Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa emulsji asfaltowej C69 BP3 PU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I MOSTÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130335984
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zajazd 8
1.5.2.) Miejscowość: Płońsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdimplonsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdimplonsk.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa emulsji asfaltowej C69 BP3 PU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be349311-c381-4f1b-9b41-10d77cfd7b8f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474955
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W dniu 31.07.2024 r. pod numerem 2024/BZP 00439157/01 w BZP zostało zamieszczone Ogłoszenie o zamówieniu na dostawy - Sprzedaż i dostawa emulsji asfaltowej C69 BP3 PU. W w/w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.
Zamawiający podjął rozmowy z Wykonawcami w celu udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust. 2 ustawy Pzp. Nie znaleziono Wykonawcy mogącego wykazać spełnianie postawionych przez Zamawiającego warunków.
Emulsja będąca przedmiotem postępowania jest niezbędna do wykonania robót polegających na powierzchniowym utwardzeniu nawierzchni dróg gminnych. Prace te muszą być wykonywane w określonych warunkach atmosferycznych. Zamawiający zakłada, że mogą zostać przeprowadzone do połowy września. Nie pozostawia to odpowiedniej ilości czasu na przeprowadzenie kolejnego postępowania w trybie podstawowym.
W związku z powyższym Zamawiający przeprowadził postępowanie w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie przesłanki określonej w art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-734b7c45-2414-4f24-98dc-c5f11d275b03
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 05/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa emulsji asfaltowej C69 BP3 PU transportem Wykonawcy i rozładunkiem jego urządzeniem rozładowczym i na jego koszt, partiami na teren bazy Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. przy ul. Zajazd 8, 09-100 Płońsk.
2. Na przedmiot zamówienia składa się:
1) dostawa emulsji asfaltowej C69 BP3 PU w ilości 90 ton;
2) wypożyczenie zbiornika do magazynowania emulsji asfaltowej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zamówienie będzie realizowane partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego (pojedyncza dostawa w uzgodnieniu z Wykonawcą, w zależności od rodzaju transportu Wykonawcy).
2) Dostawy będą odbywać się do zbiornika o pojemności 20 000,00 l znajdującego się na terenie siedziby Zamawiającego, tj. Zarządu Dróg i Mostów Sp. z o.o. ul. Zajazd 8, 09-100 Płońsk.
3) Emulsja będzie dostarczana autocysternami Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego.
4) Najpóźniej wraz z pierwszą dostawą Wykonawca dostarczy na jego koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego zbiornik do magazynowania emulsji asfaltowej. O dostawie zbiornika Wykonawca poinformuje Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem. Po zakończeniu dostaw, po zgłoszeniu przez Zamawiającego, Wykonawca, na swój koszt, odbierze zbiornik z siedziby Zamawiającego.
5) Rozładunek zbiornika leży po stronie Zamawiającego. W dniu dostawy zbiornika Wykonawca przeprowadzi szkolenie z zakresu jego użytkowania.
6) Parametry zbiornika:
- zbiornik o pojemności 20 000 litrów;
- niezależny układ podgrzewania emulsji;
- kształt walcowy.
7) Wyposażenie zbiornika
- czujnik maksymalnego zapełnienia;
- podgrzewanie emulsji do temperatury min. 50 stopni C;
- termostaty do regulacji temperatury minimalnej i maksymalnej,
- termometr,
- pompa emulsji o wydajności 150l/min, wykorzystana do mieszania emulsji w zbiorniku celem wyrównania temperatury, oraz tankowania skrapiarki/remontera, zanurzona w zbiorniku;
- izolacja termiczna zbiornika odporna na wysokie temperatury;
- automatyka sterująca ustawioną temperaturą oraz pompą do mieszania emulsji,
- układ przelewowy do tankowania skrapiarek/remonterów.
8) Zamawiający wymaga, aby poszczególne dostawy odbywały się w godzinach od 7.00 do 14.00, w terminie nie dłuższym niż 72 godzin od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania poszczególnych zamówień telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. Zamawiający będzie składał zamówienia na dostawę emulsji w dni robocze, w godz. od 7.00 do 15.00.
9) Termin realizacji pojedynczej dostawy – wg oferty Wykonawcy w czasie określonym w godzinach od momentu zgłoszenia zapotrzebowania przekazywanego telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez uprawnionych pracowników Zamawiającego (minimalny termin realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 24 godzin, maksymalny termin realizacji dostawy od momentu zgłoszenia zapotrzebowania wynosi 72 godzin).
