Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403754/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup stołu operac. na podst. zadania:"zakup sprzętu i aparatury"w ramach Narodow. Progr. Transplant.poprzez zakup sprz. i aparatury dla oddz. anest.. i intens. terapii z najw. aktywn. donac.w 2022r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY W PŁOCKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000650070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Medyczna 19
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 243646323
1.5.8.) Numer faksu: +48 243646310
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wszplock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wszplock.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5dd1cf75-56e3-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup stołu operac. na podst. zadania:"zakup sprzętu i aparatury"w ramach Narodow. Progr. Transplant.poprzez zakup sprz. i aparatury dla oddz. anest.. i intens. terapii z najw. aktywn. donac.w 2022r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dd1cf75-56e3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00474118
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013558/40/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.31 Zakup stołu operac.na podst. zadania:"zakup sprzętu i aparatury"w ramach Narodowoego Progr.Transplantac. poprzez zakup sprzętu i apar.dla oddz. anest. i intens terapii z najw.aktywn. donac. w 2022r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403754
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.2910.20.(45/ZP/23).2023.EP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 219126,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup stołu operac. na podst. zadania:"zakup sprzętu i aparatury"w ramach Narodow. Progr. Transplant.poprzez zakup sprz. i aparatury dla oddz. anest.. i intens. terapii z najw. aktywn. donac.w 2022r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 277706,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 277706,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 277706,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Klaromed Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222344164
7.3.3) Ulica: Jana III Sobieskiego 123,
7.3.4) Miejscowość: Sulejówek
7.3.5) Kod pocztowy: 05-070
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 277706,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Opracowanie dokumentacji projekt.-kosztorys. oraz nadzór autorski zadania pn "Modernizacja budynku kotłowni WSZ w Płocku, polegająca na rozbiórce i przebud. budynku wraz z zagospodarowaniem terenu"
- DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH
- Dostawa samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Szkoły Podstawowej Specjalnej nr 24 w Płocku
- Bezpieczny ciąg pieszo-jezdny na terenie Szkoły Podstawowej Nr 3 - budżet obywatelski.
- "Budowa placu zabaw na terenie Zespołu Szkół nr 5 - dz. nr ewid.2906/151 w ramach budżetu obywatelskiego"
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz przeglądów, obsługi urządzeń i instalacji gazów medycznych na terenie Szpitala Świętej Trójcy w Płocku.
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej
- Zakup procesorów tkankowych oraz zatapiarki wraz z ich zainstalowaniem i uruchomieniem
- "Zaopatrzenie Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie sp. z o.o. w materiały jednorazowego użytku"
- Dostawa narzędzi chirurgicznych dla potrzeb Bloku Operacyjnego
- na dostawę sprzętu medycznego- respiratory i defibrylatory dla potrzeb Bieszczadzkiego Pogotowia Ratunkowego SPZOZ w Sanoku
- Zakup i dostawa ambulansu do transportu pacjentów typ A2 wraz ze sprzętem medycznym - II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.