eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieleszyn › Modernizacja i rewitalizacja terenu zielonego w Popowie Tomkowym

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rewitalizacja terenu zielonego w Popowie Tomkowym

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mieleszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Mieleszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259442

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mieleszyn 23

1.5.2.) Miejscowość: Mieleszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-212

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mieleszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mieleszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mieleszyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rewitalizacja terenu zielonego w Popowie Tomkowym

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2b0d9d9-52d0-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029700/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja i rewitalziacja terenu zielonego w Popowie Tomkowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich ramach PROW na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00395888

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IN.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja i rewitalizacja terenu zielonego w Popowie Tomkowym.
Zamawiający oświadcza, że zadanie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów wiejskich w ramach PROW na lata 2014-2020.



Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest modernizacja i rewitalizacji terenu zielonego, budowa ciągów pieszych oraz placów rekreacyjnych i sportowych służących mieszkańcom Popowa Tomkowego. Projekt budowlany obejmuje etap I i etap II, przedmiotem realizacji inwestycji jest etap I.
Przedmiot inwestycji obejmuje zagospodarowanie działki nr 102 i fragment dz. nr 103, ogrodzenie części zamierzenia (przełożenie około 8 mb ogrodzenia z nową podmurówką) oraz rozbiórką części ogrodzenia zgodnie z planem zagospodarowania i modernizacją istniejącego (aby zamknąć etap I przed dostępem zwierząt z zewnątrz projektuje się tymczasowe ogrodzenie z siatki panelowej na odcinku około 15mb, które w Etapie II będzie przeniesione w projektowane miejsce wokół nieużytku), budowę nowej nawierzchni zgodnie z Projektem zagospodarowania oraz budowę wiaty, boiska do mini koszykówki, pole do gry w warcaby terenowe, montażu urządzeń na placu zabaw i siłowni zewnętrznej oraz wyposażenia małej architektury i przeniesienie istniejących urządzeń w nowe miejsca z wykonaniem nowej nawierzchni.
Wejście na teren wygrodzonego placu rekreacyjnego, planuje się : 1 szt. - furtka o szer. 1,2m - projektowana od strony północnej oraz wykorzystuje się jedno istniejące wejście wraz z bramą wjazdową od strony południowej. Projektowana furtka w ramach przebudowy ogrodzenia będzie zamontowana w istniejącym ogrodzeniu.
Na placu rekreacyjnym będą zainstalowane urządzenia siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw dla dzieci wraz z boiskiem do mini koszykówki. Zamontowana będzie również wiata z ławostołem, ławki parkowe, kosze parkowe na odpadki i stojak na rowery oraz tablica z regulaminem i lampy solarne.
Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu:
Powierzchnia terenu objętego inwestycją: 3 900,00 m2
Powierzchnia. działki nr 102 (etap I): 1 600,00 m2
Powierzchnia. działki nr 103 (etap II): 2 300,00 m2
Całkowita powierzchnia zabudowy: 202,69 m2
Istniejąca pow. zabudowy: 188,29 m2
Projektowana pow. zabudowy: 14,40 m2
Całkowita powierzchnia utwardzona: 559,32 m2
Istniejąca powierzchnia utwardzona: 193,32 m2
Projektowana powierzchnia utwardzona: 366,00m2
- nawierzchnia poliuretanowa (plac zabaw): 66,00 m2
- nawierzchnia polipropylenowa (boisko): 69,03 m2
- kostka brukowa (ścieżki): 90,06m2
- płytki chodnikowe (warcaby): 23,04 m2
- płyty betonowe 40x40 i 120x40 / trawa łącznie pow: 34,35 m2 (płyty :26 szt. 120x40 i 28 szt. 40x40)
- deski tarasowe: 34,95 m2
- geokrata wysypana żwirem (50% z 69,13m2): 34,57 m2
Całkowita powierzchnia biologicznie czynna: 3137,99 m2
Powierzchnia nieużytku do przebudowy w II ETAPIE: 1186,64 m2
Powierzchnia zieleni I i II ETAP: 1645,68 m2
Powierzchnia żwirowa: 190,00 m2
Geokrata wysypana żwirem (50% z 74,18 m2): 34,57 m2
-nawierzchnia amortyzująca z piasku lub żwirku płukanego 95,10 m2
Przedmiotem jest:
• stworzenie nowych nawierzchni zgodnie z planem zagospodarowania działki.
• ławki parkowe 3szt. wraz z koszami 2 szt.
• stojak na 4 rowery
• tablica z regulaminem.
• lampy solarne 10 szt.
• wiata rekreacyjna z ławostołem o wym. 3,6x4m, o konstrukcji drewnianej, dachem dwuspadowym o kącie nachylenia 150, pokryta gontem bitumicznym w kolorze grafitowym.
• schody terenowe betonowe prefabrykowane – 6 stopni podzielone na dwa poziomy po 3 stopnie 15x35cm o szer. biegu 150cm.
• leżaki w strefie tarasu dolnego - 2 szt.
• plansza do gry w warcaby terenowe z płyt chodnikowych betonowych o wym. 50x50cm (wraz z pionkami).
• gra w klasy (pola 60x60cm)
• pole do mini koszykówki
• nowe urządzenia na placu zabaw: huśtawka wagowa 2 szt. (1 urządzenie czteroosobowe).
