Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Nadzór, serwis oraz administrowanie systemów teleinformatycznych PACS, MedDream, iDose – zlokalizowanych w Zespole Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZPITALI POWIATU GLIWICKIEGO SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241297217
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 8
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-190
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zspgliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalknurow.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nadzór, serwis oraz administrowanie systemów teleinformatycznych PACS, MedDream, iDose – zlokalizowanych w Zespole Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-216a6995-430e-43ba-91b4-ff2205cbe61a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474755
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474721
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne: Usługa może być wykonywana przez jednego Wykonawcę w związku z ochroną praw wyłącznych – jedyny dostawca, producent i właściciel praw autorskich – zgodnie z oświadczeniem) .
Uzasadnienie prawne: art. 305 ust. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt. 1 lit. b) Ustawy z dnia 11 września 2019 r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ/3/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nadzór, serwis oraz administrowanie systemów informatycznych PACS, MedDream, iDose - zlokalizowanych w Zespole Szpitali Powiatu Gliwickiego Sp. z o.o.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79121100-9 - Usługi doradztwa w zakresie praw autorskich do oprogramowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ITGO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342828024
7.3.3) Ulica: Al. Roździeńskiego 188C
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301860,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
- Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2026 dla MP-2 w Knurowie
- Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2026 dla MP-7 w Knurowie
- Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2026 dla MP-12 w Knurowie
- Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2026 dla MŻ w Knurowie
- Dostawa artykułów żywnościowych na rok 2026 dla ZSP-1 w Knurowie
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla użytkowanego przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA Systemu FUDO
- Usługa serwisowa oprogramowania AMMS i Infomedica
- Zakup pakietu usług wsparcia technicznego oferowanego przez producenta urządzeń Fortiweb firmę Fortinet na 12 miesięcy
- DOSTAWY I USŁUGI IT - dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz usług serwisowych i licencyjnych
- Świadczenie usługi dostępu do elektronicznej platformy zakupowej obsługującej proces udzielania zamówień publicznych dla podmiotów leczniczych podległych Samorządowi Województwa Podkarpackiego
- Usługa asysty technicznej nad posiadanym systemem typu LIS/PIS
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





