Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00406891/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-04
- 2025/BZP 00407501/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-04
- 2025/BZP 00418318/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy art. żywnościowych (spożywcze, mleczarskie, mrożonki, pieczywo, warzywa) do SPZOZ w Mławie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000302474
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Anny Dobrskiej 1
1.5.2.) Miejscowość: Mława
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmlawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalmlawa.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy art. żywnościowych (spożywcze, mleczarskie, mrożonki, pieczywo, warzywa) do SPZOZ w Mławie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba78055c-f99d-401a-b085-00afaf703215
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00087205/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawy art. żywnościowych II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00406891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ ZP 185/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (spożywcze, mleczarskie, mrożonki, pieczywo, warzywa) do magazynu żywnościowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mławie, ul. Anny Dobrskiej 1, 06-500 Mława.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/ pakietów:
1) Pakiet 1a – Artykuły spożywcze I;
2) Pakiet 2a - Artykuły spożywcze II;
3) Pakiet 3a - Mrożonki.;
4) Pakiet 4a – Pieczywo;
5) Pakiet 5a – Artykuły mleczarskie;
6) Pakiet 6a – Warzywa i owoce
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie asortymentu w ramach danego pakietu, zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesywnych dostaw określają Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 – formularze asortymentowo-cenowe – OPZ do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 52916,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (spożywcze, mleczarskie, mrożonki, pieczywo, warzywa) do magazynu żywnościowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mławie, ul. Anny Dobrskiej 1, 06-500 Mława.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/ pakietów:
1) Pakiet 1a – Artykuły spożywcze I;
2) Pakiet 2a - Artykuły spożywcze II;
3) Pakiet 3a - Mrożonki.;
4) Pakiet 4a – Pieczywo;
5) Pakiet 5a – Artykuły mleczarskie;
6) Pakiet 6a – Warzywa i owoce
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie asortymentu w ramach danego pakietu, zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesywnych dostaw określają Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 – formularze asortymentowo-cenowe – OPZ do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 12809,10 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (spożywcze, mleczarskie, mrożonki, pieczywo, warzywa) do magazynu żywnościowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mławie, ul. Anny Dobrskiej 1, 06-500 Mława.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/ pakietów:
1) Pakiet 1a – Artykuły spożywcze I;
2) Pakiet 2a - Artykuły spożywcze II;
3) Pakiet 3a - Mrożonki.;
4) Pakiet 4a – Pieczywo;
5) Pakiet 5a – Artykuły mleczarskie;
6) Pakiet 6a – Warzywa i owoce
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie asortymentu w ramach danego pakietu, zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesywnych dostaw określają Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 – formularze asortymentowo-cenowe – OPZ do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 15986,52 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (spożywcze, mleczarskie, mrożonki, pieczywo, warzywa) do magazynu żywnościowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mławie, ul. Anny Dobrskiej 1, 06-500 Mława.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/ pakietów:
1) Pakiet 1a – Artykuły spożywcze I;
2) Pakiet 2a - Artykuły spożywcze II;
3) Pakiet 3a - Mrożonki.;
4) Pakiet 4a – Pieczywo;
5) Pakiet 5a – Artykuły mleczarskie;
6) Pakiet 6a – Warzywa i owoce
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie asortymentu w ramach danego pakietu, zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesywnych dostaw określają Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 – formularze asortymentowo-cenowe – OPZ do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 66563,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (spożywcze, mleczarskie, mrożonki, pieczywo, warzywa) do magazynu żywnościowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mławie, ul. Anny Dobrskiej 1, 06-500 Mława.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/ pakietów:
1) Pakiet 1a – Artykuły spożywcze I;
2) Pakiet 2a - Artykuły spożywcze II;
3) Pakiet 3a - Mrożonki.;
4) Pakiet 4a – Pieczywo;
5) Pakiet 5a – Artykuły mleczarskie;
6) Pakiet 6a – Warzywa i owoce
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie asortymentu w ramach danego pakietu, zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesywnych dostaw określają Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 – formularze asortymentowo-cenowe – OPZ do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 177306,84 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych (spożywcze, mleczarskie, mrożonki, pieczywo, warzywa) do magazynu żywnościowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Mławie, ul. Anny Dobrskiej 1, 06-500 Mława.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części/ pakietów:
1) Pakiet 1a – Artykuły spożywcze I;
2) Pakiet 2a - Artykuły spożywcze II;
3) Pakiet 3a - Mrożonki.;
4) Pakiet 4a – Pieczywo;
5) Pakiet 5a – Artykuły mleczarskie;
6) Pakiet 6a – Warzywa i owoce
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poprzez wyszczególnienie asortymentu w ramach danego pakietu, zamawianą ilość oraz częstotliwość i terminy sukcesywnych dostaw określają Załączniki nr 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6 – formularze asortymentowo-cenowe – OPZ do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03220000-9 - Warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 141398,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57982,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65006,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57982,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 722-102-71-36
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57982,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12657,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15798,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12657,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 722-102-71-36
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12657,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17869,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24431,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17869,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurt-Detal Art. Spoż.-Rolne Anna Siekierko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 722-102-71-36
7.3.3) Ulica: Szpitalna 24
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
jakie przetargi wygrała firma
Hurt i Detal Artykuły Spożywczo-Rolne Anna Siekierko
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17869,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-27Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50211,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122259,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50211,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia Jagódka Artur i Mariusz Komorscy S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5662029382
7.3.3) Ulica: Polna 21
7.3.4) Miejscowość: Sońsk
7.3.5) Kod pocztowy: 06-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA JAGÓDKA ARTUR I MARIUSZ KOMORSCY S.C.
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA JAGÓDKA ARTUR I MARIUSZ KOMORSCY S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50211,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-27Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173109,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173745,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173109,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia SAWA Marcin Budżak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5661999902
7.3.3) Ulica: Śmiecińska 14
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173109,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-27Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mławie informuje, że unieważnia postępowanie przetargowe w zakresie pakietu nr 6A na podstawie art. 255 ust. 1 ustawy „Prawo Zamówień Publicznych” - nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z MŁAWY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w roku 2026 dla potrzeb Urzędu Miasta Mława
- Doposażenie pomieszczeń do udzielania świadczeń medycznych w ramach Wojewódzkiego Programu Ochrony Ludności na lata 2025-2026
- Dostawa rezerwy wyposażenia ratownika na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej.
- Dostawa oleju napędowego w roku 2026
- Odprowadzenie wody opadowej z terenów wokół ul. Promyk, Parkowa, Krajowskiego, Korczaka, Księcia Maciusia I
więcej: przetargi w Mławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Woli Kiełpińskiej w podziale na 8 części
- "Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant" w Warszawie" DPS.03.2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 4 w Olsztynie na rok 2026.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostek oświatowych prowadzonych przez Gminę Orońsko
- Dostawa artykułów spożywczych z podziałem na części: konserwy i przetwory z mięsa i ryb; produkty przemiału ziarna; różne produkty spożywcze; produkty mleczarskie dla DPS Ruda Różaniecka
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Świdniku z podziałem na 3 części
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





