eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaBudowa ul. Pracowniczej



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ul. Pracowniczej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Pile

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570766568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Andersa 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@zdiz.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdizpila.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Pracowniczej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-540446ee-b35a-4297-a21f-408c2a556791

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473004

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030895/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Budowa ul.Pracownicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00419464

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.322.40.2025.PZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie zakłada budowę drogi ulicy Pracowniczej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na odcinku
od ulicy Bydgoskiej do ulicy Robotniczej w Pile o długości około 283 m. Wskazane zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym z pominięciem trasy nr 3 (utwardzenia drogi technicznej). Zakres prac budowlanych obejmuje poniższe branże:
- branża drogowa: obejmująca budowę pieszo - jezdni, miejsc postojowych, zjazdów do przyległych posesji i nieruchomości oraz dojścia do furtek, wykonane z kostki betonowej, rozłożenie ziemi urodzajnej wraz z obsianiem trawą;
- branża elektroenergetyczna: obejmująca wykonanie zabezpieczenia istniejących linii kablowych niskiego napięcia (nn) 0,4 kV, od strony ul. Robotniczej przełożenia szafki kablowej wraz z linią oraz przestawienia słupa energetycznego istniejącej instalacji napowietrznej;
- branża sanitarna: obejmująca budowę dwóch odcinków kanalizacji deszczowej wraz
z przykanalikami włączonymi do istniejącego kanału deszczowego.

Należy sporządzić oraz dostarczyć zamawiającemu dokumentację powykonawczą obejmującą cały zakres inwestycji.

Projekt budowy drogi obejmuje również wykonanie rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej polegającej na wybudowaniu studni przyłączeniowych wskazanych w projekcie budowlanym. Zakres tych prac zostanie wykonany przez MWiK w Pile. Podczas prac wykonawczych wskazana jest odpowiednia koordynacja robót budowlanych między wykonawcami podczas realizacji zadania inwestycyjnego.

Szczegółowy zakres zamówienia określają załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 833282,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 984419,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 833282,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H. PIASKOWIEC ANDRZEJ GORLASZYŃSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7790028171

7.3.4) Miejscowość: Piła

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Roboty branży elektrycznej - podwykonawca nieznany na tym etapie
Roboty branży wod-kan - podwykonawca nieznany na tym etapie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 833282,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-05

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.