Ogłoszenie z dnia 2023-11-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00405180/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-20
- 2023/BZP 00414771/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Master Odpady i Energia Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 273854704
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lokalna 11
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 327070103
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szymon.lakota@master.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.master.tychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka Gminna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa worków typu HDPE lub LDPE do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d4ed5d4-579c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00475445
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00405180
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DWS/09/2023 r.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis parametrów techniczno – użytkowych zamówienia lub dane techniczne:
A. PARAMETRY WORKÓW oraz ILOŚCI:
kolor worka pojemność
[l] grubość [mm] liczba worków
w rolce [szt.] liczba rolek [szt.] SUMA worków
[szt.]
żółty
(odpady z metalu i tworzyw sztucznych) 120 0,050 12 71 699 860 388
niebieski
(odpady z papieru) 120 0,050 12 37 947 455 364
18 5 889 106 002
zielony
(odpady ze szkła) 120 0,075 12 28 649 343 788
brązowy
(odpady kuchenne) 120 0,075 12 2 400 28 800
60 12 21 553 258 636
brązowy
(odpady zielone) 120 0,075 12 73 672 884 064
= 2 937 042
B. Dodatkowe wymagania:
Worek powinien mieć dolny szew (zgrzew) o długości minimum 440 mm; długość worka powinna spełniać wymagania dot. pojemności danego worka.
Każdy worek powinien posiadać cztery trójkątne fragmenty wystające ponad jego górną krawędź (tzw. „uszy”) o wymiarach pozwalających na swobodne zawiązanie worka.
Worki powinny być na rolkach, z zastosowaniem perforacji.
Worki muszą być podzielone na poszczególne frakcje.
Worki powinny być przeźroczyste lub półprzeźroczyste, umożliwiające wizualną kontrolę.
Worki powinny być odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych; nie powinny zawierać dodatków kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska.
Dostawy powinny być zrealizowane na tzw. „europaletach” o wym. 1200 x 800 mm i o maksymalnej wysokości (wraz z europaletą) 1400 mm.
Na każdym worku należy umieścić nadruk z logiem Zamawiającego, zawierający informacje o odpadach podlegających/niepodlegających gromadzeniu w danym worku. Dokładny wzór nadruku wraz ze wszystkimi danymi podany będzie do wiadomości po rozstrzygnięciu postępowania przetargowego.
Worki na paletach mają być kompletne, trwale zapakowane (odporne na przypadkowe rozpakowanie, rozerwanie).
2. Warunki Gwarancji:
Wymagany okres gwarancji przez Zamawiającego: 12 miesięcy od daty podpisania każdorazowego protokołu zdawczo-odbiorczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1119307,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1231093,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1119307,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sipeko Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922305409
7.3.3) Ulica: Makowiska
7.3.4) Miejscowość: Jarosław
7.3.5) Kod pocztowy: 37-500
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1119307,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-28INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni"
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2026 r.
- Zakup i dostawa wózków widłowych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Tychach
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2026 r.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu pn. "Podniesienie jakości oferty edukacyjnej w I Liceum Ogólnokształcącym im. Leona Kruczkowskiego w Tychach"
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja, modernizacja i zmiana sposobu użytkowania budynku położonego przy ul. Jagodowej 8 na lokale mieszkalne"
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- "Zakup i dostawa sprzętów oraz urządzeń w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na potrzeby Gminy Mykanów" - 7 części.
- Usługa zabezpieczenia i sprzątania wewnątrz budynków LCIT położonych w Lublinie wraz z zapewnieniem materiałów i środków czystości z podziałem na części
- Podniesienie gotowości operacyjnej Gminy Lelis do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- Zakup wyposażenia hali magazynowej z wydzielonym pomieszczeniem biurowym z podziałem na 2 części w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
- "Zakup sprzętu i wyposażenia w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026."
więcej: Worki i torby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





