Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00398285/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych na terenie powiatu toruńskiego w sezonie zimowym 2025/2026 (gmina Czernikowo, Chełmża, miasto Chełmża)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Toruniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871525432
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 34/38
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pzdtorun.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych na terenie powiatu toruńskiego w sezonie zimowym 2025/2026 (gmina Czernikowo, Chełmża, miasto Chełmża)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c66a797-8161-4cfa-8d7c-a9672e5dcb6a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475141
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034398/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie odśnieżania i posypywania piaskiem i solą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD 11.252.3.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Toruńskiego w sezonie 2025-2026, w podziale na zadania zgodnie z przyjętymi standardami będącymi załącznikiem do niniejszej SWZ:• Zadanie nr I – teren gminy Czernikowo;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 108000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na zimowym utrzymaniu dróg powiatowych na terenie Powiatu Toruńskiego w sezonie 2025-2026, w podziale na zadania zgodnie z przyjętymi standardami będącymi załącznikiem do niniejszej SWZ:• Zadanie nr II – teren gminy Chełmża i miasta Chełmża;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 108000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 788,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 788,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 788,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU AgroPower Sambor Filarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 341302056
7.3.3) Ulica: Zębowo 104
7.3.4) Miejscowość: Obrowo
7.3.5) Kod pocztowy: 87-126
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AgroPower Sambor Filarski
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AgroPower Sambor Filarski
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-15 do 2026-03-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKO Jacek Kowalkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 340329231
7.3.3) Ulica: Szczypiorskiego 1c
7.3.4) Miejscowość: Nowa Chełmża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-11-15 do 2026-03-15INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Dostawa sprzętu medycznego z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa wyrobów oraz płynów do dializy nerkowej i otrzewnowej.
- "Dostawa urządzeń głośnikowych oraz wzmacniacza mocy w ramach rozbudowy istniejącego systemu nagłośnieniowego CKK Jordanki w Toruniu."
- Kompleksowa zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych wraz z usługą noclegową i gastronomiczną oraz przygotowaniem materiałów dydaktycznych
- Dostawa, instalacja i uruchomienie skanera dziełowego.
- Dodatkowe zajęcia rytmiki dla dzieci w ramach projektu "Sieć współpracy dla osób współorganizujących kształcenie dzieci niepełnosprawnych"
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych i powiatowych na terenie Gminy Nowogród Bobrzański w sezonie 2025/2026
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- "Zimowe utrzymanie dróg gminnych oraz ciągów pieszych będących w zarządzie Gminy Miejskiej Świeradów-Zdrój w sezonie zimowym 2025r./2026r." - Zadanie nr 1, 2, 3, 4, 5a, 5b,
- Odśnieżanie, utrzymanie stałej przejezdności dróg, zatok parkingowych i chodników w warunkach zimowych na terenie SUM oraz usuwanie śniegu, sopli z dachów budynków SUM w sezonie 2025/2026.
- "Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2025/2026"
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich na terenie powiatu wołowskiego w sezonie zimowym 2025/2026
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.