Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00392552/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-12
- 2023/BZP 00402952/01 - Modyfikacja z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbiórka budynku użyteczności publicznej przy ul. Stary Kisielin – Pionierów Lubuskich 75 w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368268097
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 110
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-120
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 68 353 67 04
1.5.8.) Numer faksu: (+48) 68 353 36 84
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: uzp@gm.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gm.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gm.zgora1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka mieszkaniowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i rozbiórka budynku użyteczności publicznej przy ul. Stary Kisielin – Pionierów Lubuskich 75 w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1b9d8e0f-515e-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473624
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043236/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Modernizacja i rozbudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Stary Kisielin – Pionierów Lubuskich (przychodnia lekarska)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392552
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.261.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja i rozbiórka budynku użyteczności publicznej przy ul. Stary Kisielin - Pionierów Lubuskich 75 Zielona Góra na podstawie projektu: Przebudowa i rozbudowa budynku przychodni lekarskiej oraz częściowa rozbiórka budynku mieszkalno-gospodarczego, zlokalizowanych - przy ul. Stary Kisielin - Pionierów Lubuskich 75 w Zielonej Górze, na działkach o nr ewid.231,581/13 i 581/15 obręb 0054.
Przedmiotem inwestycji jest istniejący budynek składający się z 2 części:
● Istniejący budynek przychodni lekarskiej - do przebudowy: budynek z dwiema kondygnacjami nadziemnymi (parter, poddasze użytkowe), całkowicie podpiwniczony. Gabinety lekarskie znajdują się na parterze; pomieszczenia na poddaszu obecnie nieużytkowane. Budynek przychodni lekarskiej wykonany w technologii tradycyjnej z dachem stromym dwuspadowym, krytym dachówką ceramiczną – budynek częściowo użytkowany (parter);
● Istniejąca przybudówka – budynek mieszkalno-gospodarczy - do wyburzenia: Posiada 2 kondygnacje nadziemne.
Obydwie części są ze sobą połączone drzwiami – obecnie nieużywanymi (zabudowane boazerią).
W ramach inwestycji projektuje się:
● Przebudowę oraz remont części budynku głównego (parteru), zajętej obecnie przez przychodnię lekarską,
● Wyburzenie istniejącego budynku przybudówki przylegającego do elewacji tylnej budynku przychodni,
● Rozbudowę budynku przychodni przez dobudowę nowego budynku w miejscu wyburzenia. Projektowany nowy budynek będzie budynkiem parterowym niepodpiwniczonym, z dachem stromym dwuspadowym, będzie połączony parterowym łącznikiem z istniejącym budynkiem przychodni lekarskiej.
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY TECHNICZNE OBIEKTU:
• Kubatura brutto budynku 1957,13 [m3]
• Powierzchnia zabudowy 291,43 [m2] w tym:
- istniejący budynek przychodni (obiekt nr 1) 150,36 [m2]
- proj. łącznik (obiekt nr 2) 42,03 [m2]
- proj. rozbudowa bud. przychodni (obiekt nr 3) 99,04 [m2]
• Powierzchnia użytkowa budynku 200,01 [m2]
• Powierzchnia podłóg – parter i piętro 325,01 [m2]
• Powierzchnia podłóg – piwnica 90,87 [m2]
• Powierzchnia całkowita 578,91 [m2]
2. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45000000-7 Roboty budowlane
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
3. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z § 11 ust. 2 wzoru umowy o wartości minimum 2.000.000,00 złotych (dwa miliony złotych).
4. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres minimum 36 miesięcy. Wydłużenie okresu gwarancji podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 20. SWZ.
5. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawierają następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Uwaga:
a) Zamawiający informuje, iż dołączony przedmiar pełni funkcję pomocniczą. W celu dokonania pełnej wyceny robót Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją projektową, STWiOR oraz zapisami SWZ. Wykonawca nie ma obowiązku załączenia kosztorysu do oferty.
b) Wszystkie ewentualnie wskazane w dokumentacji projektowej nazwy materiałów, producentów bądź dystrybutorów zostały wskazane w celu właściwego (precyzyjnego) opisania przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyrobów równoważnych. Warunki zaakceptowania przez zamawiającego wyrobu jako równoważny oznaczają materiały o parametrach nie gorszych niż parametry określone w dokumentacji przetargowej.
Wykonawca, który do wyceny oferty przyjmie rozwiązania (produkty) równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych rozwiązań, w tym sprzętu i materiałów.
W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą szczegółowy opis / wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego rozwiązania określi cechy pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego rozwiązania i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Uwaga: Niezłożenie takiego opisu/wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
Określenie kryterium równoważności zostało wskazane w załączniku nr 7 do SWZ.
6. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami w zakresie elektromobilności, o których mowa w pkt 24 SWZ.
7. Wykonawca w dniu podpisania umowy przekaże Zamawiającemu do weryfikacji harmonogram rzeczowo-finansowy. Harmonogram powinien uwzględniać także czas na uzyskanie tymczasowego pozwolenia na użytkowanie części dobudowywanej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2599401,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3505500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2599401,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRZEGORZ CHUDY ZAKŁAD REMONTOWO-MONTAŻOWY "MARTEX"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9291217363
7.3.4) Miejscowość: Droszków
7.3.5) Kod pocztowy: 66-003
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRZEGORZ CHUDY ZAKŁAD REMONTOWO-MONTAŻOWY "MARTEX"
jakie przetargi wygrała firma
GRZEGORZ CHUDY ZAKŁAD REMONTOWO-MONTAŻOWY "MARTEX"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2599401,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Konserwacja oraz naprawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w posiadaniu ZDW w Zielonej Górze: Zad. 1 - RDWZG Zad. 2 - RDWK Zad. 3 - RDWKŁ
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 156 na odcinku od km 50+704 do km 51+145 w m. Zwierzyn oraz przebudowa drogi wojewódzkiej nr 156 polegająca na budowie drogi dla pieszych w m. Zwierzyn"
- Remont drogi wojewódzkiej nr 131 na odcinku od km 0+101 do km 0+570 w m. Nowiny Wielkie
- Zakup sprzętu dla Banku Mleka Kobiecego podzielony na 3 części
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Przeprowadzenie kursu programowania i obsługi obrabiarek CNC ( powiat zielonogórski)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
- Remont budynku nr 17 Celestynów
- 35-P-25 Budowa budynku na potrzeby Zakładu Diagnostyki Obrazowej (zaprojektuj i wybuduj)
- Przebudowa boiska (2).
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.