eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wiązowna › Dostawa produktów leczniczych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-02

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów leczniczych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowieckie Centrum Neuropsychiatrii Spółka z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142011670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zagórze k/Warszawy

1.5.2.) Miejscowość: Wiązowna

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-462

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@centrumzagorze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumzagorze.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7cf8f62f-53c4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa produktów leczniczych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7cf8f62f-53c4-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00399399

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

W uprzednio prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-13aabc10-3074-11ee-9aa3-96d3b4440790

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/ZP/2023/WR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 233725,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1A – Formularz asortymentowo - cenowy.
3. Sukcesywne dostawy przedmiotu zamówienia będą dostarczane na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego na adres: Działu Farmacji Szpitalnej w Józefowie ul. 3 Maja 127 A. w terminach określonych w projektowanych postanowieniach umowy.
4. Produkty równoważne:
1) Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu, pochodzenia, normy technicznej lub jakościowej, dopuszcza się rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy, parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe nie gorsze niż opisane w dokumentach zamówienia. Wskazane przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowe określają klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny produkt lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu uszczegółowienia przedmiotu zamówienia i ma na celu wskazać oczekiwania Zamawiającego.
2) Zamawiający dopuszcza oferowanie rozwiązań „równoważnych” pod warunkiem, że zagwarantują one realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z założeniami określonymi w dokumentacji zamówienia. Przez rozwiązanie równoważne należy rozumieć takie, które jest o parametrach nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia (w szczególności w formularzu asortymentowo-cenowym).
3) Parametry wskazane przez Zamawiającego sią parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalności, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałości, postać, rozmiar, itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SWZ.
4) Za równoważne uznaje się leki o tych samych substancji czynnej, dawce, sposobie uwalniania i drodze podania.
5) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązanie równoważne, zobowiązany jest zaznaczyć/ wyróżnić pozycję, w której oferuje przedmiot zamówienia równoważny do opisanego przez Zamawiającego oraz wykazać ich równoważności w stosunku do opisanego w dokumentacji zamówienia w szczególności w formularzu asortymentowo-cenowym. Wykonawca musi wykazać, że oferowane dostawy spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym.
6) Opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnięć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. Oznacza to, że na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, że zaoferowane przez niego rozwiązanie jest równoważne w stosunku do opisanego przez Zamawiającego. W przypadku, gdy Wykonawca nie zaznaczy/wyróżni pozycji, w której oferuje przedmiot zamówienia równoważny do opisanego przez Zamawiającego i/lub nie przedłoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oraz do wykonania umowy ujęto materiały/produkty zaproponowane w formularzu asortymentowo-cenowym.
7) W każdym przypadku, gdy Zamawiający odniósł się do normy ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza, zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, zastosowanie rozwiązań równoważnych opisanych formularzu asortymentowo-cenowym. Każdorazowo, gdy wskazana jest niniejszym SWZ oraz załącznikach, norma, opis techniczny, specyfikacja techniczna, o którym mowa z art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważny”.

5. Przedmiotowe środki dowodowe:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył oświadczenia Wykonawcy o posiadaniu charakterystyki produktu leczniczego, certyfikatu, zgłoszeń do odpowiednich rejestrów i innych dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu na terenie RP, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie oz dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne, zgodnie z załącznikiem nr 4 do Zaproszenia w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33690000-3 - Różne produkty lecznicze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 245297,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 245297,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245297,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEUCA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 879-00-17-162

7.3.3) Ulica: Forteczna 35-37

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 245297,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.