Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00451685/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie magazynu ochrony ludności i obronności cywilnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sobótka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie magazynu ochrony ludności i obronności cywilnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28d1c1ed-1e91-4e69-9f4c-e8b5e785304b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00474007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035753/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Wyposażenie magazynu ochrony ludności i obronności cywilnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451685
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIiGK.271.12.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 125864,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część (zadanie) nr 1:1.1. Regał metalowy
- wykonany ze stali nierdzewnej
- wymiary: 180x90x45
- półki winny być wykonane z płyty mdf o nośności 200 kg
- montowany na wcisk
1.2. Łóżko polowe
- łóżko typu kanadyjka
- wymiary 190x60x40 cm
- konstrukcja metalowa
- wykonany z tkaniny poliestrowej, wodoodpornej
- gramatura materiału min. 220
- obciążenie minimalne 120 kg
1.3. Materac
- wymiary materaca po rozłożeniu 195x55x5 cm
- materiał 100% poliester
- waga do 1 kilograma
- maksymalna waga użytkowa 100 kg
1.4. Śpiwór
- minimum 180x70 cm
- tkanina zewnętrzna – poliester, tkanina wewnętrzna – poliester, wypełnienie syntetyczne
- gramatura min. 250/m2
- dwukierunkowy zamek błyskawiczny
- minimalna temperatura – 0 stopni
- pokrowiec do przechowywania
- całoroczny
1.5. Racja żywnościowa typu wojskowego
- wartość energetyczna pakietu min. 1685 kalorii
- data ważności – minimum 10 miesięcy
- temperatura przechowywania – od 4 do 25 stopni Celsjusza
1.6. Racja żywnościowa dzienna
- wartość energetyczna pakietu min. 3010 kalorii
- termin przydatności do spożycia – min. 6 lat
1.7. Apteczka taktyczna
Powinna zawierać:
- 1 szt. stazy taktycznej
- 1 szt. bandaż typ izraelski
- 1 szt. gaza skompresowana
- 1 szt. opatrunek indywidualny 6x8
- 3 szt. opatrunek indywidualny 8x10
- 1 szt. opaska podtrzymująca elastyczna
- 2 szt. opaska podtrzymująca elastyczna 6 cm
- 2 szt. opaska podtrzymująca elastyczna 8 cm
- 1 szt. chusta opatrunkowa 60x80
- 2 szt. chusta trójkątna 96x136
- 3 szt. kompres sterylny 10x10
- 2 szt. kompres na oko 5,6x7,2
- 1 szt. koc ratunkowy o wym. min. 160x210
- 1 szt. przylepiec 5mx2,5 cm
- zestaw plastrów
- 1 szt. zimny kompres – suchy lód 15cm x 17 cm
- 2 szt. jednorazowa maska medyczna typu 1
- 4 szt. rękawic nitrylowych
- 1 szt. maseczki do sztucznego oddychania typu M1
- 1 szt. nożyczki ratunkowe
- 1 szt. chusteczek nasączonych do dezynfekcji
- apteczka powinna być wykonana z wodoodpornego materiału
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy
32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne
35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 26048,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część (zadanie) nr 2:2.1. Namiot
- wymiar 4,5 m długości x 3 m szerokości x min. 3,10 m wysokości
- segmentowy, pneumatyczny
- stelaż aluminiowy, tkanina impregnowany poliester o gramaturze min. 230g/m2, odporny na wodę i promieniowanie UV
- kolor: czerwony
- możliwość podłączenia nagrzewnicy
- pompka – 1200W
2.2. Namiot interwencyjny
- długość 12 m x szerokość 6 m x wysokość min. 3 m w kalenicy, w najniższym punkcie 2 m
- Konstrukcja: z rur stalowych minimum fi 38, ocynkowana wewnątrz i na zewnątrz, odporne na uderze-nia i zarysowania, łączenie poprzez śruby przechodzące na wylot, montaż za pomocą śrub gwintowa-nych, wzmocnienie dachu stalowymi linkami lub konstrukcja zapobiegająca zapadaniu się poszycia. Mocowanie do gruntu po przez stopy do każdej nogi przytwierdzane po przez połączenie śrubowe do konstrukcji lub na stałe. Mocowanie namiotu do gruntu po przez śledzie i odciągi z linek, sznura
- Poszycie : plandeka PE jest odporna na rozdarcia i łatwa w użytkowaniu, wodoodporna, wytrzyma-łość na rozdarcie: minim. 400 N lub 40 kg*25 według normy DIN EN ISO 13934-1, Ochrona UV: 30+, Kolor biały, dach szwy zgrzewane, ściany boczne białe z naświetlami zintegrowane w poszyciu jako duże okrągłe okna łukowe lub podobne, zapinane za zamek, rzep, klipsy, ściany szczytowe białe z wejściem na zamek odpinanym.
