eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jawornik Polski › Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do obiektów Zamawiającego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do obiektów Zamawiającego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORNIK POLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900625

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 30

1.5.2.) Miejscowość: Jawornik Polski

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-232

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 651 40 14

1.5.8.) Numer faksu: 16 651 40 55

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@jawornikpolski.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminajawornikpolski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/gminajawornikpolski/public/postepowanie?postepowanie=35371112

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminny Ośrodek Kultury

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941595963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jawornik Polski 16

1.5.2.) Miejscowość: Jawornik Polski

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-232

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gok.jp@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gokjawornik.pl/

Zamawiający 3

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gminna Biblioteka Publiczna

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941595940

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jawornik Polski 26

1.5.2.) Miejscowość: Jawornik Polski

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-232

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gbpjp@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gbpjawornikpolski.eu/

Zamawiający 4

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Jaworniku Polskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941749550

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jawornik Polski 209

1.5.2.) Miejscowość: Jawornik Polski

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-232

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp_jawornik@poczta.onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsjawornik.pl/

Zamawiający 5

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół i Placówek w Manasterzu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7941749544

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Manasterz 575

1.5.2.) Miejscowość: Manasterz

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zsmanasterz@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsipmanasterz.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do obiektów Zamawiającego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a445723-4ecd-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00061559/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do obiektów Zamawiającego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397711/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRG 271.09.2022-II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 426476,59 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Kompleksowa dostawa (obejmująca sprzedaż gazu i świadczenie usługi dystrybucyjnej) gazu ziemnego wysokometanowego o symbolu E do obiektów Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 6 do SWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Dostarczanie gazu będzie się odbywać na podstawie umowy zawierającej postanowienia umowy sprzedaży i umowy o świadczenie usług przesyłania i dystrybucji gazu (umowa kompleksowa), której wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
2. Gaz grupy E powinien być dostarczony całodobowo do punktów zdawczo – odbiorczych wymienionych w załączniku nr 6 do SWZ, którym jest zespól urządzeń gazowych służących do przyłączenia sieci wewnętrznej, będącą własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora systemu.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów jakości obsługi Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego. Winien zapewnić ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach i posiadać rezerwę gwarantującą ciągłość dostaw.
4. Własność paliwa gazowego przechodzi na Zamawiającego po dokonaniu pomiaru na wyjściu z gazomierza.
5. Wielkość poboru gazu, która będzie dostarczona w okresie obowiązywania umowy szacuje się na 1 137 129,00 kWh. Podana wielkość wolumenu paliwa gazowego jest wartością szacowaną na podstawie dotychczasowego zużycia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznego wolumenu paliwa gazowego do poziomu max. +/- 10%. Wykonawca będzie dostarczał w okresie obowiązywania umowy paliwo gazowe w ilości odpowiadającej rzeczywistemu zapotrzebowaniu Zamawiającego niezależnie od szacunkowej prognozy jej zużycia. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości paliwa gazowego. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość paliwa gazowego.
6. Rozliczenia za dystrybucję paliwa gazowego odbywać się będą na podstawie bieżących wskazań układu pomiarowego, przy czym dla taryf z liczbą odczytów w roku 1 i 2 na podstawie szacunkowego zużycia, zaś ostateczne rozliczenie za dany okres rozliczeniowy nastąpi na podstawie wystawionej Wykonawcy faktury rozliczeniowej po uzyskaniu danych pomiarowych od OSD, która będzie uwzględniać ilość faktycznie pobranego przez Odbiorcę paliwa gazowego.
7. Rozpoczęcie dostaw nastąpi nie wcześniej niż po skutecznym wypowiedzeniu obecnie obowiązujących umów kompleksowych na sprzedaż paliwa gazowego z obecnym sprzedawcą lub skuteczne zgłoszenie umowy do OSD”. Zamawiający podłączony jest do sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego: Polska Spółka Gazownictwa sp. z o.o. Oddział w Tarnowie przy ul. Wita Stwosza 7, 33-100 Tarnów
8. Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży paliwa gazowego, w tym w szczególności: wypowiedzenia dotychczasowych umów kompleksowych, zgłoszenia do OSD nowej umowy sprzedaży paliwa gazowego. Czynności te Wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych przez Zamawiającego wraz z zawarciem umowy sprzedaży paliwa gazowego.
9. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliw gazowych, zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) w zakresie świadczenia i korzystania z usług dystrybucji palia gazowego.
10. Standardy jakości obsługi Zamawiającego zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych na podstawie ustawy Prawo energetyczne. Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 roku Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2017r. poz. 220 z późn. zm.) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 30 maja 2014r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym (tj. Dz. U. z 2016r, poz. 1899 z późn. zm.)
11. W ramach niniejszego zamówienia zostaną podpisane umowy odrąbie z każdą z jednostek wspólnie udzielających zamówienia (łącznie 5 jednostek). Dopuszcza się zawarcie umów drogą korespondencyjną lub w formie elektronicznej z zastosowaniem kwalifikowanego podpisu elektronicznego.
12. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą z dnia 26 stycznia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach służących ochranie odbiorców paliw gazowych (Dz. U. z 2022r. poz. 169 ze zm.) Zamawiający są uprawnieni do skorzystania z „ochrony taryfowej”. Informacja dot. punktów dotychczas objętych ochroną (łącznie 25 PPG) znajduje się w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
13. Zamawiający dopuszcza zmiany ilości punktów poboru gazu (dodanie lub usunięcie).
Wymagania stawiane wykonawcy:
1) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia;
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia
3) Spełnienie innych wymagań określonych w istotnych postanowieniach umowy oraz wynikających z obowiązujących przepisów prawa
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany wymagań i obowiązków wprowadzonych w treści swz. Może mieć to miejsce w przypadku, gdy przepisy obwiązujące w okresie prowadzenia postępowania czy realizacji umowy będą wprowadzały wyłączenia lub możliwość odstąpienia od podanych / obowiązujących wymagań. Każdy taki przypadek musi być udokumentowany ze wskazaniem podstawy prawnej i opisu stanu faktycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09120000-6 - Paliwa gazowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09123000-7 - Gaz ziemny

65200000-5 - Przesył gazu i podobne usługi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 387282,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 387282,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 387282,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PGNiG Obrót Detaliczny sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272706082

7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-248

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 387282,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 6 miesięcy od dnia 1 stycznia 2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.