Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00395152/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (…) na potrzeby SIM w Gminie Psary – etap I”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY W PSARACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000537243
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Malinowicka 4
1.5.2.) Miejscowość: Psary
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-512
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@psary.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9494641.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (…) na potrzeby SIM w Gminie Psary – etap I”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a32fedb-391e-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048987/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży sanitarnej.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00395152
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w zakresie sieci gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w trakcie realizacji inwestycji: Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej ul. Szkolnej i ul. Kamiennej w Psarach oraz ul. Granicznej w Strzyżowicach w ramach zadania: „Budowa sieci kanalizacyjnej na potrzeby Społecznej Inicjatywy Mieszkaniowej w Gminie Psary – etap I”, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
Zakres pełnienia nadzoru wynikać będzie z dokumentacji dla przedmiotowej inwestycji. Pełnienie funkcji obejmować będzie wszystkie niezbędne czynności przewidziane zapisami ustawy z dnia 07 lipca 1994 Prawo Budowlane oraz wynikające z umowy z Wykonawcą robót budowlanych, a także specyfikacji warunków zamówienia na te roboty, wraz z odpowiedziami Zamawiającego na zapytania oferentów do przetargu.
Dokumentacja obejmująca roboty budowlane dla przedmiotowej inwestycji stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego postępowania, a jej ostateczna wersja będzie dostępna po wybraniu Wykonawcy roboty budowlanej w postepowaniu prowadzonym przez Zamawiającego na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/transakcja/922965. Obowiązkiem Wykonawcy jest śledzenie zmian dokumentacji na ww. roboty budowlane, mogących mieć wpływ na prawidłowe określenie zakresu oraz wszelkich kosztów jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu umowy.
Inwestycja realizowana przez Wykonawcę roboty budowlanej planowana do objęcia przedmiotowym nadzorem, obejmuje w szczególności: budowę głównych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej pomiędzy węzłami od D1 do D49 i węzłami od D30 do D30.30 (zgodnie z rys. Plan zagospodarowania PZ-1 i Plan zagospodarowania PZ-2) oraz przyłączy od ww. sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej do granic posesji prywatnych w ciągu pasa drogowego w Psarach przy ul. Kamiennej oraz inwestycja w zakresie gospodarki ściekami obejmująca budowę głównych odcinków sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej pomiędzy węzłami od C8 do C78 (zgodnie z rys. Rys2-PZT_Szkolna) i węzłami od B1 do B12 i węzłami od B11 do B11.6 (zgodnie z rys. Rys2-PZT_Graniczna) oraz przyłączy od ww. sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej do granic posesji prywatnych w ciągu pasa drogowego w Psarach przy ul. Szkolnej oraz w Strzyżowicach przy ul. Granicznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22632 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153258 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22632 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AGTOMEX Henryk Banasik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 240609962
7.3.3) Ulica: Marii Skłodowskiej Curie 81
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-103
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "AGTOMEX" HENRYK BANASIK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "AGTOMEX" HENRYK BANASIK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22632 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój oferty turystycznej Aglomeracji Tarnowskiej w oparciu o markę EnoTarnowskie w ramach zadania nr 8 "Poszerzenie oferty turystycznej gminy o ofertę parku wodnego w Szerzynach
- Rozbudowa infrastruktury elektroenergetycznej średniego napięcia 15kV w strefie przemysłowej w Kleszczowie - część północna - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. " Przebudowa Kliniki Neurochirurgii w KSW im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją pn. Remont pomieszczeń oddziału rehabilitacji zlokalizowanej na drugim piętrze budynku "B" w Szpitalu Powiatowym w Międzyrzecu Podl.
- Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego przy realizacji przedsięwzięcia pn. "Odnawialne źródła energii w gminie Kamieńsk - edycja III"
- Pełnienie usług Inżyniera Kontraktu dla zadania pt. "Zwiększenie efektywności energetycznej poznańskich placówek oświatowych. Kompleksowa termomodernizacja wybranych obiektów oświatowych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.