin realizacji umowy – 31 - 60 dni – 10 pkt
3) Termin realizacji umowy – do 30 dni – 20 pkt
Wykonawca nie może zaoferować terminu realizacji zamówienia dłuższego niż podany w rozdz. VI SWZ. Zaoferowanie terminu dłuższego niż 90 dni licząc od dnia podpisania umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku zaoferowania terminu krótszego niż 30 dni Zamawiający dla oceny oferty przyjmie termin 30 dni, a do umowy wpisze faktycznie zaoferowany termin.
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca w interaktywnym Formularzu Ofertowym nie wpisze
oferowanego terminu realizacji umowy Zamawiający przyjmie maksymalny dopuszczony okres tj. 90 dni.
D. W przypadku kryterium „Gwarancja (Pg)” oferta otrzyma ilość punktów w zależności od wariantu dla zadań: 2
1) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 48 miesięcy – 0 pkt
2) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 60 miesiące – 10 pkt
3) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 72 miesięcy – 20 pkt
Ocena oferty w ramach kryterium nastąpi na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w ofercie dotyczącej oferowanego terminu gwarancji na dostarczony towar. Wykonawca nie może zaoferować terminu „Gwarancja” krótszego niż 48 miesięcy. Podanie terminu „gwarancji” krótszego niż 48 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres „gwarancji na wykonane prace” dłuższy niż 72 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 72 miesięcy, a do umowy wpisze faktycznie zaoferowany termin gwarancji.
Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca w interaktywnym Formularzu Ofertowym nie wpisze
oferowanego terminu „Gwarancji” Zamawiający przyjmie minimalny wymagany okres gwarancji, wynoszący 48 miesięcy.
E. Punktacja końcowa oferty będzie liczona według następującego wzoru:
Pi= Pc + Pt+ Pg
Pi Końcowa ilość pkt. jakie otrzyma oferta „i”
Pc Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”
Pt Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „termin realizacji umowy”
Pg Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „gwarancja"
Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą łączną liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej na podstawie kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa urządzenia do badania wytrzymałości tkanek roślin drzewiastych w kontekście stabilności drzewostanów- 1 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzenia do badania wytrzymałości tkanek roślin drzewiastych w kontekście stabilności drzewostanów na potrzeby kierunku Leśnictwo Instytutu Nauk Leśnych SGGW w Warszawie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej
SWZ - opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe dla zadań 3
- Cena – 50 %,
- inne kryteria jakościowe:
Termin realizacji umowy – 20 %
Gwarancja – 10 %
Parametry techniczno-użytkowe 20%
4. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert w zadaniu 3
A. Kryterium: CENA (Pc) – maksymalna liczba punktów: 50
W ramach kryterium „CENA” oferta otrzyma ilość punktów zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za wykonanie niniejszego zamówienia.
cena brutto oferty z najniższą ceną
Pc = ------------------------------------------------- x 50 pkt
cena brutto oferty badanej
gdzie:
Pc - ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium "Cena";
B. Kryterium: Termin realizacji umowy (Pt) maksymalna liczba punktów: 20
Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane na podstawie zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia, zgodnie z treścią złożonej oferty. Punkty będą przyznane w zależności od wariantu:
1. Termin realizacji umowy – 61 - 90 dni – 0 pkt
2. Termin realizacji umowy – 31 - 60 dni – 10 pkt
3. Termin realizacji umowy – do 30 dni – 20 pkt
Wykonawca nie może zaoferować terminu realizacji zamówienia dłuższego niż podany w rozdz. VI SWZ. Zaoferowanie terminu dłuższego niż 90 dni licząc od dnia podpisania umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku zaoferowania terminu krótszego niż 30 dni Zamawiający dla oceny oferty przyjmie termin 30 dni, a do umowy wpisze faktycznie zaoferowany termin.
