Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00447996/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE W OKRESIE 02.09.2024 r. DO 27.06.2025 r. USŁUG W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OBEJMUJĄCEGO M.IN. DOWOZY/ODWOZY UCZNIÓW DO/Z PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DOBIEGNIEW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Dobiegniewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383286904
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gdańska
1.5.2.) Miejscowość: Dobiegniew
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-520
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 957611190
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeao@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobiegniew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3716653-7b0b-476f-bbe5-42b4058b17c81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE W OKRESIE 02.09.2024 r. DO 27.06.2025 r. USŁUG W ZAKRESIE PUBLICZNEGO TRANSPORTU ZBIOROWEGO OBEJMUJĄCEGO M.IN. DOWOZY/ODWOZY UCZNIÓW DO/Z PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY DOBIEGNIEW2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3716653-7b0b-476f-bbe5-42b4058b17c8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474213
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00420910/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Rodzaj Usługi Przedmiot zamówienia Dowóz i odwóz dzieci do jednostek oświatowych na terenie Gminy Dobiegniew w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447996
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW/2224/08/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 657611,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi w otwartej regularnej komunikacji autobusowej, polegającej na przewozie dzieci do szkół i przedszkoli znajdujących się na terenie gminy Dobiegniew, na liniach komunikacyjnych ustalonych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga aby linie komunikacyjne zostały wyznaczone w sposób umożliwiający jak najkrótsze przebywanie uczniów w podróży (w autobusie). Linie muszą zapewniać dowóz i odwóz z przystanków w poszczególnych miejscowościach do:
- Gminnego Zespołu Szkół w Dobiegniewie,
- Przedszkola „Baśniowa Kraina” w Dobiegniewie
i z powrotem we wszystkie dni nauki szkolnej, zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2024/2025 (od 02.09.2024 r. do 27.06.2025r.).
Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca z uprawnieniami i opiekun. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić opiekę dzieciom na wszystkich trasach będących przedmiotem niniejszego zamówienia w tym: zapewni bezpieczne wsiadanie do środka transportu, opiekę nad uczniami podczas przewozu, dojazd do właściwego przystanku, bezpieczne wysiadanie w miejscu przeznaczenia. Zamawiający wymaga, aby w każdym autobusie był co najmniej jeden opiekun. Opiekunem winna być osoba dorosła, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia osób sprawujących opiekę nad dziećmi oraz do sprawdzenia czy osoby skierowane do realizacji zamówienia nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym oraz w Krajowym Rejestrze Karnym.
Wykonawca zobowiązuje się do ubezpieczenia pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i powstających w związku z przewozem oraz posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zapłata za przewóz uczniów odbywać się będzie z dołu, na podstawie imiennych biletów miesięcznych szkolnych. Liczba uczniów dowożonych oraz poszczególne trasy dowozu i odwozu podana jest w załączniku nr 9 do SWZ. Zaktualizowana liczba uczniów dowożonych w miesiącach 02.09.2024-27.06.2025 r. roku zostanie przekazana Wykonawcy do końca sierpnia 2024 roku. Liczba dowożonych uczniów oraz miejscowości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji usługi według potrzeb. Zamawiający przewiduje, że zmiana ilości zakupywanych biletów dla uczniów z uwzględnieniem ulg ustawowych może wynieść +/- 10% uczniów miesięcznie. Zmiana ta może być spowodowana zmianą miejsca zamieszkania ucznia lub w innych uzasadnionych przypadkach.
Zamawiający będzie aktualizował i dostarczał Wykonawcy imienne listy uczniów objętych przewozem, najpóźniej w terminie na 5 dni roboczych przed końcem miesiąca poprzedzającego miesiąc wykonywania usługi. Jeżeli w tym terminie Zamawiający nie dostarczy nowej listy, przyjmuje się, że obowiązuje poprzednia lista.
Dopuszcza się możliwość, że Zamawiający dostarczy Wykonawcy uzupełniającą listę uczniów na dany miesiąc, po terminie określonym w pkt. 2.5. Wówczas Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie wydrukować dodatkowe bilety miesięczne i dołączyć je do faktury.
Dopuszcza się możliwość, że ze względu na sytuacje losowe (np. długotrwała choroba ucznia, przeprowadzka) Zamawiający zrezygnuje z biletu miesięcznego dla danego ucznia już po przekazaniu list imiennych na dany miesiąc lub po wydrukowaniu biletów na dany miesiąc. Wykonawca jest zobowiązany anulować bilet miesięczny dla tego ucznia i nie uwzględniać go w rozliczeniu z Zamawiającym, jeżeli Zamawiający zgłosił ten fakt do Wykonawcy w co najmniej ostatnim dniu roboczym miesiąca poprzedzającego miesiąc ważności danego biletu miesięcznego.
Przewozy obejmują wyjazd z przystanku, przejazd wyznaczoną trasą do wyznaczonej szkoły przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych, oraz odwiezienie uczniów po zajęciach do miejscowości zamieszkania.
Przystanki autobusowe zlokalizowane na trasie przebiegu kursów powinny zostać wyposażone w aktualne rozkłady jazdy.
Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy, w porozumieniu z Zamawiającym, dla poszczególnych kursów mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dziecka w podróży i z uwzględnieniem następujących założeń: dziecko powinno być dowiezione do szkoły, w takim czasie, aby możliwe było rozpoczęcie przez nie o czasie zajęć lekcyjnych i odwiezione po ich zakończeniu.
W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Zamawiającego i Wykonawcy spowodowanej ograniczeniem wykonania usługi w wyniku wprowadzenia ograniczenia zajęć dydaktycznych i opiekuńczo-wychowawczych poprzez wprowadzenie nauki zdalnej i stacjonarnej w szkołach i przedszkolach, po przeprowadzonej kalkulacji przez Wykonawcę cena miesięcznej opłaty może ulec zmianie. Zmiana o której mowa wymaga zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności na zasadach określonych w § 11 umowy. Podwykonawcy.
Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca:
1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy podwykonawców (jeśli są znane);
2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 657611,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 657611,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 657611,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Gorzowie Wlkp. Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 211041406
7.3.3) Ulica: Podmiejska 20
7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 66-400
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 710220,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-27INNE PRZETARGI DOBIEGNIEW
więcej: przetargi DOBIEGNIEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki" etap IV
- Zapewnienie kompleksowych usług logistycznych i organizacyjnych związanych z realizacją Wojewódzkiego Samorządowego Ćwiczenia Obronnego z elementami praktycznymi pn."Październik 2025" (...)
- Sukcesywne świadczenie usług transportu "drobnicowego" dla Uzdrowiska Krynica-Żegiestów " S.A. z siedzibą w Krynicy Zdroju ul. Nowotarskiego 9/4
- Świadczenie usług transportu podstawowego oraz specjalistycznego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Wykonanie demontażu, transportu i montażu samolotów AN26, JAK40 oraz transportu samolotu TU2.
- Usługa transportowa dla osób bezdomnych i innych ubogich przebywających w przestrzeni publicznej z centrum miasta do Ogrzewalni oraz z Ogrzewalni do centrum miasta - realizowana przez MOPS w Krakowie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.