Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00404901/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy ryb
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330392390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: C. K. Norwida 3
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 94 355 20 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@niwa.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niwa.info.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62200544-ba9b-4806-9bde-2ab728f2adc91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy ryb2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-62200544-ba9b-4806-9bde-2ab728f2adc9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474825
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00626026/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawy ryb, w podziale na zadania: Zadanie nr 1: dostawy ryb świeżych, mrożonych, solonych, owoców morza; Zadanie nr 2: dostawy ryb wędzonych; Zadanie nr 3: dostawy konserw rybnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00404901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O.271.1.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy ryb świeżych, mrożonych, solonych, owoców morza obejmujące następujący asortyment: śledź matias – 600kg, śledź a,la łosoś w oleju – 10kg, płaty śledziowe w zalewie octowej – 400kg, krewetki Królewskie black tiger – 10kg, kalmar tuby – 10kg, mieszanka owoców morza – 10kg, paluszki rabowe surimi 0,250kg – 10szt., raki gotowane w pancerzu – 5kg, pstrąg patroszony świeży b/ gł – 50kg, dorsz filet ze skórą świeży – 1100kg, flądra tusza bez skóry świeża – 150kg, karp płat ze skórą świeży – 100kg, łosoś filet ze skórą świeży – 50kg, śledź bałtycki płat świeży – 950kg, morszczuk filet ze skórąmrożony – 350kg, mintaj filet b/s – 100kg, dorsz kawałki z fileta – 1600kg. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu
zamówienia określone zostały w załączniku nr 1A.1. do SWZ, w Załączniku nr 1B do SWZ oraz w załączniku nr 1 do SWZ –
Formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15210000-3 - Filety rybne, wątróbki rybne i ikra
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.5.) Wartość części: 120756,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy ryb wędzonych obejmujące następujący asortyment: węgorz wędzony – 10kg, łosoś wędzony na zimno – 20kg, łosoś wędzony plastry – 10kg, łosoś wędzony sałatkowy – 65kg, makrela wędzona na gorąco – 500kg, makrela wędzona – filet z przyprawami – 10kg, rolmopsy z makreli wędzone – 10kg. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1A.2. do SWZ, w Załączniku nr 1B do SWZ oraz w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.4.5.3.) Główny kod CPV: 15234000-7 - Ryby wędzone
4.5.5.) Wartość części: 19097,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawy konserw rybnych obejmujące następujący asortyment: śledź w oleju 170g – 40szt., śledź w sosie pomidorowym 170g – 50szt., tuńczyk w sosie własnym 170g – 30szt., szprot w oleju 170g – 45szt., szprot w sosie pomidorowym 170g – 45szt., makrela filet w pomidorach 170g – 50szt., paprykarz szczeciński 300g – 500szt., sardynka w sosie pomidorowym110g – 10 szt. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia określone zostały w załączniku nr 1A.3. do SWZ w załączniku nr 1 do SWZ – Formularz ofertowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.5.) Wartość części: 2903,35 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na złożenie ofert, tj. do godz. 11:00, dnia 15 września 2025 r. wpłynęły dwie oferty firm: SCAMPI Ostrowski Aleksander z siedzibą w Mścicach, kod 76-031 Mścice, przy ul. Dworcowej 17 oraz „IMPERIAL-KOŁOBRZEG” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kołobrzegu, kod 78-100 Kołobrzeg, przy ul. Albatrosa 11.
Treść oferty nr 1 złożonej przez firmę SCAMPI Ostrowski Aleksander jest niezgodna z warunkami zamówienia tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. Ww. Wykonawca nie przedłożył do oferty Formularza Ofertowego stanowiącego treść oferty, o czym mowa, m.in.: w pkt 1 Rozdziału XIII SWZ, a także w ppkt 1.1. i pkt 15 Rozdziału XVII SWZ. Formularz Ofertowy. Przesądzające w tym względzie nie są wymagania formalne, a treść dokumentu odnosząca się do przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego wykonania. Brak dołączenia do oferty Formularza Ofertowego nie jest uchybieniem mającym charakter formalny, czy porządkowy. Zgodnie z definicją warunków zamówienia wskazaną w art. 7 pkt 29 ustawy Pzp ilekroć w ustawie jest mowa o warunkach zamówienia – należy przez to rozumieć warunki, które dotyczą zamówienia lub postępowania o udzielenie zamówienia, wynikające w szczególności z opisu przedmiotu zamówienia, wymagań związanych z realizacją zamówienia, kryteriów oceny ofert, wymagań proceduralnych lub projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego. Mając na uwadze powyższe Zamawiający jest zobligowany do odrzucenia oferty nr 1 złożonej w Zadaniu nr 1, 2, i 3 przez firmę SCAMPI Ostrowski Aleksander na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Treść oferty nr 2 złożonej przez firmę „IMPERIAL-KOŁOBRZEG” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Zadaniu nr 1 jest niezgodna z warunkami zamówienia tym samym podlega również odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W toku badania oferty firmy „IMPERIAL-KOŁOBRZEG” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Zamawiający stwierdził, że w pozycji 10 Załącznika nr 1A.1. – Asortyment zamówienia – Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty dotyczącej „Dorsza filet ze skórką świeży (bałtycki) klasa I” Wykonawca dokonał samodzielnej i nieuprawnionej zmiany opisu przedmiotowego asortymentu wpisując, cyt.: „Dorsz filet ze skórką świeży REFRESH klasa I”. Tym samym oferta ww. Wykonawcy jest niezgodna z warunkami zamówienia, gdyż nastąpiła niezgodność oświadczenia woli Wykonawcy z oczekiwaniami Zamawiającego, odnoszącymi się do merytorycznego zakresu przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że nastąpiła w zaistniałej sytuacji w sposób nieusuwalny materialna sprzeczność zakresu zobowiązania zawartego w ofercie z zakresem zobowiązania, którego Zamawiający oczekuje, zgodnie z treścią SWZ. Mając na uwadze powyższe Zamawiający jest zobligowany do odrzucenia oferty nr 2 złożonej w Zadaniu nr 1 przez firmę „IMPERIAL-KOŁOBRZEG” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
