Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00381606/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
- 2022/BZP 00400776/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-19
- 2023/BZP 00313626/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa górki saneczkowej w Regułach, gmina Michałowice"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa górki saneczkowej w Regułach, gmina Michałowice"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-739389f7-4581-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022724/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.49 „Budowa górki saneczkowej w Regułach, gmina Michałowice"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00381606/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.67.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 262755,76 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa górki saneczkowej w Regułach, gmina Michałowice .
2. Górka saneczkowa ma powstać na obszarze działki nr 616/10 obręb 0013 Reguły, na której nie występują obecnie obiekty budowlane.
3. Teren objęty przedmiotem zamówienia pokryty jest trawą, ukształtowanie wysokościowe wykazuje spadek w kierunku południowym, do rzeki Raszynki.
4. Górka saneczkowa zostanie wykonana jako budowla nasypowa, której zbocza zostaną umocnione poprzez humusowanie oraz obsianie mieszanką traw.
5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do:
1) przed przystąpieniem do wykonywania nasypu na pełnej szerokości podstawy nasypu usunąć warstwę gruntów organicznych do pełnej głębokości ich zalegania,
2) wykonania górki o wysokości H=5,5m (względem poziomu istniejącego terenu) z wejściem na miejsce zjazdu (początek toru saneczkowego) w celu uregulowania zasad korzystania z obiektu usytuowanym poza obszarem zjazdu,
3) montażu urządzeń wyposażenia obiektu tj. balustrady, oznakowania pionowego oraz ławek.
6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.:
1) roboty przygotowawcze,
2) usunięcie drzew i krzewów wraz z zabezpieczeniem istniejącej roślinności,
3) roboty ziemne w zakresie usunięcia warstwy gruntów organicznych i wykonania nasypu oraz profilowania terenu,
4) roboty wykończeniowe w zakresie zakładania trawników oraz wykonania urządzeń wyposażenia obiektu.
2. Zamawiający oświadcza, że jest właścicielem nieruchomości na której będą wykonywane roboty budowlane.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej obejmującej:
1) projekt budowlany,
2) projekt wykonawczy,
3) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
4) przedmiar robót,
5) Decyzję nr 2718/2021 z dnia 10.12.2021 r.
stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie roboty budowlane opisane w dokumentacji niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia.
5. Prawidłowość wykonania nasypu zostanie potwierdzona przez Wykonawcę poprzez wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
6. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa i wiedzą techniczną, a także w sposób zapewniający bezpieczeństwo użytkowników oraz osób trzecich.
7. Wykonawca zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia terenu prowadzenia prac i interesów osób trzecich, zapewnienia warunków bezpieczeństwa związanego z ich realizacją oraz właściwej ochrony środowiska.
8. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia odpowiedzialności za organizację, bezpieczne dojazdy i przejścia dla innych przez rejon objęty pracami.
9. Wykonawca odpowiedzialny jest za zorganizowanie terenu prowadzonych prac zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia prac.
10. Za bezpieczeństwo na terenie, gdzie wykonywane będą roboty, od chwili rozpoczęcia robót, aż do ich oddania, odpowiedzialny jest Wykonawca.
11. Obowiązkiem wykonawcy jest prowadzenie prac w taki sposób, aby nie wystąpiły uszkodzenia istniejących obiektów, w tym infrastruktury technicznej istniejącej, zlokalizowanych na i poza terenem ich prowadzenia, a w przypadku wystąpienia uszkodzeń tych obiektów lub infrastruktury, Wykonawca zobowiązany jest do naprawy uszkodzeń lub odtworzenia tych obiektów lub infrastruktury na własny koszt.
12. Wykonawca zobowiązany jest do codziennego zabezpieczenia, uporządkowania i utrzymania w czystości terenu po zakończeniu prac.
13. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia swoich pracowników i sprzętu w stosowne oznakowanie umożliwiające identyfikację Wykonawcy w czasie prowadzonych prac.
14. Personel Wykonawcy skierowany do realizacji zamówienia w terenie musi posiadać ubranie ochronne z logo (nazwą) firmy Wykonawcy i elementami odblaskowymi.
15. Wszelkie użyte materiały i urządzenia winny być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń dokumentów potwierdzających ich dopuszczenie do stosowania tj. np.: certyfikaty zgodności z Polską Normą, deklaracje właściwości użytkowych, atesty.
16. Wykonawca jest wytwórcą i posiadaczem odpadów w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany jest do przekazania powstałych odpadów do unieszkodliwiania. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania tymi odpadami, jako warunek dokonania odbioru zrealizowanych części zamówienia.
17. Wykonawca zobowiązany jest znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego.
18. Realizacja przedmiotowej inwestycji nie spowoduje zagrożeń dla środowiska ani nie będzie w sposób negatywny oddziaływała na higienę i zdrowie użytkowników i ich otoczenia.
19. Na odcinku prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć wszystkie drzewa, krzewy oraz rośliny wieloletnie (ochrona również bryły korzeniowej), które znajdują się w miejscach, gdzie może nastąpić ich uszkodzenie oraz prowadzić prace w sposób ograniczający do minimum zniszczenie powierzchni biologicznie czynnej.
20. Wykonawca zobowiązany będzie do odtworzenia powierzchni biologicznie czynnej oraz do usunięcia uszkodzonych roślin i posadzenia nowych roślin w uzgodnieniu z Inspektorem ds. zieleni /Referatem Ochrony Środowiska Urzędu Gminy Michałowice na swój koszt (jeżeli dotyczy).
21. Wykonawca przez cały czas realizowania zamówienia jest zobowiązany do dysponowania odpowiednią liczbą personelu. Zamawiający nie będzie uwzględniał przedłużenia terminowego wykonania zamówienia z powodu niedyspozycyjności personelu (absencja pracownicza), jak również awarii sprzętu Wykonawcy. W takich sytuacjach Zamawiający będzie naliczał kary zgodnie z zawartą umową.
22. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1) Na podstawie art. 95 ust. 1 (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia;
2) Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 poz. 1320) osobę/y wykonującą/e czynności ogólnobudowlane oraz operatora maszyn budowlanych, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320);
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 264799,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264799,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264799,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAD-MAR Marek Wieteska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341992790
7.3.3) Ulica: Domaniewek, ul. Baśniowa 145
7.3.4) Miejscowość: Brwinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-840
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26479982 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI REGUŁY
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa infrastruktury sportowej w gminie Kudowa-Zdrój
- Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 12 w Jaworznie, ul. Aleksandra Fredry 16"
- Dostawa i montaż urządzeń placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 14 w Jaworznie, ul. Wincentego Muchy 6"
- "Wykonanie naukowego placu zabaw ze ścieżką sensoryczną na terenie Szkoły Podstawowej Nr 11 w Jaworznie ul. J. III. Sobieskiego 61"
- Wykonanie kompletnej dokumentacji (...) "Rewitalizacja terenu bazaru - budowa dwukondygnacyjnego obiektu usługowo - handlowego, w stylu nawiązującym do architektury nadwiślańskiej "Świdermajer"(...)
- Przebudowa 2 km dróg gminnych w sołectwie Domaradz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.