eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Zakopane (2 części)



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Zakopane (2 części)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 18 20 20 448

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Zakopane (2 części)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c9dc37c-4a2a-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037664/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa oświetlenia uliczego - ul. Guty

1.1.11 Budowa oświetlenia ulicznego - ul. Króle

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00389706/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.89.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 281937,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie i dobudowie opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami na oprawy LED na słupach TAURON Dystrybucja S.A. z istniejącą siecią oświetlenia ulicznego i na słupach Gminy Miasto Zakopane zlokalizowanych wzdłuż drogi:
dla zadania 1 wzdłuż drogi ul. Spyrkówka, ul. Bachledy, ul. Guty,
w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Zakopane”.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
dla zadania 1 - ul. Spyrkówka, ul. Bachledy, ul. Guty
Wymianę i dobudowę opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami na oprawy LED na słupach TAURON Dystrybucja S.A. z istniejącą siecią oświetlenia ulicznego i na słupach Gminy Miasto Zakopane zlokalizowanych wzdłuż drogi ul. Spyrkówka, ul. Bachledy, ul. Guty w dwóch etapach tj.:
dla etapu 1: wymianę istniejących opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami na oprawy LED na słupach TAURON Dystrybucja S.A. z istniejącą siecią oświetlenia ulicznego i na słupach Gminy Miasto Zakopane zlokalizowanych wzdłuż drogi ul. Spyrkówka, ul. Bachledy, ul. Guty
dla etapu 2: dobudowę opraw LED oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami na słupach TAURON Dystrybucja S.A. z istniejącą siecią oświetlenia ulicznego i na słupach Gminy Miasto Zakopane zlokalizowanych wzdłuż drogi ul. Spyrkówka, ul. Bachledy, ul. Guty

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 123357,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie i dobudowie opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami na oprawy LED na słupach TAURON Dystrybucja S.A. z istniejącą siecią oświetlenia ulicznego i na słupach Gminy Miasto Zakopane zlokalizowanych wzdłuż drogi: dla zadania 2 wzdłuż drogi ul. Króle, Harenda, Ustup, Łosiówki
w ramach realizacji zadania inwestycyjnego o nazwie „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Zakopane”.
dla zadania 2 - ul. Króle, ul. Harenda, ul. Ustup, ul. Łosiówki
Wymianę i dobudowę opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami na oprawy LED na słupach TAURON Dystrybucja S.A. z istniejącą siecią oświetlenia ulicznego i na słupach Gminy Miasto Zakopane zlokalizowanych wzdłuż drogi ul. Króle, ul. Harenda, ul. Ustup, ul. Łosiówki w dwóch etapach tj.:
dla etapu 1: wymianę istniejących opraw oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami na oprawy LED na słupach TAURON Dystrybucja S.A. z istniejącą siecią oświetlenia ulicznego i na słupach Gminy Miasto Zakopane zlokalizowanych wzdłuż drogi ul. Króle, ul. Harenda, ul. Ustup, ul. Łosiówki
dla etapu 2: dobudowę opraw LED oświetlenia ulicznego wraz z wysięgnikami na słupach TAURON Dystrybucja S.A. z istniejącą siecią oświetlenia ulicznego i na słupach Gminy Miasto Zakopane zlokalizowanych wzdłuż drogi ul. Króle, ul. Harenda, ul. Ustup, ul. Łosiówki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 158579,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 94710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120062,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pollight Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146950895

7.3.3) Ulica: Al. J. Ch. Szucha 11B lok. H2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-580

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 94710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 111930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160558,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 111930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pollight Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146950895

7.3.3) Ulica: Al. J. Ch. Szucha 11B lok. H2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-580

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 111930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-01-07

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.