2.3. Akcesoria namiotowe – nagrzewnica
- pobór mocy 0,3 kw
- objętość powietrza 550 m3/7h
- pojemność zbiornika 42l
2.4. Worki
- worki polipropylenowe
- wymiar 50cm x 80 cm z zawiązką
2.5. Geowłóknina
- przepuszczająca wodę
- odporna na rozdarcia
- rozmiar rolki – 2 m x 50 m
- gramatura min. 200g/m2
2.6. Zapora przeciwpowodziowa
- długość – 15m
- średnica – 46 cm
- wykonana z tkaniny polistyrenowej powlekana PCV
- gęstość materiału – 900 g/m2
- opróżniana za pomocą przyłącza lub rękawa spustowego
- zakres odporności na temperatury: od -40 st. do +70 st. Celsjusza
2.7. Bariera przeciwpowodziowa
- wykonana z tworzywa
- wymiar: 55cm x 68cm x 70cm
- ciężar max. 4,5 kg
2.8. Plandeka
- wymiary: 10m x 10m
- gramatura 60g/m2
- średnica oczek mocujących co ok. 100-150 cm
- średnica oczek 12mm
- materiał: polietylen
2.9. Najaśnica
- przenośna akumulatorowa
- strumień światła – 11000 lumenów
- czas pracy – min. 3 h
- klasa szczelności – IP66
- zasilanie AC 230V/li-lon 24, 5V, 4ah
- akcesoria w zestawie: akumulator, ładowarka 230V, torba transportowa
2.10. Megafon z syreną
- moc: 25-80W
- zasięg 600-100 m w terenie otwartym
- funkcje: syrena, mikrofon, regulowana głośność, odporny na warunki atmosferyczne, pasek w zestawie
2.11. Radiotelefon Baofeng
- fale VhF i UhF
- antena w zestawie
- bateria 2200 mAh
2.12. Latarka taktyczna
- wymiary: długość 143 mm
- średnica korpusu: 25 mm
- klasa odporności IP – 68
- zasięg – 380 m
- maksymalny strumień światła 3100 lm
2.13. Latarka akumulatorowa
- rodzaj zasilania akumulatorowe 3.6 V/2600 M Ah
- wymiary: 177 mm x 64 mm x 67 mm
- stopień ochrony: IP 67
- zawartość zestawu: uchwyt ładujący, zasilacz sieciowy, zasilacz samochodowy
- źródło światła – LED
- moc – 240 lm
2.14. Wodery (spodniobuty)
- Typ S5
- gramatura materiału 700g/m2
- grubość materiału 0,70 mm
- rozmiar butów: 5 x 43 oraz 5 x 45
2.15. Maska przeciwgazowa
- maska pełnotwarzowa
- 4 punkty regulacji
- odporna na zadrapania i uderzenia
- maska na 2 filtry bagnetowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy
32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne
35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny
4.5.5.) Wartość części: 97254,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu w myśl art. 226 pkt 2, który stanowi iż Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie składnia ofert.
W związku z powyższym Zamawiający nie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89236,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89236,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu. W przedmiotowym postępowaniu do Zamawiającego wpłynęła jedna oferta, która podlegała odrzuceniu w myśl art. 226 pkt 2, który stanowi iż Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie składnia ofert.
W związku z powyższym Zamawiający nie dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240881,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240881,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI SOBÓTKA
- Remont dachu na budynku ul. Kościuszki 33
- Zakup nowego pojazdu o dopuszczalnej masie całkowitej do 3 500kg (wywrotki) dla EKO ŚLĘŻA Sp. z o.o. w Sobótce
- Zakup agregatów prądotwórczych - II postępowanie
- Zakupy wyposażenia magazynu OLiOC
więcej: przetargi SOBÓTKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa odzieży strażackiej do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie Gminy Puck w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026 w podziale na III części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. "Przebudowa budynku auli przy ul. Paderewskiego w Cieszynie (SPIN-ART Centrum Edukacji Artystycznej i Kulturalnej)"
- Doposażenie magazynu ochrony ludności i obrony cywilnej Urzędu Miasta w Piławie Górnej w sprzęt ratowniczy, logistyczny, ochronny, oraz wsparcia. Z podziałem na części
- "Zakup agregatu prądotwórczego oraz zakup asortymentu zasobów ochrony ludności"
- Zakup serwera archiwizacji z oprogramowaniem, backup z wdrożeniem, oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa-antywirus, ups serwerowego
- "Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań OL i OC na terenie Gminy Krzyżanowice" z podziałem zamówienia na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





