Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00376108/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa do kompostowni Zamawiającego, położonej w Pile, ul. Na Leszkowie 4 oraz ul. Młodych, sprasowanej słomy w ilości do 500 Mg. Zamówienie podzielone jest na 5 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GWDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 572051342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Na Leszkowie 4
1.5.2.) Miejscowość: Piła
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 67 212 48 98
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gwda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gwda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gwda1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Oczyszczalnia ścieków
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa do kompostowni Zamawiającego, położonej w Pile, ul. Na Leszkowie 4 oraz ul. Młodych, sprasowanej słomy w ilości do 500 Mg. Zamówienie podzielone jest na 5 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38c5decb-896d-4ad1-92e0-bf6515f7ba44
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00376108
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GWDA/ZP/6/25/AO
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1 - Dostawa sprasowanej słomy w ilości do 100 Mg do kompostowni Zamawiającego, dostawa w miesiącu styczniu 2026r. w formie kostek wielkogabarytowych.Zakres zamówienia obejmuje:
1. sukcesywne dostarczenie sprasowanej słomy na teren Zamawiającego w terminie i ilości określonej w cyklicznych zamówieniach wraz z rozładunkiem i ułożeniem w stogi w miejscu magazynowania (teren instalacji kompostowni Piła, ul. Na Leszkowie 4 oraz ul. Młodych), z uwzględnieniem warunków określonych, z uwzględnieniem warunków określonych w Rozdziale 10 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2023r. poz. 822 ze zm.).
2. Lokalizacja: teren instalacji kompostowni Piła, ul. Na Leszkowie 4 oraz ul. Młodych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2 - dostawa sprasowanej słomy w ilości do 100 Mg do kompostowni Zamawiającego, dostawa w miesiącu lutym 2026r. w formie kostek wielkogabarytowych.Zakres zamówienia obejmuje:
1. sukcesywne dostarczenie sprasowanej słomy na teren Zamawiającego w terminie i ilości określonej w cyklicznych zamówieniach wraz z rozładunkiem i ułożeniem w stogi w miejscu magazynowania (teren instalacji kompostowni Piła, ul. Na Leszkowie 4 oraz ul. Młodych), z uwzględnieniem warunków określonych, z uwzględnieniem warunków określonych w Rozdziale 10 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2023r. poz. 822 ze zm.).
2. Lokalizacja: teren instalacji kompostowni Piła, ul. Na Leszkowie 4 oraz ul. Młodych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3 - dostawa sprasowanej słomy w ilości do 100 Mg do kompostowni Zamawiającego, dostawa w miesiącu marcu 2026r. w formie kostek wielkogabarytowych lub w balotach zwijanych – bela o wym. min. 120x120 cm.Zakres zamówienia obejmuje:
1. sukcesywne dostarczenie sprasowanej słomy na teren Zamawiającego w terminie i ilości określonej w cyklicznych zamówieniach wraz z rozładunkiem i ułożeniem w stogi w miejscu magazynowania (teren instalacji kompostowni Piła, ul. Na Leszkowie 4 oraz ul. Młodych), z uwzględnieniem warunków określonych, z uwzględnieniem warunków określonych w Rozdziale 10 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2023r. poz. 822 ze zm.).
2. Lokalizacja: teren instalacji kompostowni Piła, ul. Na Leszkowie 4 oraz ul. Młodych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4 - dostawa sprasowanej słomy w ilości do 100 Mg do kompostowni Zamawiającego, dostawa w miesiącu kwietniu 2026r. w formie kostek wielkogabarytowych lub w balotach zwijanych – bela o wym. min. 120x120 cm.Zakres zamówienia obejmuje:
1. sukcesywne dostarczenie sprasowanej słomy na teren Zamawiającego w terminie i ilości określonej w cyklicznych zamówieniach wraz z rozładunkiem i ułożeniem w stogi w miejscu magazynowania (teren instalacji kompostowni Piła, ul. Na Leszkowie 4 oraz ul. Młodych), z uwzględnieniem warunków określonych, z uwzględnieniem warunków określonych w Rozdziale 10 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2023r. poz. 822 ze zm.).
2. Lokalizacja: teren instalacji kompostowni Piła, ul. Na Leszkowie 4 oraz ul. Młodych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5 - dostawa sprasowanej słomy w ilości do 100 Mg do kompostowni Zamawiającego, dostawa w miesiącu maju 2026r. w formie kostek wielkogabarytowych lub w balotach zwijanych – bela o wym. min. 120x120 cm.Zakres zamówienia obejmuje:
1. sukcesywne dostarczenie sprasowanej słomy na teren Zamawiającego w terminie i ilości określonej w cyklicznych zamówieniach wraz z rozładunkiem i ułożeniem w stogi w miejscu magazynowania (teren instalacji kompostowni Piła, ul. Na Leszkowie 4 oraz ul. Młodych), z uwzględnieniem warunków określonych, z uwzględnieniem warunków określonych w Rozdziale 10 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz.U. z 2023r. poz. 822 ze zm.).
2. Lokalizacja: teren instalacji kompostowni Piła, ul. Na Leszkowie 4 oraz ul. Młodych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 03114100-4 - Słoma
4.5.5.) Wartość części: 40000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38556,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Temat Maciej Wolniewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7632139084
7.3.4) Miejscowość: Huta
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ WOLNIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ WOLNIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35424,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38556,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35424,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Temat Maciej Wolniewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7632139084
7.3.4) Miejscowość: Huta
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ WOLNIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ WOLNIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35424,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34344,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38556,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34344,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Temat Maciej Wolniewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7632139084
7.3.4) Miejscowość: Huta
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ WOLNIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ WOLNIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34344,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34344,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34344,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34344,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Temat Maciej Wolniewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7632139084
7.3.4) Miejscowość: Huta
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ WOLNIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ WOLNIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34344,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34344,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34344,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34344,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agro-Temat Maciej Wolniewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7632139084
7.3.4) Miejscowość: Huta
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ WOLNIEWICZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MACIEJ WOLNIEWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34344,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Roboty budowlane w pomieszczeniach Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Pile
- Zakup i dostawa samochodu dostawczego
- ODCZYNNIKI I MATERIAŁY ZUŻYWALNE DO BADANIA NASIENIA
- Wygrabianie i utylizacja liści na terenach zieleni w granicach administracyjnych miasta Piły w 2025 r. (zadanie 1-3)
- Dostawa sprzętu gastronomicznego do budynku bursy należącego do Szkoły Policji w Pile
- Świadczenie usługi ochrony obiektów, osób i mienia Muzeum Okręgowego w Pile oraz Muzeum Kultury Ludowej w Osieku nad Notecią - Oddział Muzeum Okręgowego w Pile.
więcej: przetargi w Pile »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





