Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00440440/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja wewnętrznej instalacji wodnej w CDR w Brwinowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: +48 221256227
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.cudzik@cdr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/235580/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja wewnętrznej instalacji wodnej w CDR w Brwinowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c739c01f-4e6d-4659-ba23-dbbbe04456ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00015953/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja wewnętrznej instalacji wodnej w siedzibie Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440440
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CB.DAG.26.92.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja wewnętrznej instalacji wodnej w CDR w Brwinowie
Zamówienie podstawowe (roboty budowlane - roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne wraz z dostawą i montażem elementów instalacji)
1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane mające na celu modernizację wewnętrznej instalacji wodnej w Brwinowie poprzez wymianę instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynku położonym w Brwinowie na dz. nr ew. 299/7, obręb. 0016 pod adresem: ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów (- dalej ,,Budynek”).
2) Przedmiot zamówienia obejmuje zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia (- dalej „SWZ”):
a) roboty demontażowe;
b) roboty elektryczne;
c) roboty instalacyjne;
d) roboty montażowe – dostawa i montaż elementów instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej, w tym m.in. kotła gazowego, zbiornika buforowego, pojemnościowego podgrzewacza c.w.u., wymienników ciepła, pomp, naczyń przeponowych, zaworów, zmiękczacza wody z osprzętem wraz z uruchomieniem kotłowni, w tym sterowania kolejnością wykorzystania źródeł ciepła;
e) roboty towarzyszące.
3) Sterownik główny musi posiadać możliwość komunikacji zdalnej w zakresie kontroli i zmiany podstawowych parametrów pracy systemu przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz przekazywania informacji alarmowych poprzez sieć GSM do dedykowanego numeru telefonu.
4) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia/robót określa Projekt Techniczny pn. „Remont (wymiana) instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w budynku administracyjno-biurowym” (- dalej „Projekt”), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ oraz jej integralną część.
5) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu Umowy zgodnie z SWZ, w tym zgodnie z Projektem oraz z warunkami Projektowanych postanowień umowy (- dalej „PPU”) - stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ oraz jej integralną część.
6) Podane przedmiary zakresu robót należy traktować jako orientacyjne.
7) Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w czynnym/użytkowanym Budynku, co Wykonawca obowiązany jest uwzględnić przy organizacji wykonania robot objętych zamówieniem oraz prowadzić roboty w sposób niezakłócający korzystania z Budynku przez jego użytkowników i niekolidujący/jak najmniej uciążliwy dla działalności Zamawiającego i innych użytkowników Budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42122000-0 - Pompy
44600000-6 - Zbiorniki, rezerwuary i pojemniki; grzejniki centralnego ogrzewania i kotły
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
44160000-9 - Rurociągi, instalacje rurowe, rury, okładziny rurowe, rury i podobne elementy
39137000-1 - Zmiękczacze wody
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca, konsorcjum: TRYTON COWIG Sp. z o.o., ul. Stefana Batorego 14, 96-500 Sochaczew, PHU “TRYTON”, Józin 26, 96-514 Rybno, który złożył jedyną ofertę w postępowaniu, nie złożył wraz z ofertą wypełnionego Załącznika nr 3 do SWZ – Specyfikacji technicznej wybranych elementów Przedmiotu Zamówienia, tj. nie zaoferował on urządzeń stanowiących wskazane elementy przedmiotu zamówienia.Treść oferty nie odpowiada treści SWZ. Wykonawca nie wskazał elementów istotnych dla wykonania
przedmiotu zamówienia w sposób nieusuwalny.
Wykonawca nie zadeklarował w swojej ofercie spełnienia wymagań Zamawiającego i warunków
zamówienia, co do urządzeń składających się na przedmiot zamówienia w sposób nieusuwalny i nie jest
możliwe wyjaśnienie wątpliwości w tym zakresie.
Niezgodność treści oferty z warunkami zamówienia polega na sporządzeniu i przedstawieniu oferty w
sposób nieodpowiadający wymaganiom Zamawiającego w odniesieniu do przedmiotu zamówienia,
sposobu jego realizacji oraz innych warunków zamówienia.
Zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść jest niezgodna
z warunkami zamówienia.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na postawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, gdyż wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Część 1. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów. Część 2. Świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Brwinów wraz z usługami opiekuńczymi
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Brwinowie w 2026 r.
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w placówkach Gminnego Ośrodka Kultury w Brwinowie
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont pomieszczeń w budynku Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu
- Budowa remizy strażackiej w miejscowości Bielawy
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- "Doposażenie bazy magazynowej obrony cywilnej oraz zorganizowanie szkolenia z kwalifikowanej pierwszej pomocy w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026"
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
więcej: Zmiękczacze wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





