eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceWYMIANA PODŁOGI SALI SPORTOWEJ W HALI WIDOWISKOWO SPORTOWEJ W MYŚLENICACH



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WYMIANA PODŁOGI SALI SPORTOWEJ W HALI WIDOWISKOWO SPORTOWEJ W MYŚLENICACH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myślenice

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Myślenice - Urząd Miasta i Gminy Myślenice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555418

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 8/9

1.5.2.) Miejscowość: Myślenice

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@myslenice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-16aa5454-d7d2-4c63-9e94-58a5d08f17ee

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYMIANA PODŁOGI SALI SPORTOWEJ W HALI WIDOWISKOWO SPORTOWEJ W MYŚLENICACH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16aa5454-d7d2-4c63-9e94-58a5d08f17ee

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410006

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP/271/69/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 622833,74 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest remont podłogi sportowej w budynku hali widowiskowo-sportowej zlokalizowanej w Myślenicach. W ramach remontu projektuje się demontaż istniejącej podłogi sportowej na legarach z wierzchnią warstwą użytkową drewnianą oraz wykonanie nowej podłogi sportowej systemowej z rolowaną wielowarstwową wykładziną sportową PCV na konstrukcji drewnianej, podwójnie legarowanej posiadającej zgodność z parametrami normy PN-EN 14 904 wraz z wykonaniem linii boisk oraz wymuszonej wentylacji przestrzeni pod podłogą. Remont obejmuje również wykonanie nowych tulei montażowych systemowych dla montażu wyposażenia sportowego. W ramach remontu projektuje się rozbudowę istniejącej instalacji elektrycznej oraz sieci LAN z wykonaniem gniazd wtykowych ściennych oraz w projektowanej podłodze sportowej (floorbox). Inwestycja obejmuje naprawę wykończenia istniejących uszkodzonych ścian po obrysie projektowanej podłogi sportowej oraz w miejscach bruzdowania dla instalacji. Istniejąca stolarka okienna w ramach inwestycji zostanie wyposażona w nakładki parapetowe.
Inwestycja polegająca na remoncie podłogi sportowej na hali widowiskowo-sportowej obejmie roboty rozbiórkowe, przygotowawcze i wykończeniowe mające na celu poprawę funkcjonalności obiektu stanowiącego zaplecze treningowe dla klubów ligowych siatkówki i piłki ręcznej, a także poprawę walorów estetycznych obiektu.
Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę urządzenia do czyszczenia podłogi sportowej, które jednocześnie zmywa i osusza czyszczoną powierzchnię. Urządzenie prowadzone przez operatora. Urządzenie wyposażone w zasilanie bateryjne umożliwiające co najmniej 3,5h pracy na jednym ładowaniu. Wydajność urządzenia nie mniejsza niż 1780m2/h.
Wymagany minimalny okres gwarancji to minimum 60 miesięcy
Więcej w załączniku nr 2 Opis przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 724962,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1160409,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 724962,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOP SPORT Sp. z o.o. Sp.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242847737

7.3.3) Ulica: Górska 88

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-318

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 724962,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.