10) Faktyczna ilość zamawianych wyrobów będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Odbiór ilościowy w dniu dostawy.
11) Każda dostawa musi być potwierdzona przez osobę wyznaczoną przez Zamawiającego na dokumencie WZ wystawionym przez Wykonawcę. Oryginalny dokument WZ stanowić będzie podstawę odbioru ilościowego zamówionej partii materiału.
12) Wykonawca zapewni, że dostarczone materiały będące przedmiotem zamówienia odpowiadają odpowiednim normom. Wszystkie materiały powinny posiadać niezbędne aprobaty techniczne, atesty oraz deklaracje zgodności dopuszczające do stosowania w budownictwie drogowym, które Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wraz z każdą dostawą.
13) Wraz z każdą dostawą, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu deklaracji właściwości użytkowych i/lub dokumentów wymienionych w pkt. 11.
14) Zakwestionowane przez zamawiającego tj. Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. partie dostarczonych materiałów, jako niespełniające wymogów norm lub na które dostawca nie przedstawi wymaganych dokumentów, zostaną pozostawione do dyspozycji Wykonawcy i za zakwestionowaną ilość materiałów jak i za ich transport Zamawiający nie zapłaci.
15) Zakwestionowane materiały Wykonawca zobowiązany jest zabrać we własnym zakresie z miejsca ich rozładunku w ciągu 3 dni od powiadomienia przez Zamawiającego o dostawie materiałów niewłaściwej jakości.
16) W przypadku stwierdzenia przy odbiorze braków ilościowych lub wad dostarczonych materiałów, Wykonawca dostarczy towar wolny od wad w terminie 3 dni roboczych od dnia stwierdzenia wad.
4. Ceny materiałów zgodne z ofertą Wykonawcy będą obowiązywać przez cały okres związania umową.
5. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji (art. 441 ustawy Pzp). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z opcji w pełnym lub w częściowym zakresie.
1) W ramach opcji Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia zakresu zamówienia o maksymalnie 20% wartości zamówienia podstawowego.
2) Wykonawca wykonana dostawy w ramach prawa opcji po cenach jednostkowych wskazanych w formularzu ofertowym.
3) Pozostałe wymagania dotyczące dostaw w ramach prawa opcji są takie same, jak zakresie podstawowym zamówienia.
4) Szczegółowe zapisy dotyczące prawa opcji znajdują się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ
6. Ilość emulsji objęta zakresem zamówienia stanowi zapotrzebowanie orientacyjne. W rzeczywistości zamawiana ilość może ulec zmniejszeniu, jednak nie więcej niż o 20% szacowanej ilości zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego zamówienia nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
7. ZASADA RÓWNOWAŻNOŚCI – Zamawiający informuje, że ilekroć w szczegółowych opisach, przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, norm technicznych lub jakościowych, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje wyroby dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w dokumentach zamówienia. Wykazanie równoważności zaoferowanego rozwiązania lub rozwiązań równoważnych spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisany przedmiot zamówienia stanowi minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego (są to wymagania minimalne – dopuszcza się wszystkie cechy dodatkowe, podnoszące jakość oferowanych wyrobów). Jeżeli nastąpiło wskazanie przez Zamawiającego jakiejkolwiek nazwy własnej, marki lub nazwy handlowej służy to prawidłowemu określeniu przedmiotu zamówienia, klasy wyrobu, będącego przedmiotem zamówienia i ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca nie jest zobowiązany do dostarczenia tych konkretnych, podanych w dokumentacji przetargowej produktów i może dostarczyć inne, jednakże wyłącznie pod warunkiem ich równoważności z produktami podanymi w dokumentacji, w szczególności pod względem:
• charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
• charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiału),
• parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
• wyglądu (struktura, barwa, kształt),
• parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44113600-1 - Bitum i asfalt
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRAKT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591267282
7.3.4) Miejscowość: Szczukowskie Górki
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 310329,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Opracowanie dokumentacji technicznej w ramach zadania pn. Przebudowa ulicy Pułtuskiej na odcinku od ul. Żołnierzy Wyklętych do ul. Targowej wraz z budową kanalizacji deszczowej
- Wykonanie usług opiekuńczych świadczonych na rzecz osób wskazanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płońsku
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn. "Rozbudowa budynku Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie wraz z termomodernizacją istniejącego budynku"
więcej: przetargi w Płońsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.