Istniejącą huśtawkę podwójną i domek ze zjeżdżalnią należy przenieść we wskazane miejsce i zamontować zgodnie z zaleceniem producenta po wykonaniu nowej nawierzchni oraz należy ją odrestaurować, należy wykonać nową nawierzchnię amortyzującą gr. min. 30cm z piasku lub żwirku płukanego zgodnie z planem zagospodarowania i posadzkę poliuretanową przy huśtawce.
• urządzenia : rowerek, biegacz.
Powierzchnia utwardzona kostka brukowa gr. 6cm
Powierzchnia całkowita: 90,06m2
Płytki chodnikowe (warcaby)
Powierzchnia całkowita: 23,04m2
Płyty betonowe przeplatane trawą
Powierzchnia całkowita: 34,35m2
Deski tarasowe kompozytowe
Powierzchnia całkowita: 34,95m2
Ekokrata wysypana żwirem – zabezpieczona obrzeżami.
Powierzchnia całkowita: 69,13m2
Nawierzchnie poliuretanowe – plac zabaw
Powierzchnia całkowita: 66,00 m2
Nawierzchnia polipropylenowa mini boisko do koszykówki.
Powierzchnia całkowita: 69,03m2
Kolor nawierzchni: według załączonej dokumentacji rysunkowej.
Trawa z rolki wokół urządzeń na placu zabaw.
Powierzchnia : 210,00m2
Trawa z siewu w etapie I, na przygotowanym podłożu odmiany parkowej.
Powierzchnia całkowita:583,82 m2
Kształt: według załączonej dokumentacji rysunkowej.
Żwir sypki /grys
Powierzchnia całkowita: 190,00m2
Nawierzchnia bezpieczna – piasek lub żwirek płukany
Powierzchnia: 95,10m2
Dla przedmiotowej działki została wydana Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego IN.6733.5.2021.GI z dnia 28.07.2021r. Lokalizacja inwestycji wykonana zgodnie z nieprzekraczalnymi liniami zabudowy w Decyzji (9m od północnej granicy działek, wzdłuż drogi bocznej) oraz 10m od: linii rozgraniczającej ulicę, miejsc gromadzenia odpadków i okien przeznaczonych na pobyt ludzi – (okna w istniejącym budynku od strony placu zabaw są od pomieszczeń magazynowych i pomieszczeń świetlicy).
Ogrodzenie działki - istniejące ogrodzenie o dł. ~65,13mb należy odrestaurować (wyczyścić i pomalować farbami antykorozyjnymi w kolorze grafitowym oraz naprawić i istniejącą podmurówkę). Projektuje się część ogrodzenia do rozbiórki o łącznej długości 40,2mb. Ogrodzenie to należy wykorzystać w kontynuacji ogrodzenia od strony północnej działki po wykonaniu nowej podmurówki w większości w II ETAPIE( w ETAPIE I tylko około 8mb). Dodatkowo w Etapie I aby zamknąć cały etap I przed dostępem zwierząt z zewnątrz projektuje się tymczasowe ogrodzenie z siatki panelowej na odcinku około 15mb, które w Etapie II będzie przeniesione w projektowane miejsce wokół nieużytku. Część ogrodzenia jest nowo projektowana o łącznej długości ~89,5mb (wykorzystujemy istniejące ogrodzenie do przełożenia) czyli nowe grodzenie z siatki panelowej wyniesie ~49.3mb – ETAP II ). Należy we wskazanym miejscu na planie zagospodarowania wykonać furtkę o min. szer. 1,2m. Istniejąca furtkę oraz bramę należy odrestaurować oraz zabezpieczyć farbami antykorozyjnymi. Ogrodzenie ażurowe o wys. do 1,5m.Projektuje się również na dz. 103 w miejscu zbliżenia do nieużytku ogrodzenie niskie o dł. ~28,5 mb aby uniemożliwić zsunięcie się ze skarpy. Ogrodzenie stalowe z pionowymi prętami rozstawionymi co 12cm uniemożliwiającymi wspinanie się dzieci. Wysokość ogrodzenia 110cm.
Z budynku świetlicy ścieki są odprowadzone do istniejącego zbiornika (oddalonego 7.5m od placu zabaw). Aby umożliwić wypompowanie szamba bez konieczności wjazdu wozu na teren placu należy wykonać szybkozłączkę (około 14.4mb). Uwaga : należy zabezpieczyć właz do istniejącego zbiornika na ścieki aby nie stwarzało zagrożenia dla użytkowników placu zabaw. Pokrywa musi być szczelna i zabezpieczona przed możliwością jej przesuwania.
Ścieżki – ciągi piesze - utwardzone nawierzchnią zgodnie z opisem w części rysunkowej, częściowo nawierzchnia żwirowa zabezpieczona krawężnikami.
Na terenie nieutwardzonym projektuje się trawę odmiany parkowej. Należy zadbać o odpowiednia kompozycję i spójne zagospodarowanie przestrzeni.

Szczegóły zamówienia określa dokumentacja techniczna, która znajduje się w zał. nr 6 do SWZ.
Przedmiary nie stanowią podstawy wyceny zamówienia – cena ryczałtowa.

Zamawiający będzie prowadził wewnętrzny dziennik budowy.

UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych - jak wskazano niżej).
Ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy – muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania winna być zaakceptowana przez strony umowy, mogą to być zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia).
Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną.
Wykonawca udziela obligatoryjnej gwarancji 24 miesięcznej na przedmiot zamówienia pod rygorem odrzucenia oferty, gwarancja obligatoryjna nie podlega punktacji.

UWAGA! Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert!

Termin płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia jednorazowo w terminie do 30 dni od doręczenia faktury, a podstawą wystawienia faktury jest protokół końcowy odbioru robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 487387,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 731850 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 487387,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AVENIR Polska spółka z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: POL-KRAM spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7662001953

7.3.3) Ulica: Rogozińska

7.3.4) Miejscowość: Skoki

7.3.5) Kod pocztowy: 62-085

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 487387,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.