eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JemielnicaTermomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gąsiorowicach wraz z instalacją OZE



Ogłoszenie z dnia 2024-08-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gąsiorowicach wraz z instalacją OZE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jemielnica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelecka 67

1.5.2.) Miejscowość: Jemielnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-133

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@jemielnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jemielnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/jemielnica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gąsiorowicach wraz z instalacją OZE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5fc4abf0-6d65-4e9a-b227-22ace65b0647

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474101

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003994/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gąsiorowicach wraz z instalacją OZE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403612

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IB.271.06.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1648982,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gąsiorowicach wraz z instalacją OZE, budynek zlokalizowany jest przy ul. Szkolnej 17, na działce nr 312.
Parametry techniczne budynku:
1) powierzchnia zabudowy – 264 m2
2) powierzchnia użytkowa - 497,7 m2
3) kubatura 1 686 m3

2. Przedmiotowa inwestycja pozwoli na rozszerzenie oferty budynków użyteczności publicznej wyposażonych w OZE oraz zwiększenie efektywności energetycznej budynków publicznych. Inwestycja pozwoli na aktywizację obszarów wiejskich poprzez budowanie potencjału społecznego mieszkańców. Inwestycja obejmowała będzie poprawę stanu obiektu w którym mieści się świetlica wiejska i przedszkole poprzez jego termomodernizację oraz zastosowanie OZE w postacie instalacji paneli fotowoltaicznych. Obiekt będzie docelowo udostępniony dla mieszkańców. Umożliwi to zrównoważony rozwój obszarów wiejskich, wykorzystanie potencjału energii odnawialnej wraz z zachowaniem specyfiki danego regionu. Efektem będzie odpowiednio zmodernizowany i przystosowany pod względem efektywności energetycznej budynek użyteczności publicznej. Obiekt będzie dostępny dla każdego mieszkańca, będą tam prowadzone publiczne przedszkole oraz zajęcia i spotkania świetlicowe, artystyczne, itp. z oferta dla każdego.


3. Zakres robót obejmuje m,in.:
ETAP I prac:
1) termomodernizację budynku w zakresie prac zewnętrznych:
a) wymiany pokrycia dachu budynku,
b) modernizacji elewacji,
c) modernizacji schodów wejściowych do budynku wraz z wykonaniem podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
d) modernizacji utwardzenia przy budynku.

ETAP II prac:
1) termomodernizację budynku w zakresie prac wewnętrznych:
a) modernizacji stropu nad pierwszym piętrem,
b) modernizacji strychu na I piętrze,
c) modernizacji klatki schodowej oraz pomieszczeń w przedszkolu,
2) budowę wiat wolnostojących pod montaż instalacji fotowoltaicznych
3) budowę mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 11,55 kWp wraz z wyprowadzeniem mocy na dach wiaty stalowej w zakresie:
a) instalacji wewnętrznej niskiego napięcia prądu zmiennego,
b) instalacji wewnętrznej niskiego napięcia prądu stałego,
c) zabezpieczenia przeciwpożarowego obiektu wyposażonego w mikroinstalację PV,
d) modernizację zasilania obiektu w związku z przyłączeniem pompy ciepła i z tym związanym zwiększeniem pobory mocy.
4) modernizację instalacji centralnego ogrzewania oraz wentylacji w zakresie:
a) montażu dodatkowego źródła ciepła tj. powietrznej 2-sprężarkowej pompy ciepła o wydajności grzewczej 23,7 kW
b) wykonania instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w pomieszczeniach przedszkola na piętrze.

