eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZaprojektuj i wybuduj: Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku nr 36, na budynku nr 58, oraz na budynku nr 74; ul. Żwirki i Wigury 9/13



Ogłoszenie z dnia 2024-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zaprojektuj i wybuduj: Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku nr 36, na budynku nr 58, oraz na budynku nr 74; ul. Żwirki i Wigury 9/13

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Stołeczny Zarząd Infrastruktury

1.2.) Oddział zamawiającego: SZI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013058050

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Al. Jerozolimskie 97

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.szi@ron.mil.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szi.ron.mil.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka Organizacyjna MON

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473144

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-27

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00397034

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadań: Zadanie 1 - 01859: Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku nr 36, Zadanie 2 - 01860: Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku nr 58, Zadanie 3 - 01880: Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku nr 74; w kompleksie wojskowym przy ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie.
Zamówienie będzie realizowane dla każdego zadania w Etapach:
• Etap I – Etap opracowania Analizy układu energetycznego kompleksu w tym oszacowania mocy zainstalowanych we wskazanych obiektach oraz dobór mocy instalacji fotowoltaicznych
• Etap II – Etap PB i PT/PW – opracowania Projektu Budowlanego, Projektu Technicznego i Wykonawczego oraz pozostałej dokumentacji
• Etap III i IV – Etap RB – kompleksowe i kompletne wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zamówienia oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas trwania robót budowlanych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru przedmiotowego zadania określają:
- Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 12 do SWZ)
- pozostałe załączniki SWZ

Po zmianie:
Przedmiot zamówienia stanowi opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego, w systemie zaprojektuj i wybuduj dla zadań: Zadanie 1 - 01859: Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku nr 36, Zadanie 2 - 01860: Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku nr 58, Zadanie 3 - 01880: Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku nr 74; w kompleksie wojskowym przy ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie.
Zamówienie będzie realizowane dla każdego zadania w Etapach:
• Etap I – Etap opracowania Analizy układu energetycznego kompleksu w tym oszacowania mocy zainstalowanych we wskazanych obiektach oraz dobór mocy instalacji fotowoltaicznych
• Etap II – Etap PB i PT/PW – opracowania Projektu Budowlanego, Projektu Technicznego i Wykonawczego oraz pozostałej dokumentacji
• Etap III i IV – Etap RB – kompleksowe i kompletne wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zamówienia oraz pełnienie nadzoru autorskiego podczas trwania robót budowlanych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru przedmiotowego zadania określają:
- Opis przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 12a do SWZ)
- pozostałe załączniki SWZ

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1) Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SWZ),
2) Do oferty Wykonawca musi dołączyć oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ (tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na dzień składania ofert.
3) Wycena ofertowa (Załącznik nr 3.1, 3.2 oraz 3.3 do SWZ),
4) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 10 do SWZ),
5) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (Załącznik nr 8 do SWZ),
6) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę (Załącznik nr 11 do SWZ),
7) Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby, lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów udostepniających zasoby (Załącznik nr 7 do SWZ),
8) Oświadczenie, z którego wynika, jakie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 16 do SWZ),
9) Oświadczenie o odbyciu obowiązkowej wizji lokalnej (Załącznik nr 18 do SWZ)
10) Pełnomocnictwo.
11) Samooczyszczenie.
12) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa.
13) Dowód wniesienia wadium.

Po zmianie:
1) Formularz oferty (Załącznik nr 1a do SWZ),
2) Do oferty Wykonawca musi dołączyć oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 2 do SWZ (tymczasowo zastępujące wymagane podmiotowe środki dowodowe). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na dzień składania ofert.
3) Wycena ofertowa (Załącznik nr 3.1a, 3.2a oraz 3.3a do SWZ),
4) Oświadczenie w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 10 do SWZ),
5) Oświadczenie o wykonaniu wykazu urządzeń do serwisowania (Załącznik nr 8 do SWZ),
6) Oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu pracowników na podstawie umowy o pracę (Załącznik nr 11 do SWZ),
7) Zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby, lub inny dokument, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów udostepniających zasoby (Załącznik nr 7 do SWZ),
8) Oświadczenie, z którego wynika, jakie usługi wykonają poszczególni Wykonawcy - dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Załącznik nr 16 do SWZ),
9) Oświadczenie o odbyciu obowiązkowej wizji lokalnej (Załącznik nr 18 do SWZ)
10) Pełnomocnictwo.
11) Samooczyszczenie.
12) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa.
13) Dowód wniesienia wadium.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.2. Informacje na temat zaliczek

Przed zmianą:
Zgodnie z § 15 wzorów umów (Załącznik nr 9.1, 9.2 oraz 9.3 do SWZ).