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca w interaktywnym Formularzu Ofertowym nie wpisze
oferowanego terminu realizacji umowy Zamawiający przyjmie maksymalny dopuszczony okres tj. 90 dni.
C. W przypadku kryterium „Gwarancja (Pg)” oferta otrzyma ilość punktów w zależności od wariantu:
1) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 12 miesięcy – 2 pkt
2) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesiące – 5 pkt
3) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 36 miesięcy – 10 pkt
Ocena oferty w ramach kryterium nastąpi na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w ofercie dotyczącej oferowanego terminu gwarancji na dostarczony towar. Wykonawca nie może zaoferować terminu „Gwarancja” krótszego niż 12 miesięcy. Podanie terminu „gwarancji” krótszego niż 12 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres „gwarancji na wykonane prace” dłuższy niż 36 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 36 miesięcy, a do umowy wpisze faktycznie zaoferowany termin gwarancji.
Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca w interaktywnym Formularzu Ofertowym nie wpisze
oferowanego terminu „Gwarancji” Zamawiający przyjmie minimalny wymagany okres gwarancji, wynoszący 12 miesięcy.
D. Parametry techniczno-użytkowe (Ptu) 20 pkt dla zadania 3
Ocena w ramach kryterium nastąpi na podstawie deklaracji złożonej przez Wykonawcę w ofercie, w załączniku nr 2 do SWZ.
Lp. Parametry dodatkowo punktowane Liczba pkt
1. Dystans kolumny od trzpienia – co najmniej 80 mm 20 pkt.
Oferta, która nie będzie zawierać ww. parametrów dodatkowo punktowanych zostanie przyjęta przez Zamawiającego, ale uzyska za te parametry 0 pkt.
E. Punktacja końcowa oferty będzie liczona według następującego wzoru:
Pi= Pc + Pt+ Pg+ Ptu
Pi Końcowa ilość pkt. jakie otrzyma oferta „i”
Pc Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”
Pt Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „termin realizacji umowy”
Pg Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „gwarancja"
Ptu Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „Parametry techniczno-użytkowe”
Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Niniejsze zamówienie w każdym zadaniu zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą łączną liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej na podstawie kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 50
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Parametry techniczno-użytkowe
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Automatyczny edometr sterowany komputerowo wraz z oprogramowaniem- 2 szt. Przedmiotem zamówienia jest dostawa automatycznych edometrów sterowanych komputerowo wraz z oprogramowaniem na potrzeby kierunku Budownictwo Instytutu Inżynierii Lądowej SGGW w Warszawie.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 do niniejszej
SWZ - opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacją ceny ofertowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie procentowe dla zadań 1, 2, 4
- Cena – 60 %,
- inne kryteria jakościowe:
Termin realizacji umowy – 20 %
Gwarancja – 20 %
2. Opis kryteriów, którymi będzie kierował się zamawiający przy wyborze oferty oraz sposób oceny ofert w zadaniach 1,2,4.
A. Kryterium: CENA (Pc) – maksymalna liczba punktów: 60
W ramach kryterium „CENA” oferta otrzyma ilość punktów zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku. Wykonawcy zostaną przyznane punkty według poniższego wzoru, przy czym do porównania cen zostanie przyjęta podana w ofertach całkowita cena brutto za wykonanie niniejszego zamówienia.
