Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00389848/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-25
- 2025/BZP 00415821/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-10
- 2025/BZP 00420141/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja skateparku w Suwałkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4956b039-c277-4a6e-a976-8b4482e6eec61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja skateparku w Suwałkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4956b039-c277-4a6e-a976-8b4482e6eec6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473355
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046070/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.75 Modernizacja skate parku w Suwałkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00389848
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.63.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2117415,40 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja skateparku , w zakresie:
- rozebranie istniejącego wyposażenia skateparku z elementów prefabrykowanych żelbetowych wraz z nawierzchnią betonową, elementów małej architektury i utwardzeń terenu, odwiezieniem gruzu z rozbiórki na odległość do 5 km i jego utylizacja,
- zabezpieczenie sieci co rurą stalową dwudzielną skręcaną,
- budowa płyty skateparku z betonu hydrotechnicznego W8, o mrozoodporności F150, klasie C35/45 i gr. 15cm, zbrojonego w warstwie dolnej siatką z prętów #10mm, stal A IIIN (B500SP) o oczkach 15x15cm,
- budowa przeszkód w formie elementów żelbetowych, płyt lub ścian, zbrojonych siatką ∅ 10mm (A-IIIN) beton C35/45, W-8, F150. Wszystkie elementy łukowe w technologii torkretowania na mokro, wzorniki, szalunki do elementów łukowych oraz ściągaczki zaleca się wykonać na maszynach CNC. Rdzeń (szalunek tracony) przeszkód o większych gabarytach stanowi wypełnienie ze styropianu EPS 200. Krawędzie narażone na uszkodzenia mechaniczne, na których projekt nie przewiduje zabezpieczenia powinny zostać sfazowane. Powierzchnie przeszkód należy utwardzić posypką z korundem - 4kg/m2 do twardości B70. Beton należy zatrzeć na gładko mechanicznie oraz pokryć impregnatem do posadzek betonowych - 0,1l/m2. Do wykonania utwardzenia i impregnacji podłoża betonowego należy stosować wyroby stanowiące jeden spójny system. Projektowane przeszkody zgodnie z opisami w załączonej dokumentacji technicznej.
- remont istniejącego oświetlenia terenu,
- wykonanie monitoringu terenu z jego wpięciem do sieci miejskiej,
- dostawa i montaż elementów małej architektury takich jak: wiata, stojaki na rowery, ławki, kosze na śmieci, trybuna,
- zagospodarowanie terenu w niezbędnym zakresie
Szczegółowy zakres zamówienia zawiera projekt zagospodarowania terenu, architektoniczno – budowlany, techniczny oraz szczegółowe specyfikacje techniczne.
2. Wykonawca zrealizuje zamówienie z materiałów przewidzianych w dokumentacji, SST lub materiałów równoważnych.
3. Wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie z dokumentacją techniczną oraz obowiązującymi warunkami technicznymi i przepisami.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy, w miejscu gdzie przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim odniesieniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Wskazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy i na zasadach tam określonych spoczywa na Wykonawcy, w takim przypadku Wykonawca obowiązany jest udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznaczają, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez Zamawiającego etykiety. W przypadku gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez Zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, Zamawiający w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiadające przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.
7. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy, usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymaganiach związanych z realizacją zamówienia.
8. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
9. W przypadku opisu za pomocą norm za rozwiązania równoważne uznaje się takie rozwiązania, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych określonych w normie na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach. W przypadku przywołanych w SWZ norm (jeżeli nie określono tego szczegółowo) rozumie się normy aktualne. W pozostałych przypadkach (opis przedmiotu zamówienia za pomocą ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych) za równoważny uważa się taki produkt, materiał czy system o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający informuje, że ubiega się o współfinansowanie zamówienia ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej Zadania Inwestycyjnego w ramach Programu Rozwoju Infrastruktury Sportowej w Województwach – Edycja 2025.
11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zamontować tablice informacyjne. Tablice należy wykonać zgodnie z wytycznymi Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 7 lipca 2023r zmieniającego rozporządzenie w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych https://www.gov.pl/web/premier/dzialania-informacyjne
12. Projekt i treść tablic oraz miejsce ich ustawienia Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym.
13. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 310 ustawy Pzp może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamierzający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw
71355000-1 - Usługi pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2778570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5140170,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2778570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4SKATE sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6112732651
7.3.3) Ulica: Karola Miarki 18
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-500
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2778570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach Gminy Suwałki w sezonie 2025/2026 północno-wschodnia i południowo-wschodnia część Gminy Suwałki.
- Odśnieżanie i zwalczanie śliskości zimowej na drogach Gminy Suwałki w sezonie 2025/2026 północno-zachodnia i południowo-zachodnia część Gminy Suwałki
- Dostawa fabrycznie nowego jednokomorowego, trzyosiowego samochodu z silnikiem o zapłonie samoczynnym do wywozu stałych odpadów komunalnych
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. 2 Pułku Ułanów Grochowskich w Przebrodzie, Punktu Przedszkolnego w Przebrodzie i Punktu Przedszkolnego w Turówce Nowej
- Dostawa zespołów prądotwórczych
- Dostawa i montaż urządzeń med., wyp. pom. wraz z zainstalowaniem i dostos. do uruchomienia i użytkowania kriokomory w SP ZOZ Ośrodku Rehabilitacji w Suwałkach Program Współpracy VI-A Litwa - Polska
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbiórka budynku warsztatowego WSPR SPZOZ w Łomży, położonego w Zambrowie przy ulicy Magazynowej 14, na działce o numerze 1761/3 w obrębie gruntów gminy miasta Zambrów wraz z uporządkowaniem terenu
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1879T Dąbie - Podłazie - Kossów w km od 3+370 do km 4+570
- Remont lokalu mieszkalnego nr 120 w budynku F, położonego się na terenie Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie ul. Marymoncka 34 .
- ,,Przebudowa drogi powiatowej nr 1791 S Irządze - Wilgoszcza"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz przedszkola wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Cymsa w Gnieźnie
- Budowa oświetlenia ul. Źródlanej w Gościęcicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





