Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00383037/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa chodnika przy drodze gminnej w m. Trzcianka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brańszczyk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550667824
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II, 45
1.5.2.) Miejscowość: Brańszczyk
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-221
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 592 93 14
1.5.8.) Numer faksu: 29 742 28 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@branszczyk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.branszczyk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.branszczyk.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa chodnika przy drodze gminnej w m. Trzcianka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e527a56c-461d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475139
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030763/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Budowa chodnika przy drodze gminnej w m. Trzcianka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383037/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 238947,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową oraz STWIOR, która stanowi załącznik do niniejszej SWZ jest przebudowa drogi gminnej nr 440108W w zakresie budowy chodnika w m. Trzcianka.
Początek projektowanego chodnika stanowi, zgodnie z projektem technicznym, droga wjazdowa do szkoły (km 0+000,00). Koniec projektowanego chodnika zlokalizowano na wysokości działki nr 237/1, za zjazdem do posesji nr 172 (km+324,54)
Przedmiot zamówienia nie obejmuje budowy kanału technologicznego.
1. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje m.in.:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, w tym rozbiórka istniejących zjazdów z kostki brukowej,
2) roboty ziemne,
3) regulację wysokościową istniejących urządzeń (włazy studzienek, studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych, wymiana hydrantu na ziemny)
4) budowę chodnika o szerokości 2 m o konstrukcji:
- kostka betonowa brukowa grub. 6cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 5cm,
- podbudowa z kruszywa 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm,
- warstwa odsączająca gr. 15cm
5) budowę zjazdów o konstrukcji:
- kostka betonowa brukowa w kolorze czerwonym grub. 8cm
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 grub. 5cm
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm,
- warstwa odcinająca z pospółki grub. 10cm,
6) ustawienie krawężników i obrzeży betonowych przy chodnikach, krawężników najazdowych na zjazdach, krawężniki ustawione na ławach betonowych,
7) cięcie krawędzi jezdni piłą mechaniczną w celu ustawienia krawężników i uzupełnienie masą bitumiczną powstałej szczeliny,
8) wykonanie oznakowania pionowego
9) roboty wykończeniowe i porządkowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót , które stanowią załączniki do SWZ oraz inne dokumenty przekazane przez Zamawiającego, a wymagania wyszczególnione choćby w jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji.
Przedmiar robót stanowi element pomocniczy przy ustaleniu ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów obowiązuje kolejność: umowa, SWZ, projekt techniczny, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót. W razie wątpliwości poczytuje się, iż Wykonawca podjął się wszystkich robót objętych projektem (art.649 Kodeksu cywilnego).
3. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności z wymogami ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.). Roboty muszą być wykonane zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, wykonawczą, techniczną oraz należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy oraz z zachowaniem wymagań i obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż. i branżowych.
4. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja stanowiąca Załącznik nr 3 do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
5. Rozwiązania równoważne
1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 2351 ze zm.).
2) Wskazane przez Zamawiającego nazwy własne producentów nie są wiążące dla Wykonawcy i należy je traktować jako przykładowe do określenia parametrów i wymogów technicznych. Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w dokumentacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach, wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia.
4) Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
5) Do wskazanych w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia zastosowanie ma określenie „lub równoważne", co oznacza, że Wykonawca może użyć innych produktów niż określone w dokumentacji projektowej i w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, jednakże wyłącznie pod warunkiem, ze posiadają one tożsamy charakter użytkowy (tożsamość funkcji) oraz, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych oraz bezpieczeństwa użytkowania nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego.
6) W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp Zamawiający, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 272891,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 272891,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 272891,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budowa, Remonty-Dróg, Ulic, Chodników Damian Prokopowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251609472
7.3.3) Ulica: Długa 84A
7.3.4) Miejscowość: Tłuszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 05-240
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Damian Prokopowicz Budowa, Remonty - Dróg, Ulic, Chodników
jakie przetargi wygrała firma
Damian Prokopowicz Budowa, Remonty - Dróg, Ulic, Chodników
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 272891,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Tworzenie mieszkania wspomaganego na terenie gminy Wierzbica
- Modernizacja wybranych pomieszczeń PUM w budynku Rektoratu w celu umożliwienia prowadzenia zwiększonej liczby zajęć ze studentami - Aula, sala: 109, 102, 101, C, korytarze, toaleta przy 102
- Budowa strefowej pompowni wody pitnej wraz ze zbiornikiem retencyjnym w miejscowości Obrowo
- Utworzenie żłobka gminnego "Kraina Malucha" w Nowej Wsi w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029
- "Przebudowa placu zabaw przy żłobku miejskim przy ul. Obrońców Westerplatte w Iławie"
- Wsparcie aktywności mieszkańców obszarów wiejskich - rewitalizacja placu zabaw w Siekierczynie Dolnym
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.