Po zmianie:
Zgodnie z § 15 wzorów umów (Załącznik nr 9.1a, 9.2a oraz 9.3a do SWZ).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 9.1, 9.2 oraz 9.3 do SWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie niezmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ.
3. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy PZP, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy oraz SWZ.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian (zgodnie z art. 455 ust 1 ustawy PZP) postanowień zawartej umowy w przypadku:
5.1. Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres,
w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;
5.2. Zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS;
5.3. Zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie nowego podwykonawcy - wymagana jest zgoda Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę podwykonawcy jeżeli otrzyma potwierdzenie rozliczenia się Wykonawcy
z poprzednim podwykonawcą oraz dochowa procedury określonej dla zawarcia umowy o podwykonawstwo (zgodnie z zapisami umownymi) w tym:
5.3.1. Rezygnacja z podwykonawstwa;
5.3.2. Zmiana zakresu podwykonawstwa;
5.4. Zmiany albo rezygnacji podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 57 ust. 1 w/w ustawy PZP. Wówczas Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie przedmiotowego postępowania.
5.5. Zmiany Wykonawcy - Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę Wykonawcy w przypadku;
5.5.1. Spełnienia postanowień umownych Zamawiającego,
5.5.2. W wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub sukcesji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
5.5.3. W wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
5.6. Zmiany finansowania zamówienia na skutek ewentualnego braku płynności finansowania robót lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych Ministerstwa Obrony Narodowej na dany rok budżetowy, tj. zmian, które nastąpiły po dniu podpisania umowy;
5.7. Zmiany wynagrodzenia, i terminu realizacji zamówienia w przypadku:
5.7.1. Wstrzymania prac projektowych/robót przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Termin wykonania umowy może ulec zmianie o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania prac projektowych/ robót budowlanych;
5.7.2. Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć...

Pełne dane dotyczące rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków i ich wprowadzenia znajdują się w SWZ oraz wzorze umowy do niniejszego postępowania (umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego).

Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiący Załącznik nr 9.1a, 9.2a oraz 9.3a do SWZ.
2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie niezmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SWZ.
3. Dopuszczalna jest zmiana umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy PZP, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego w sposób i na warunkach określonych w projekcie umowy oraz SWZ.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian (zgodnie z art. 455 ust 1 ustawy PZP) postanowień zawartej umowy w przypadku:
5.1. Zmiany zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu lub SWZ w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres,
w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian;
5.2. Zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS;
5.3. Zmiany podwykonawcy lub wprowadzenie nowego podwykonawcy - wymagana jest zgoda Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę podwykonawcy jeżeli otrzyma potwierdzenie rozliczenia się Wykonawcy
z poprzednim podwykonawcą oraz dochowa procedury określonej dla zawarcia umowy o podwykonawstwo (zgodnie z zapisami umownymi) w tym:
5.3.1. Rezygnacja z podwykonawstwa;
5.3.2. Zmiana zakresu podwykonawstwa;
5.4. Zmiany albo rezygnacji podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy PZP, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 57 ust. 1 w/w ustawy PZP. Wówczas Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podmiot samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie przedmiotowego postępowania.
5.5. Zmiany Wykonawcy - Zamawiający zaakceptuje i wyda zgodę na zmianę Wykonawcy w przypadku;
5.5.1. Spełnienia postanowień umownych Zamawiającego,
5.5.2. W wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub sukcesji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału
w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy;
5.5.3. W wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
5.6. Zmiany finansowania zamówienia na skutek ewentualnego braku płynności finansowania robót lub zmiany wielkości limitu finansowego określonego w zatwierdzonym Centralnym Planie Inwestycji Budowlanych Ministerstwa Obrony Narodowej na dany rok budżetowy, tj. zmian, które nastąpiły po dniu podpisania umowy;
5.7. Zmiany wynagrodzenia, i terminu realizacji zamówienia w przypadku:
5.7.1. Wstrzymania prac projektowych/robót przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. Termin wykonania umowy może ulec zmianie o okres nie dłuższy niż okres wstrzymania prac projektowych/ robót budowlanych;
5.7.2. Wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu należnej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć...

Pełne dane dotyczące rodzaju i zakresu zmian umowy oraz warunków i ich wprowadzenia znajdują się w SWZ oraz wzorze umowy do niniejszego postępowania (umieszczonych na stronie internetowej Zamawiającego).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-08-29 09:00

Po zmianie:
2024-09-03 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-08-29 09:15

Po zmianie:
2024-09-03 09:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.