W konsekwencji czynności odrzucenia dwóch ofert firmy SCAMPI Ostrowski Aleksander „AKA” Spółka z o.o. oraz firmy „IMPERIAL-KOŁOBRZEG” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością złożonych w niniejszym postępowaniu w Zadaniu nr 1 spełniona została przesłanka unieważnienia postępowania, o której mowa w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp. Zgodnie z dyspozycją wskazanej powyżej podstawy prawnej unieważnienia niniejszego postępowania, postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie w Części dotyczącej Zadania nr 1 w dniu 03.10.2025 r.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na złożenie ofert, tj. do godz. 11:00, dnia 15 września 2025 r. wpłynęły dwie oferty firm: SCAMPI Ostrowski Aleksander z siedzibą w Mścicach, kod 76-031 Mścice, przy ul. Dworcowej 17 oraz „IMPERIAL-KOŁOBRZEG” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kołobrzegu, kod 78-100 Kołobrzeg, przy ul. Albatrosa 11. Zgodnie z dyspozycją podstawy prawnej unieważnienia niniejszego postępowania w Zadaniu nr 2 – art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Oferta nr 1 złożona przez firmę SCAMPI Ostrowski Aleksander w Zadaniu nr 1, 2 i 3 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Uzasadnienie odrzucenia oferty ww. Wykonawcy została opisana w części niniejszego ogłoszenia w pkt 5.2.1.) w Sekcji V dotyczącej części nr 1. Cena oferty firmy „IMPERIAL-KOŁOBRZEG” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, jedynej niepodlegającej odrzuceniu złożonej w niniejszym postępowaniu na przedmiot zamówienia określony w Zadaniu nr 2 przekracza o 2.415,64 zł brutto (ca 12%) kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie Zadania. Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie Zadania została udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp- client/search/list/ocds-148610-62200544-ba9b-4806-9bde-2ab728f2adc9 przed otwarciem ofert zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia w Zadaniu nr 2 do ceny oferty z najniższą ceną – jedynej niepodlegającej odrzuceniu. Mając na względzie powyższe uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w Zadaniu nr 2 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie w Części dotyczącej Zadania nr 2 w dniu 03.10.2025 r.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w terminie przewidzianym na złożenie ofert, tj. do godz. 11:00, dnia 15 września 2025 r. wpłynęły dwie oferty firm: SCAMPI Ostrowski Aleksander z siedzibą w Mścicach, kod 76-031 Mścice, przy ul. Dworcowej 17 oraz „IMPERIAL-KOŁOBRZEG” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kołobrzegu, kod 78-100 Kołobrzeg, przy ul. Albatrosa 11. Zgodnie z dyspozycją podstawy prawnej unieważnienia niniejszego postępowania w Zadaniu nr 3 – art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. Oferta nr 1 złożona przez firmę SCAMPI Ostrowski Aleksander w Zadaniu nr 1, 2 i 3 została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia. Uzasadnienie odrzucenia oferty ww. Wykonawcy została opisana w części niniejszego ogłoszenia w pkt 5.2.1.) w Sekcji V dotyczącej części nr 1. Cena oferty firmy „IMPERIAL-KOŁOBRZEG” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, jedynej niepodlegającej odrzuceniu złożonej w niniejszym postępowaniu na przedmiot zamówienia określony w Zadaniu nr 3 przekracza o 704,42 zł brutto (ca 23%) kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego Zadania. Informacja o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie Zadania została udostępniona na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-62200544-ba9b-4806-9bde-2ab728f2adc9 przed otwarciem ofert zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp. Ponadto Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia w Zadaniu nr 3 do ceny oferty z najniższą ceną – jedynej niepodlegającej odrzuceniu. Mając na względzie powyższe uznać należy, że zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w Zadaniu nr 3 na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp. Zamawiający unieważnił niniejsze postępowanie w Części dotyczącej Zadania nr 3 w dniu 03.10.2025 r.
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Utrzymanie w prawidłowym stanie rowów melioracyjnych oraz stawów w granicach miasta Kołobrzeg
- Dowożenie dzieci z terenu Gminy Kołobrzeg do szkół podstawowych wraz ze sprawowaniem opieki nad uczniami
- Dowóz dzieci i uczniów niepełnosprawnych oraz zapewnienie opieki podczas tego dowozu do jednostek oświatowych położonych na terenie miasta Kołobrzeg i poza jego granicami w roku 2026.
- Rewitalizacja fontanny w parku im. Antoniego Szarmacha w dzielnicy Zachodniej w Kołobrzegu w ramach projektu Budżet Obywatelski
- Dostawy mrożonych: warzyw, owoców, wyrobów mącznych, lodów
- Usługi prania
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w celu realizacji żywienia zbiorowego dla uczestników przedsięwzięć szkoleniowych w Ośrodku Szkoleniowo-Konferencyjnym w Lucieniu
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności - mrożonki i ryby, na potrzeby Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w 2026 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2026
- Przetarg 2. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek ZS im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym na 2026 r.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych w 2026 roku dla Przedszkola Nr 1 im. Janusza Korczaka w Bełżycach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





