eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemyśl › Przewóz uczniów i dzieci z terenu gminy Siemyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przewóz uczniów i dzieci z terenu gminy Siemyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEMYŚL

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920498

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOŁOBRZESKA

1.5.2.) Miejscowość: Siemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-123

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (94) 358-80-13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_siemysl@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siemysl.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugsiemysl.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przewóz uczniów i dzieci z terenu gminy Siemyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0dbf0ea6-11de-11ed-a35f-e2885ab918a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00052495/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Przewóz uczniów i dzieci z terenu gminy Siemyśl do placówek oświatowych w roku szkolnym 2022/2023”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00288693/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OKD.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia – „Przewóz uczniów i dzieci do szkół oraz oddziałów przedszkolnych z terenu gminy Siemyśl”, obejmująca:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych umożliwiających dojazd uczniów środkami komunikacji publicznej do szkół i ze szkół na terenie Gminy Siemyśl,
2) Przewozy muszą odbywać się w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą o transporcie drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 180 z późn. zm.). Pierwszeństwo przejazdu dla uczniów posiadających bilety miesięczne szkolne. Z autobusów mogą korzystać inne osoby na zasadach komercyjnych w miarę dysponowania przez autobusy wolnymi miejscami.
3) Dowozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do następujących placówek:
a) Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich, ul. Szkolna 10, 78-123 Siemyśl,
b) Szkoła Podstawowa im. Armii Krajowej, ul. Wojska Polskiego 11, 78-122 Charzyno
4) Szacunkowa liczba uczniów dowożonych z poszczególnych miejscowości w roku szkolnym 2022/2023 wynosi 177 i jest aktualna na dzień ogłoszenia o zamówieniu publicznym i w trakcie roku szkolnego może ulec zmianie. Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość biletów zakupionych miesięcznie wynosi: 150, z zastrzeżeniem zapisów § 7 Załącznika nr 2a do SWZ.
5) Wynagrodzenie wykonawcy w danym miesiącu zostanie ustalone
w oparciu o zakupioną liczbę biletów,
6) Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozów opiekunów na poszczególnych trasach.
7) Przed rozpoczęciem wykonywania przewozów obowiązkiem wykonawcy jest uzgodnienie z dyrektorami szkół godzin dowozów
i odwozów, ustalenie tras przewozu, zgodnie z harmonogramem zajęć.
8) Dni i godziny realizacji usługi mogą ulec zmianie w przypadku zmiany planu lekcji uczniów lub zmian organizacyjnych placówek. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w taki sposób, aby zapewnić uczniom możliwość uczestnictwa w zajęciach.
9) W uzasadnionym przypadku powołującym czasową niemożność świadczenia usług przewozowych np. w przypadku awarii technicznej pojazdu, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii. Czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 174800 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 zamówienia – „Przewóz uczniów posiadających orzeczenia
o potrzebie kształcenia specjalnego do Szkoły Podstawowej Nr 5
z Oddziałami Integracyjnymi w Kołobrzegu oraz do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego „OKRUSZEK” w Kołobrzegu”, obejmująca:
1) Przedmiotem zamówienia jest przewóz uczniów posiadających orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego w okresie maksymalnie 186 dni,
2) Przewóz dotyczy wszystkich dni, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze w roku szkolnym 2022/2023,
3) Dowozy odbywać się będą dla uczniów i dzieci uczęszczających do następujących placówek:
a) Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi w Kołobrzegu, ul. Arciszewskiego 20, 78-100 Kołobrzeg,
b) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy „OKRUSZEK” w Kołobrzegu, ul. Brzozowa 2, 78-100 Kołobrzeg,
4) Maksymalna liczba uczniów objętych usługą dowozu nie przekroczy 5 uczniów.
5) Zgodnie z wymogami art. 433 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający wskazuje, że minimalna /gwarantowana/ ilość dni usługi wynosi: 150, z zastrzeżeniem zapisów § 7 Załącznika nr 2b do SWZ.
6) Wykonawca zapewni opiekę przewożonym uczniom poprzez stałą obecność w czasie przewozów opiekunów na poszczególnych trasach.
7) Rozliczenie usługi nastąpi w oparciu o ilość dni jej świadczenia. Wykonawca w ofercie podaje stawkę dzienną usługi.
8) Dni i godziny realizacji usługi mogą ulec zmianie w przypadku zmiany planu lekcji uczniów lub zmian organizacyjnych placówek. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługę w taki sposób, aby zapewnić uczniom możliwość uczestnictwa w zajęciach.
9) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pojazd umożliwiający transport osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
10) Dokładny rozkład dowozu i odwozu ustalony zostanie między wykonawcą a rodzicami lub opiekunami dzieci, w sposób zapewniający uczniom obecność w placówkach oświatowych w czasie trwania zajęć i przekaże go do wiadomości zamawiającego.
11) W uzasadnionym przypadku powołującym czasową niemożność świadczenia usług przewozowych np. w przypadku awarii technicznej pojazdu, Wykonawca zobowiązuje się do podstawienia pojazdu zastępczego w miejsce awarii. Czas podstawienia pojazdu zastępczego stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 69000 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173458,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234706,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173458,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK-TRAVEL Przewozy Turystyczne Marek Kozieł

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6711211384

7.3.3) Ulica: Al. Św. Jana Pawła II 25/7

7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173458,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W części 2 nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.