Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00446903/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIERPECKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Sierpcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016169
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 2A
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242759101
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starosta@powiat.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sierpc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1054d7ea-8082-4845-a365-738c06c082701.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń biurowych na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1054d7ea-8082-4845-a365-738c06c08270
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474245
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00022353/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont pomieszczeń biurowych na parterze budynku Starostwa Powiatowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00446903
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1 RZP. 272.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 247473,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Realizacja projektu ma na celu odświeżenie pomieszczeń biurowych oraz dostosowanie ich do funkcji dla nowych wydziałów Starostwa Powiatowego w Sierpcu takich jak: wydział Architektury oraz Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sierpcu. Prace będą obejmowały; zeskrobanie i szpachlowanie ścian wraz z ich malowaniem, wymianę parapetów, wymianę drzwi wraz z ich poszerzeniem, wyburzenia pod okno podawcze i nowe drzwi, usunięcie paneli i przygotowanie pomieszczeń pod nową wykładzinę PCV typu tarkett heterogeniczny, wymianę grzejników na nowe wraz z głowicami i zaworami termostatycznymi, płytki na korytarzu do skucia i położenia nowych płytek, ściany i sufit do malowania zgodnie z załączonym opracowaniem remontowym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45431000-7 - Kładzenie płytek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wyznaczonym terminie składania ofert do Zamawiającego wpłynęły trzy oferty.Po dokonaniu ich oceny ustalono, że:
1. Oferta Lasquadra24 sp. z o.o. oraz oferta P.U. Elektro-Instal&Budownictwo Szczypecki Norbert zawierały ceny przekraczające kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
2. Oferta PAT-BUD Patryk Szczygielski została odrzucona, ponieważ Wykonawca nie spełnił wymogu dotyczącego wniesienia wadium – środki zostały zaksięgowane na rachunku Zamawiającego po terminie składania ofert, co oznacza nieskuteczne wniesienie wadium zgodnie z art. 97 ust. 5 ustawy Pzp.
W konsekwencji, żadna z ofert nie może zostać uznana za najkorzystniejszą i spełniającą wymagania określone przez Zamawiającego.
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu lub ich ceny przewyższają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Zakup agregatów prądotwórczych dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu Ochrona Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup agregatów prądotwórczych dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach programu Ochrona Ludności i Obrony Cywilnej
- Remont pomieszczeń biurowych na parterze w budynku Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Zakup agregatu prądotwórczego w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont nawierzchni i remont dachu KP PSP w Myszkowie"
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie
- Remont wnętrza sali konferencyjnej w Urzędzie Gminy w Ostrowi Mazowieckiej
- Przebudowa części budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu z dostosowaniem obiektu dla osób z niepełnosprawnościami i do obowiązujących przepisów ppoż., ul. Chełmońskiego 43 we Wrocławiu.
- Remont posadzki garażu bojowego Jednostki Ratowniczo - Gaśniczej w Wolbromiu w ramach Programu OLiOC
- Remont dachu budynku internatu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.