Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00415891/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa remizy OSP Bulowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OCHOTNICZA STRAŻ POŻARNA W BULOWICACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490396722
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bielska 215
1.5.2.) Miejscowość: Bulowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-652
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 507 944 224
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ospbulowice@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.facebook.com/ospbulowice/?locale=pl_PL
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminakety.ezamawiajacy.pl/pn/gminakety/demand/232362/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa remizy OSP Bulowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e919828-c361-437a-a132-0f49f884c937
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475060
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00414812/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Rozbudowa budynku strażnicy OSP o garaż dwustanowiskowy dla samochodów pożarnicznych z wiatą gospodarczą
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00415891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSP-1
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 270000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac do wykonania obejmuje rozbudowę budynku strażnicy OSP o garaż dwustanowiskowy dla samochodów pożarnicznych z wiatą gospodarczą tj.: realizację robót w całości wskazaną w dokumentacji projektowej, w tym między innymi wykonanie wraz z robotami towarzyszącymi:
- konstrukcji i opierzenia hali,
- stolarki okiennej i drzwiowej,
- posadzki,
- instalacji elektryczna oraz nagrzewnicy.
Jednocześnie zamawiający wskazuje, iż załączona dokumentacja projektowa przedstawia szerszy zakres prac niż określony niniejszym zamówieniem. Inwestycja została już rozpoczęta i zostały wykonane fundamenty.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SWZ oraz:
- przedmiar robót - załącznik nr 4a – pełniący jedynie funkcję pomocniczą
- specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 4b
- dokumentacja projektowa - załącznik nr 4c
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45442100-8 - Roboty malarskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 275033,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 275033,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MATYSZKOWICZ MAREK - P.P.H.U. "Mat-Marko"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5491694261
7.3.3) Ulica: Świerkowa 30
7.3.4) Miejscowość: Bulowice
7.3.5) Kod pocztowy: 32-652
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie konstrukcji stalowej wg zamówienia
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MATYSZKOWICZ MAREK - P.P.H.U. "Mat-Marko"
jakie przetargi wygrała firma
MATYSZKOWICZ MAREK - P.P.H.U. "Mat-Marko"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 275033,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-058.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Remont budynku Dyrekcji Łódzkiego ODR zs. w Bratoszewicach
- Remont, zaprojektowanie i budowa infrastruktury turystycznej BbPN
- Budowa świetlicy kontenerowej w Wielkich Łąkach
- "TERMOMODERNIZACJA PRZEDSZKOLA GMINNEGO WRAZ Z BUDYNKIEM MIESZKALNYM W PEŁCZYSKACH W SYSTEMIE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miasta Ryki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





