eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goczałkowice-Zdrój › Poprawa efektywności energetycznej wraz z montażem OZE w budynku użyteczności publicznej, w Goczałkowicach-Zdroju, przy ul. Szkolnej 13 II

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej wraz z montażem OZE w budynku użyteczności publicznej, w Goczałkowicach-Zdroju, przy ul. Szkolnej 13 II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goczałkowice-Zdrój

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 13

1.5.2.) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-230

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@goczalkowicezdroj.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.bip.urzad.goczalkowicezdroj.pl/rok-2022

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej wraz z montażem OZE w budynku użyteczności publicznej, w Goczałkowicach-Zdroju, przy ul. Szkolnej 13 II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4f52f5b-3971-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00474114

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026517/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Termomodernizacji budynku Urzędu Gminy Goczałkowice-Zdrój

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00356861/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PR.ZP.010.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1133721,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1084326 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie :
Zadanie I -Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy
Zakres ten obejmuję m.in.:
• ocieplenie dachu o powierzchni 339,3 m2 wełną mineralną grubości 10 cm ,
• ocielenie stropu pod poddaszem nieogrzewanym wełną mineralną grubości 10 cm na powierzchni 279,4 m2 ,
• ocieplenie ścian piwnic (cokołu) styrodurem o gr. 12 cm na powierzchni 148,6 m2
• ociplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm na powierzchni 921 m2 ,
• wymiana stolarki okiennej o łącznej powierzchni 163,22 m2
• wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej – 14,07 m2
• wymiana przeszklenia (przejście pomiędzy cz. nowszą i cz. starszą budynku)
• wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę.
Dokładny zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45262522-6 - Roboty murarskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45261410-1 - Izolowanie dachu

45431000-7 - Kładzenie płytek

4.5.5.) Wartość części: 654817,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadnia II
Zaprojektowanie i wykonanie :
Wymianę źródła ciepła, tj. istniejące dwa kotły gazowe niskotemperaturowe należy wymienić na zestaw dwóch kotłów gazowych kondensacyjnych o łącznej mocy ok 170 kW wraz z automatyką sterującą.
Wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę jeśli przepisy prawa tego wymagają.
Dokładny zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 158157,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie:
przewidziano montaż paneli fotowoltaicznych w formie układu złożonego z 26 modułów PV o mocy min. 450 Wp każdy z paneli (powierzchnia czynna pV 55 m2). Łączna moc szczytowa instalacji wynosi nie mniej niż 11,7 kWp.
-wykonanie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem zgłoszenia lub pozwolenia na budowę ,
Dokładny zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

4.5.5.) Wartość części: 48512 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowanie i wykonanie :
W ramach zadania przewiduje się modernizację oświetlenia wewnętrznego, wbudowanego polegającą na wymianie opraw ze źródłami w postaci świetlówek liniowych i żarówek na oprawy ze źródłami LED. Łączna liczba opraw przewidziana do wymiany wynosi 259 szt.
Dokładny zakres zamówienia określa Program Funkcjonalno Użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 61863 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1250000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1310000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1250000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Budowlanych "Wiecha" Wiesław Fiedor Pietrzykowice

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531464864

7.3.3) Ulica: Krótka

7.3.4) Miejscowość: Pietrzykowice

7.3.5) Kod pocztowy: 34-326

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1016260 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 449000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy Mrzyk Józef

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381003813

7.3.3) Ulica: Polna

7.3.4) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 43-230

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1235777 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 58500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89233,43 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy Mrzyk Józef

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381003813

7.3.3) Ulica: Polna

7.3.4) Miejscowość: Goczałkowice-Zdrój

7.3.5) Kod pocztowy: 43-230

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48617 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-08-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta nie podlegająca unieważnieniu przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183811,20 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.