eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2023-11-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lokalna 11

1.5.2.) Miejscowość: Tychy

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.7.) Numer telefonu: 327070103

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Spółka Gminna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d4ed5d4-579c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405180

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DWS/09/2023 r.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis parametrów techniczno – użytkowych zamówienia lub dane techniczne:

A. PARAMETRY WORKÓW oraz ILOŚCI:

kolor worka pojemność
[l] grubość [mm] liczba worków
w rolce [szt.] liczba rolek [szt.] SUMA worków
[szt.]
żółty
(odpady z metalu i tworzyw sztucznych) 120 0,050 12 71 699 860 388
niebieski
(odpady z papieru) 120 0,050 12 37 947 455 364
18 5 889 106 002
zielony
(odpady ze szkła) 120 0,075 12 28 649 343 788
brązowy
(odpady kuchenne) 120 0,075 12 2 400 28 800
60 12 21 553 258 636
brązowy
(odpady zielone) 120 0,075 12 73 672 884 064
= 2 937 042




B. Dodatkowe wymagania:
 Worek powinien mieć dolny szew (zgrzew) o długości minimum 440 mm; długość worka powinna spełniać wymagania dot. pojemności danego worka.
 Każdy worek powinien posiadać cztery trójkątne fragmenty wystające ponad jego górną krawędź (tzw. „uszy”) o wymiarach pozwalających na swobodne zawiązanie worka.
 Worki powinny być na rolkach, z zastosowaniem perforacji.
 Worki muszą być podzielone na poszczególne frakcje.
 Worki powinny być przeźroczyste lub półprzeźroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę.
 Worki powinny być odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych; nie powinny zawierać dodatków kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska.
 Dostawy powinny być zrealizowane na tzw. „europaletach” o wym. 1200 x 800 mm i o maksymalnej wysokości (wraz z europaletą) 1400 mm.
 Na każdym worku należy umieścić nadruk z logiem Zamawiającego, zawierający informacje o odpadach podlegających/niepodlegających gromadzeniu w danym worku. Dokładny wzór nadruku wraz ze wszystkimi danymi podany będzie do wiadomości po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego.
 Worki na paletach mają być kompletne, trwale zapakowane (odporne na przypadkowe rozpakowanie, rozerwanie).

2. Warunki Gwarancji:
Wymagany okres gwarancji przez Zamawiającego: 12 miesięcy od daty podpisania każdorazowego protokołu zdawczo-odbiorczego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1119307,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1231093,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1119307,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sipeko Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409

7.3.3) Ulica: Makowiska

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1119307,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.