eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaBUDOWA BUDYNKU BADAWCZEGO WRAZ Z ZAPLECZEM



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA BUDYNKU BADAWCZEGO WRAZ Z ZAPLECZEM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań i Rozwoju Motoryzacji BOSMAL Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072907563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sarni Stok 93

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338130587

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zakupy@bosmal.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bosmal.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1157013

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytut Badań i Rozwoju Motoryzacji BOSMAL Sp. z o.o

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


MOTORYZACJA

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA BUDYNKU BADAWCZEGO WRAZ Z ZAPLECZEM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c86b022b-369e-4442-83f9-29e0ac2d0652

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027 (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego) dla Priorytetu: FESL.01.00-Fundusze Europejskie na inteligentny rozwój, dla Działania: FESL.01.01-B+R - organizacje badawcze, tytuł projektu: Rozbudowa Centrum Kompetencji - rozwój nowoczesnych układów napędowych. Umowa nr FESL.01.01-IZ.01-0731/23.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00369133

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOS/58/NZ/25

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia wykonanie w zespołu obiektów technicznych wraz z infrastrukturą towarzyszącą, obejmujących:
1.
budynek badawczy o powierzchni zabudowy ok. 92 m², przeznaczony do prowadzenia badań i prac rozwojowych. Zaleca się zastosowanie materiałów o niskim śladzie węglowym oraz komponentów nadających się do ponownego wykorzystania lub recyklingu. Należy przewidzieć możliwość późniejszej adaptacji budynku do zmieniających się potrzeb użytkownika (np. demontowalne ścianki działowe, modułowe instalacje).
2.
magazyn przybudowany do budynku badawczego, zrealizowany na bazie kontenera morskiego 20- stopowego (20’), zaadaptowanego do celów magazynowych. Konstrukcja powinna zostać odpowiednio zabezpieczona termicznie i antykorozyjnie. Zaleca się wykorzystanie kontenera z odzysku jako elementu gospodarki obiegu zamkniętego.
3.
oddzielny magazyn kontenerowy zrealizowany na bazie kontenera morskiego 40-stopowego (40’), przystosowany do przechowywania sprzętu technicznego. Kontener powinien spełniać minimalne wymagania w zakresie szczelności, izolacyjności oraz trwałości w kontekście długoletniego użytkowania i możliwego przenoszenia w inne lokalizacje. Zaleca się wykorzystanie kontenera z odzysku jako elementu gospodarki obiegu zamkniętego.
4.
zbiornik żelbetowy na wodę o pojemności 8 m³, do celów technicznych. Konstrukcja zbiornika powinna być zgodna z obowiązującymi normami branżowymi. W cyklu życia obiektu należy uwzględnić minimalizację strat wody (szczelność) oraz łatwy dostęp do konserwacji.
5.
fundament pod wciągarkę techniczną wraz z placem operacyjnym utwardzonym oraz murem oporowym z prefabrykowanych klocków betonowych (typu Lego-block). Mur i nawierzchnia muszą być zaprojektowane z uwzględnieniem łatwego demontażu i ponownego użycia elementów.
6.
uwzględnienie cyklu życia i zielonych zamówień publicznych
Zamówienie powinno uwzględniać cykl życia realizowanych obiektów, w tym: minimalizację kosztów eksploatacyjnych (zużycie energii, wody, materiały eksploatacyjne), wybór materiałów i technologii przyjaznych środowisku, możliwość demontażu i ponownego wykorzystania elementów, ograniczenie emisji gazów cieplarnianych w całym cyklu życia inwestycji, preferowanie dostawców stosujących środki zrównoważonego rozwoju.
W toku realizacji należy stosować zasady zielonych zamówień publicznych (GPP), w szczególności w zakresie:

doboru materiałów budowlanych o niskim oddziaływaniu środowiskowym, zarządzania odpadami budowlanymi (odzysk i recykling), optymalizacji zużycia zasobów naturalnych, ograniczenia hałasu i zanieczyszczeń podczas prowadzenia prac.
7. Wykonawca na własny koszt, w okresie realizacji Kontraktu ubezpieczy i zapewni ciągłość ubezpieczenia na wszystkie podane w SWZ ryzyka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1370000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1465543,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1370000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MULTIFORM Dariusz Krywult Sp. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9372739290

7.3.3) Ulica: Międzyrzecze Górne 807

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecze Górne

7.3.5) Kod pocztowy: 43-392

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1370000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.