Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00456749/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup autobusu 24-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwonicz-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440548
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Słoneczna 28
1.5.2.) Miejscowość: Iwonicz-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-440
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwonicz-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iwonicz-zdroj.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup autobusu 24-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d96a91e7-afc5-4e7c-9207-6e1724fc8fc5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473695
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048373/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup autobusu 24-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00456749
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR.271.7.2025.IZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest realizacja zadania pn.: „Zakup autobusu 24-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.”
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego pojazdu typu autobus z pełnym wyposażeniem, 24-osobowego (23 pasażerów + 1 kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym osób na wózkach inwalidzkich.
Dostawa realizowana jest w ramach projektu pn. „Koła Pełne Możliwości – bezpieczna droga do edukacji” współfinansowanego przez PFRON w ramach „Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D".
Szczegółowy zakres dostawy obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SWZ- Specyfikacja techniczna
UWAGA! W przypadku użycia w dokumentacji przetargowej (SWZ wraz z załącznikami) norm, aprobat technicznych, nazw własnych, technologii, narzędzi, materiałów itp. należy je traktować jako przykładowe mające na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia oraz określające standard techniczny i jakościowy – zamawiający dopuszcza równoważność. Technologia, narzędzia i materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii jakości nie niższej (równoważnej) niż ta wskazana w SWZ i załącznikach do niej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wykaz rozwiązań równoważnych wraz z opisem lub normami Wykonawca składa wraz z ofertą. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie oświadczenia o zastosowaniu wyrobów równoważnych (poprzez złożenie zestawienia wyrobów równoważnych i potwierdzających dowodów), rozumie się, że do wykonania przedmiotu zamówienia ujęto wyroby zaproponowane w dokumentacji przetargowej. Gwarancja bez limitu przejechanych kilometrów:
a) minimum 24 miesiące gwarancji na cały pojazd z wyposażeniem,
b) minimum 36 miesięcy gwarancji na powłokę lakierniczą,
c) minimum 120 miesięcy gwarancji na perforację nadwozia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wpłynęła tylko jedna oferta, która została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5)SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 470475,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 470475,00 PLN
INNE PRZETARGI IWONICZ-ZDRÓJ
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach projektu pn. Ochrona ludności i obrony cywilnej w Gminie Iwonicz-Zdrój.
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - warzywa i owoce - w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r."
- "Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - nabiał i przetwory mleczne - w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r."
- Sukcesywna sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych - Mięso, wędliny, podroby- w okresie od 01.01.2026 do 31.12.2026r."
więcej: przetargi IWONICZ-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup autobusu przystosowanego do przewozu osób z niepełnosprawnościami uczęszczających do Warsztatu Terapii Zajęciowej Caritas Diecezji Siedleckiej EMAUS w Żelechowie
- Najem autobusu przystosowanego do przeprowadzania egzaminów państwowych dla kandydatów na kierowców kat. D prawa jazdy dla potrzeb WORD w Łodzi, Oddział Terenowy w Skierniewicach
- ZAKUP AUTOBUSU DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W WALEWICACH Z MOŻLIWOŚCIĄ PRZEWOZU DWÓCH OSÓB NA WÓZKACH INWALIDZKICH
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





