Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00296856/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja obozu profilaktycznego dla młodzieży w ramach projektu pn. „Krok w przyszłość”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Ełcki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka Józefa Piłsudskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Ełk
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 621 83 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@powiat.elk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.elk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-78f6d734-9b03-448e-ba50-6e71d943d7181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja obozu profilaktycznego dla młodzieży w ramach projektu pn. „Krok w przyszłość”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78f6d734-9b03-448e-ba50-6e71d943d718
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002021/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Organizacja obozu profilaktycznego dla młodzieży w ramach projektu pn. „Krok w przyszłość”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur (FEWiM) na lata 2021 – 20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296856
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RP.272.19.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja obozu profilaktycznego dla młodzieży w ramach projektu pn. „Krok w przyszłość” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Warmii i Mazur (FEWiM) na lata 2021 – 2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus. Priorytet 9: Włączenie i integracja EFS+, Działanie 9.9: System Pieczy Zastępczej.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci
55241000-1 - Usługi w zakresie ośrodków wypoczynkowych
55240000-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67920 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121053,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67920 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Siśkiewicz New Challenge
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121347974
7.3.3) Ulica: ul. Bonarka 19/6
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-415
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGDALENA SIŚKIEWICZ NEW CHALLENGE
jakie przetargi wygrała firma
MAGDALENA SIŚKIEWICZ NEW CHALLENGE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67920 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-18 do 2025-08-31INNE PRZETARGI Z EŁKU
- Wykonanie robót budowlanych w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji poprzez rozwój infrastruktury technicznej w Zespole Szkół nr 1 w Ełku i Zespole Szkół nr 5 w Ełku"
- Modernizacja energetyczna budynków Ochotniczej Straży Pożarnej w Chełchach i Woszczelach - II postępowanie
- Świadczenie usług polegających na odławianiu bezdomnych, pozostawionych bez opieki psów z terenu Gminy Ełk
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Ełk w 2026 roku
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych w trzech budynkach Starostwa Powiatowego w Ełku
- Wsparcie nauczycieli ZS6 oraz uczniów kształcących się w zawodzie Cukiernik, Technik Handlowiec i Sprzedawca w ramach projektu Zawodowcy z pasją w Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku cz. II
więcej: przetargi w Ełku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usługi konferencyjno-hotelarsko-gastronomicznej i transportowej w związku z organizacją szkoleń TRM przez Polską Agencję Żeglugi Powietrznej
- Usługi społeczne w zakresie przygotowywania i dystrybucji całodobowych posiłków dla pacjentów Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/S/13/2025
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia wizyt zawodoznawczych na potrzeby realizacji projektu pn.: Mój zawód - moja przyszłość - rozwój Centrów Kompetencji Zawodowych w Powiecie Gorlickim - III edycja
- Organizacja szkoleń, warsztatów wyjazdowych dla II Liceum Ogólnokształcące im. Jana Śniadeckiego w Kielcach w ramach projektu pn. "Śniadek 4 ever"
- Usługa zorganizowania zimowiska dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- "Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od 10 stycznia do 30 lipca 2026 roku"
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