4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w dokumentacji projektowo – technicznej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót stanowiących załącznik nr 1 do SWZ oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia, które stanowią podstawę do sporządzenia oferty. Roboty ujęte w dokumentacji, a nie ujęte w wycenie oferty nie będą traktowane jako roboty dodatkowe i nie będą finansowane przez zamawiającego.
5. Zadanie dofinansowane z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Zamawiający na podstawie art. 310 ustawy Pzp wskazuje, że może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia w ramach ww. źródła finansowanie, nie zostały mu przyznane.
6. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. Zamawiający nie wymaga przeprowadzenia przez wykonawcę wizji lokalnej o której mowa w art. 131 ust. 2.
7. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej - załącznik nr 1 do SWZ. Przedmiary robót stanowiące załączniki do specyfikacji należy traktować jako element pomocniczy, ułatwiający sporządzenie oferty. W przypadku pominięcia przez wykonawcę przy sporządzaniu oferty jakichkolwiek robót lub kosztów określonych lub zasygnalizowanych w dokumentacji przetargowej i ich nieujęcia w wynagrodzeniu ryczałtowym, Wykonawcy nie będzie przysługiwało względem Zamawiającego żadne roszczenie z powyższego tytułu, a w szczególności roszczenie o dodatkowe wynagrodzenie.
8. Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy kosztorysów ofertowych szczegółowych będących podstawą sporządzenia oferty.
9. Zamawiający wymaga przedłożenia harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonawcy najpóźniej w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy z określeniem terminów realizacji poszczególnych etapów przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający wymaga przedłożenia przed podpisaniem umowy opłaconego dokumentu ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Minimalna suma gwarancyjna powyższego ubezpieczenia powinna wynosić nie mniej niż 4 000 000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia z rozszerzeniem o odpowiedzialność od podwykonawców bez prawa do regresu do limitu sumy gwarancyjnej (w przypadku zatrudniania podwykonawców). W przypadku wykonawców wspólnie występujących o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga minimalnej sumy gwarancyjnej dla każdego z członków konsorcjum.
11. Zamawiający wymaga przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, a najpóźniej przed podpisaniem protokołu przekazania placu budowy, zawarcia umowy ubezpieczeniowej od ryzyk budowlano-montażowych obowiązującej przez czas wykonywania robót. Umowa ubezpieczeniowa musi zawierać minimalne warunki określone w §3 ust. 2 pkt 3 załącznika nr 10 do SIWZ (projektu umowy).
12. Zamawiający informuje, iż zastrzega nadto prawo naliczenia kary umownej w wysokości równej utraconemu dofinansowaniu ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski Ład w przypadku, gdy Zamawiający utraci to dofinansowanie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
14. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wymagania opisane w SWZ.
15. Wymagania dotyczące gwarancji:
1) Wykonawca udzieli na całość wykonanego przedmiotu zamówienia (za wyjątkiem mikroinstalacji fotowoltaicznej) gwarancji jakości dla przedmiotu umowy na ilość miesięcy zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym liczoną od daty przekazania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia i przyjęcia przez Zamawiającego jako należycie wykonanego – okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert (minimalny, wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji jakości: 36 miesięcy, maksymalny możliwy do zaoferowania przez Wykonawcę okres gwarancji jakości: 60 miesięcy).
2) Zamawiający wymaga gwarancji producentów urządzeń wchodzących w skład mikroinstalacji fotowoltaicznej:
a) na wady ukryte modułów fotowoltaicznych – 12 lat.
b) deklarowany spadek mocy modułu fotowoltaicznego między 2 a 25 rokiem nie więcej niż średnio 1% rocznie,
c) gwarancji na falownik minimum 10 lat,
d) gwarancja na pozostałe urządzenia minimum 10 lat od daty odbioru końcowej instalacji
e) gwarancja na montaż mikroinstalacji minimum 5 lat
3) Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
4) Bieg okresu rękojmi i gwarancji rozpoczyna się:
- w dniu następnym licząc od daty odbioru końcowego,
- dla wymienianych materiałów wbudowanych w ramach umowy z dniem ich wymiany
5) Zamawiający może dochodzić roszczeń z tytułu gwarancji na zasadach przewidzianych w ustępach poprzedzających, także po okresie gwarancji zaproponowanej przez Wykonawcę, jeżeli zgłosił wadę przed upływem tego okresu.
6) Jeżeli Wykonawca nie usunie wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym (w terminie do 14 dni od dnia dokonania oględzin lub otrzymania powiadomienia), to Zamawiający może zlecić usunięcie ich osobie trzeciej na ryzyko i koszt Wykonawcy. W tym przypadku koszty usuwania wad będą pokrywane w pierwszej kolejności z zatrzymanej kwoty będącej zabezpieczeniem należytego wykonania umowy.
7) Wykonawca w okresie gwarancji zobowiązuje się bez dodatkowego wynagrodzenia dokonywać za powiadomieniem Zamawiającego, przeglądów gwarancyjnych zabudowanych urządzeń na obiekcie oraz dokonywać czynności konserwacyjnych tychże urządzeń, które warunkują utrzymanie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę. Obowiązki gwarancyjne Wykonawcy obejmują także czynności serwisowe wraz z wymiana materiałów eksploatacyjnych niezbędne do utrzymania gwarancji wynikającej z umowy.
8) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu kartę gwarancyjną, zawierającą wszystkie warunki określone powyżej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45321000-3 - Izolacja cieplna

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

44112100-9 - Wiaty

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1897004,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2598000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1897004,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jegiołka Rajmund Firma Wielobranżowa Budownictwo Produkcja Handel RAJBUD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561002626

7.3.3) Ulica: Krasowska

7.3.4) Miejscowość: Leśnica

7.3.5) Kod pocztowy: 47-150

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1897004,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie dofinansowane ze środków Programu Rządowy Fundusz Polski ład: Program Inwestycji Strategiznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.