Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00286660/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
- 2022/BZP 00474434/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-02
- 2023/BZP 00051959/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu nad brzegiem rzeki Pilicy przy ul. Pilicznej
w Nowym Mieście nad Pilicą poprzez budowę Parku Przyrodniczo - Edukacyjnego Park Nadpiliczny w formule "zaprojektuj i wybuduj"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Miasta i Gminy w Nowym Mieście nad Pilicą
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. o. H. Koźmińskiego 1/2
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto nad Pilicą
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: (48)6741098
1.5.8.) Numer faksu: (48)6741179
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowemiasto@nowemmiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowemiasto.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.nowemiasto.eobip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu nad brzegiem rzeki Pilicy przy ul. Pilicznejw Nowym Mieście nad Pilicą poprzez budowę Parku Przyrodniczo - Edukacyjnego Park Nadpiliczny w formule "zaprojektuj i wybuduj"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7100bb1c-1181-11ed-a35f-e2885ab918a3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474425
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002204/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zagospodarowanie terenu nad brzegiem rzeki Pilicy przy ul. Pilicznej w Nowym Mieście nad Pilicą poprzez budowę Parku Przyrodniczo-Edukacyjnego Park Nadpilicznyk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286660/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IŚR.271.6.2022.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7667474,79 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu nad brzegiem rzeki Pilicy przy ul. Pilicznej w Nowym Mieście
nad Pilicą poprzez budowę Parku Przyrodniczo –Edukacyjnego Park Nadpiliczny. 2.Zamówienie i jego realizacja
prowadzone będą w formule zaprojektuj i wybuduj. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i wykonanie na
podstawie opracowanej przez wykonawcę i zatwierdzonej przez zamawiającego dokumentacji projektowo-kosztorysowej
następujących robót budowlanych:
roboty przygotowawcze, roboty ziemne ( w tym wyrównywanie i profilowanie terenu), wykonywanie nawierzchni
mineralnych, wykonanie nawierzchni betonowych, wykonanie nawierzchni asfaltowych, wykonanie nawierzchni piaszczystych, wykonanie trawników, wykonanie podłoża bezpiecznego pod zestawy urządzeń zgodnie z wymogami producenta oraz wykonanie wymaganych stref bezpiecznych dla urządzeń, montaż urządzeń i elementów będących przedmiotem opracowania wraz z
fundamentami, wykonanie dojść komunikacyjnych do urządzeń,
wykonanie i montaż pomostów i kładek drewnianych, wykonanie i montaż pomostu pływakowego, wykonanie przepustów i
mostka, wykonanie górki saneczkowej z punktem widokowym, dostawę i montaż kontenera gastronomiczno-sanitarnego, wykonanie podestu z zadaszeniem membranowym i widownią plenerową, wykonanie oświetlenia terenu oraz zasilania dla imprez zewnętrznych, oświetlenie terenu w postaci latarni parkowych,
zagospodarowanie w zieleń, uzgodnienie i wykonanie nowych przyłączy: energetycznego, wody i kanalizacji sanitarnej oraz
wszystkie inne niezbędne do wykonania zadania. 4. Wykonawca jest zobowiązany opracować projekty budowlane,
wykonawcze wraz z koniecznymi opiniami, warunkami technicznymi, kosztorysami inwestorskimi w formie szczegółowej,
przedmiarami robót oraz dostosować założenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, w tym
uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla
wykonania przedmiotowej inwestycji zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, a także zrealizować i oddać do użytkowania
w pełni wyposażoną i gotową do użytkowania inwestycję. 5.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: Program
Funkcjonalno-Użytkowy oraz Projekt Koncepcyjny wraz załącznikami do nich.
6. Wykonawca zobowiązany jest do informowania zamawiającego o wszelkich trudnościach związanych z realizacją
inwestycji, co stanowi wyraz obowiązku informacyjnego wykonawcy określonego w art. 651 k.c. 7. Przedmiot zamówienia
musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a także zgodnie z najlepszą wiedzą i doświadczeniem
Wykonawcy oraz z zachowaniem najwyższej staranności. 8. Po wykonaniu wstępnych założeń i rozwiązań projektowych,
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich Zamawiającemu celem zatwierdzenia, w terminie umożliwiającym
wprowadzenie ewentualnych zmian. 9. Niezależnie od ust. 9 dokumentacja projektowa winna być na etapie opracowania
konsultowana i uzgadniana przez Wykonawcę z Zamawiającym. 10.Terminy wykonania poszczególnych etapów robót
budowlanych określi harmonogram rzeczowo - finansowy robót, wykonany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez
Zamawiającego.
11. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa: program funkcjonalno-użytkowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14422308,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18737820,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14422308,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GIERMAKOWSKA ROBOTY DROGOWE I BRUKARSKIE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7981317874
7.3.4) Miejscowość: Łęgonice Małe
7.3.5) Kod pocztowy: 26-425
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1442230885 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem obiektów wystawienniczych - hal namiotowych, w ramach inwestycji "Przebudowa i budowa dróg oraz obiektów wystawienniczych" dla Podkarpackiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego.
- Dostawa wyposażenia dla Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+ 2022-2029"
- Wykonanie robót budowlanych związanych z rewitalizacją Skweru Gwary Warszawskiej.
- Budowa świetlicy wiejskiej -lokalnego centrum integracji w miejscowości Budziska
- Kompleksowe wykonanie inwestycji polegającej na zaprojektowaniu i wykonaniu robót budowalnych dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa hali sportowej w Trzcinicy"
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.