cena brutto oferty z najniższą ceną
Pc = ------------------------------------------------- x 60 pkt
cena brutto oferty badanej
gdzie:
Pc - ilość punktów jakie otrzyma oferta badana za kryterium "Cena";
B 1. Kryterium: Termin realizacji umowy (Pt) dotyczy zadania 4 maksymalna liczba punktów: 20
Punkty w niniejszym kryterium zostaną przyznane na podstawie zaoferowanego przez Wykonawcę terminu realizacji zamówienia, zgodnie z treścią złożonej oferty. Punkty będą przyznane w zależności od wariantu:
1) Termin realizacji umowy – 121 - 150 dni – 0 pkt
2) Termin realizacji umowy – 91 - 120 dni – 5 pkt
3) Termin realizacji umowy – 61 - 90 dni – 10 pkt
4) Termin realizacji umowy – 31 - 60 dni – 15 pkt
5) Termin realizacji umowy – do - 30 dni – 20 pkt
Wykonawca nie może zaoferować terminu realizacji zamówienia dłuższego niż podany w rozdz. VI SWZ. Zaoferowanie terminu dłuższego niż 150 dni licząc od dnia podpisania umowy skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku zaoferowania terminu krótszego niż 30 dni Zamawiający dla oceny oferty przyjmie termin 30 dni, a do umowy wpisze faktycznie zaoferowany termin.
Uwaga: W przypadku gdy Wykonawca w interaktywnym Formularzu Ofertowym nie wpisze oferowanego terminu realizacji umowy Zamawiający przyjmie maksymalny dopuszczony okres tj. 150 dni.”
C. W przypadku kryterium „Gwarancja (Pg)” oferta otrzyma ilość punktów w zależności od wariantu dla zadań:1 i 4
1) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 12 miesięcy – 0 pkt
2) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 24 miesiące – 10 pkt
3) okres Gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia 36 miesięcy – 20 pkt
Ocena oferty w ramach kryterium nastąpi na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartej w ofercie dotyczącej oferowanego terminu gwarancji na dostarczony towar. Wykonawca nie może zaoferować terminu „Gwarancja” krótszego niż 12 miesięcy. Podanie terminu „gwarancji” krótszego niż 12 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty. Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres „gwarancji na wykonane prace” dłuższy niż 36 miesięcy, do oceny oferty zostanie przyjęty okres 36 miesięcy, a do umowy wpisze faktycznie zaoferowany termin gwarancji.
Uwaga: W przypadku, gdy Wykonawca w interaktywnym Formularzu Ofertowym nie wpisze
oferowanego terminu „Gwarancji” Zamawiający przyjmie minimalny wymagany okres wynoszący 12 miesięcy.
E. Punktacja końcowa oferty będzie liczona według następującego wzoru:
Pi= Pc + Pt+ Pg
Pi Końcowa ilość pkt. jakie otrzyma oferta „i”
Pc Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „cena”
Pt Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „termin realizacji umowy”
Pg Ilość pkt. jakie otrzyma oferta za kryterium „gwarancja"
Łącznie oferta najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą łączną liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej na podstawie kryteriów oceny ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji umowy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie żąda żadnych podmiotowych środków dowodowych na wezwanie.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale IX i X SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie żąda od wykonawcy składania przedmiotowych środków dowodowych.5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 3 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-23 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-23 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-21
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Wykonawca może zaoferować krótszy termin dostawy sprzętu laboratoryjnego z uwzględnieniem rozdziału XIX SWZ. Do umowy zostanie wpisany termin wskazany przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup usługi cateringowej dla uczestników spotkania w dniu 14 listopada 2025 r.
- Opinie programów studiów na wybranych kierunkach oraz przygotowanie instrukcji/scenariuszy i oprzyrządowania prowadzenia nowych zajęć dydaktycznych."
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Dostawa 2 sztuk serwerów i półki do macierzy dla KW PSP w Warszawie.
- Zakup i dostawa odzieży ochronnej RTG
- Remont budynku administracyjnego oraz garażu na Obwodzie Drogowym w Pruszkowie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla SP 15 w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej wraz z drobnym asortymentem laboratoryjnym do jednostek organizacyjnych UW-M w Olsztynie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania badań
- Dostawa odczynników i sprzętu laboratoryjnego na rzecz Instytutu Agrofizyki im. Bohdana Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 6 części
- Dostawa materiałów zużywalnych do sprzętu laboratoryjnego dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
- Dostawa granulatora laboratoryjnego z reometrem
więcej: Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.