eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia"Przebudowa drogi wzdłuż bl. 22-25 na Oś. Gaj w Trzebini "



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi wzdłuż bl. 22-25 na Oś. Gaj w Trzebini ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-292f1961-4613-42a8-b99d-d7361d41a069

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa drogi wzdłuż bl. 22-25 na Oś. Gaj w Trzebini ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-292f1961-4613-42a8-b99d-d7361d41a069

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474722

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037681/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 "Przebudowa drogi wzdłuż bl. 22-25 na os. Gaj w Trzebini"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395854

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RDT.271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 490177,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę drogi wewnętrznej – osiedlowej na oś. Gaj w Trzebini. Zakres przebudowy będzie obejmował wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni jezdni szer. 5,0 m z mieszanki mineralno-asfaltowej – warstwa wiążąca gr. 8 cm + warstwa ścieralna gr. 4 cm (759 m2) na podbudowie z kruszywa łamanego 0-31,5 mm gr. 20 cm i podłożu
z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm (stabilizacja na miejscu). Zadanie obejmować będzie również budowę stanowiska pod kontenery na odpady komunalne wraz z dojazdem oraz budowę miejsc postojowych – o nawierzchni z kostki brukowej betonowej i płyt ażurowych (łączna pow. 483,22 m2). Elementy nowej drogi będą obramowane krawężnikami betonowymi (łączna długość 402,5 m) oraz obrzeżami chodnikowymi (71,5 m), posadowionymi na ławach z betonu. W ramach zadania przewidziano również wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej dł. 38 m z rur PVC średnicy 315 mm, oświetlenia ulicznego (6 latarni ulicznych), elementów oznakowania pionowego i poziomego oraz przebudowę i zabezpieczenie kablowej sieci energetycznej w miejscach kolizyjnych, a także wykonanie koniecznych robót ziemnych i rozbiórkowych istniejących elementów drogowych. Wyznaczenie miejsca odwozu i składowania nadmiaru gruntu oraz gruzu – będzie obowiązkiem Wykonawcy, a koszty związane z tym odwozem, składowaniem i utylizacją – należy uwzględnić w oferowanej cenie. Wykonanie nowego stanowiska pod kontenery na odpady komunalne wiązać się będzie z koniecznością przestawienia istniejącej wiaty o stalowej konstrukcji systemowej i wymiarach ok. 7,5 x 5,0 m – demontaż wiaty,
a następnie jej montaż w nowym miejscu, stanowi element przedmiotu zamówienia. Zadanie obejmuje również wycinkę istniejących drzew o średnicy pnia od 28 do 55 cm w łącznej ilości 7 szt. Zamawiający posiada promesę oraz wystąpił o wydanie decyzji o zezwoleniu na wycinkę drzew wymagających takiego zezwolenia i we własnym zakresie wykona nasadzenia zastępcze. Natomiast obowiązkiem Wykonawcy będzie zapewnienie nadzoru ornitologicznego, wymaganego w przypadku wycinki drzew w okresie ochronnym – koszty z tym związane należy uwzględnić w oferowanej cenie. Z kolei pozyskane
z wycinki drewno: gałęzie, karpiny, dłużyce – będą własnością Wykonawcy, w związku z czym w oferowanej cenie należy uwzględnić zarówno zysk związany z pozyskaniem drewna, jak też koszty jego odwozu w miejsce wyznaczone przez Wykonawcę, łącznie z ewentualnymi kosztami utylizacji.
Szczegółowy zakres robót objętych zadaniem określa załączona dokumentacja projektowa, zawierająca również przedmiar robót.
Obowiązkiem wykonawcy będzie zorganizowanie dla swoich potrzeb zaplecza budowy oraz oznakowanie i zabezpieczenie terenu robót zgodnie z załączonym projektem czasowej organizacji ruchu
i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a także sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zrealizowanego zakresu robót z wprowadzeniem zmian do zasobów Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Chrzanowie. Potwierdzeniem wykonanych czynności geodezyjnych będzie przekazana Zamawiającemu kopia aktualnej mapy zasadniczej wydanej przez PODGiK, uwzględniająca naniesione zmiany. Koszty związane z wypełnieniem tych obowiązków będą kosztami Wykonawcy i dlatego należy je uwzględnić w oferowanej cenie.

Zamawiający wymaga by wykonawca udzielił minimalnej gwarancji na zrealizowane roboty w wymiarze 36 miesięcy.

KOD CPV: 45233140-2, 45232130-2, 45310000-3, 45311200-2

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 727937,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 987503,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 727937,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO - HANDLOWO - TRANSPORTOWE WIKOS FRESH MICHAŁ STRZELEC

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123221562

7.3.3) Ulica: ul. Adama Mickiewicza 72

7.3.4) Miejscowość: Wygiełzów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-551

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 727937,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.