Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00454812/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-23
- 2022/BZP 00462100/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-28
- 2023/BZP 00056248/01 - Wynik z dnia 2023-01-25
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup materiałów biurowych na 2023 rok
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko-Pomorskie
1.2.) Oddział zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871121290
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Plac Teatralny 2
1.4.2.) Miejscowość: Toruń
1.4.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kujawsko-pomorskie.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kujawsko-pomorskie.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472994
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00454812/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.9. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2022/BZP 00024097/27/P
Po zmianie:
2022/BZP 00024097/28/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
Zawartość oferty:
1 Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do Swz;
2 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ w formie arkusza kalkulacyjnego w formacie określnym w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne - podpisanego kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału aktualne na dzień składania ofert stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (załączniki nr 1 do Swz);
4 W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo;
5 Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa (załącznik nr 5 do Swz);
6 Oświadczenie dot. zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy (załącznik nr 7 do Swz); oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp (załącznik nr 8 do Swz) – jeśli dotyczy;
7 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (o którym mowa w dziale V pkt 5 Swz) – jeżeli dotyczy.
Po zmianie:
Zawartość oferty:
1 Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do Swz;
2 Formularza cenowego stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ złożony w formie arkusza kalkulacyjnego w formacie (.xls , .xlsx, .ods ) określnym w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne - podpisanego kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3 Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału aktualne na dzień składania ofert stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (załączniki nr 1 do Swz);
4 W przypadku dokonywania czynności związanych ze złożeniem wymaganych dokumentów przez osobę(y) nie wymienioną(e) w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo;
5 Oświadczenie dotyczące podwykonawstwa (załącznik nr 5 do Swz);
6 Oświadczenie dot. zobowiązania do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy (załącznik nr 7 do Swz); oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie art. 125 ust. 5 ustawy Pzp (załącznik nr 8 do Swz) – jeśli dotyczy;
7 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (o którym mowa w dziale V pkt 5 Swz) – jeżeli dotyczy.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-06 10:00
Po zmianie:
2022-12-09 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-06 10:10
Po zmianie:
2022-12-09 10:10
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-04
Po zmianie:
2023-01-07
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla 109 uczestników projektów, pn.: "Wykluczenie - nie ma MOWy! 2 - etap I" oraz "Trampolina 4 - etap I"
- Koncepcje istniejących budynków użyteczności publicznej na miejsca doraźnego schronienia (MDS)
- Koncepcja dostosowania pomieszczeń na miejsca doraźnego schronienia w jednostkach użyteczności publicznej w Toruniu - 3 części
- Świadczenie usług cateringowych podczas szkoleń organizowanych przez Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - umowa ramowa.
- Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zadania pn.: "Kompleksowy remont basenu szkolnego w Szkole Podstawowej nr 24 przy ul. Ogrodowej 3/5 w Toruniu".
- Usługa przeprowadzenia kursów prawa jazdy kat. D i C+E dla strażaków województwa kujawsko - pomorskiego
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa papieru offsetowego, kartonu offsetowego, papieru biurowego i kopert - sprawa 15/ZP/2025
- "Dostawa materiałów biurowych na potrzeby MEGREZ Sp. z o. o."
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby departamentów i biur Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych na potrzeby jednostek organizacyjnych Centralnego Biura Antykorupcyjnego
- Dostawa artykułów biurowych dla Powiatu Sanockiego oraz jednostek podległych
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i papierniczych do Sądu Najwyższego
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.