eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KluczborkDostawa urządzeń systemu kinotechnicznego dla zadania pn. "Zakup sprzętu do projekcji cyfrowej" do siedziby Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa urządzeń systemu kinotechnicznego dla zadania pn. "Zakup sprzętu do projekcji cyfrowej" do siedziby Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kluczbork

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413001

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Katowicka 1

1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krystyna.krezel@kluczbork.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: kluczbork.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1125999

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa urządzeń systemu kinotechnicznego dla zadania pn. "Zakup sprzętu do projekcji cyfrowej" do siedziby Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da91da36-a392-4471-848b-79552cd0f09d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472760

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00287555

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GM.271.18.2025.KK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń systemu kinotechnicznego dla zadania pn. „ Zakup sprzętu do projekcji cyfrowej” do siedziby Centrum Aktywności Lokalnej w Kluczborku.
2. Przedmiot zamówienia musi być dostosowany do wymiarów, warunków i wyposażenia sali kinowej Zamawiającego o następujących parametrach:
- liczba miejsc: 181
- szerokość ekranu: 9m
- wysokość ekranu: 5m
- typ ekranu: ekran matowy biały (gain 1.0), należy wziąć pod uwagę dodatkowe straty w przypadku kalkulacji jasności odpowiedni do współpracy z projektorem o standardzie 4k DCI
- odległość projekcyjna: 24m

3. Wszelkie koszty dostarczenia przedmiotu umowy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego będą obciążały wyłącznie Wykonawcę. Na Wykonawcy spoczywa również pełna odpowiedzialność za przedmiot umowy podczas transportu, załadunku i rozładunku do siedziby Zamawiającego.

4. Wykonawca jest zobligowany aby dostarczane wyposażenie zintegrować z obecnymi systemami będącymi w posiadaniu Zamawiającego.
5. Wyposażenie powinno zostać dostarczone i zamontowane w pełni gotowe do użytkowania, bez konieczności zakupu jakichkolwiek dodatkowych elementów lub akcesoriów.
6. Wraz z przedmiotem zamówienia wymagane jest dostarczenie oryginalnej instrukcji w języku polskim, przy czym instrukcja w języku polskim może być instrukcją skróconą, wówczas gdy jednocześnie dostarczona zostanie pełna instrukcja w języku angielskim.
7. W celu potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia określone parametry oraz wymagania funkcjonalne i techniczne Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą dla każdego z urządzeń karty katalogowe, foldery, instrukcje obsługi, opisy techniczne lub inne dokumenty producenta określające szczegółowe parametry techniczne urządzeń wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnianie podstawowych parametrów oraz wymagań funkcjonalnych i technicznych opisanych przez Zamawiającego.
8. Przedmiot zamówienia musi pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta oraz być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą podpisania umowy, sprawny technicznie, bezpieczny, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny do prawidłowej eksploatacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami.
9. W przypadku wątpliwości np. co do pochodzenia sprzętu Zamawiający przed wyborem oferty może zażądać od Wykonawcy przedstawienia zaświadczenia/certyfikatu o posiadaniu autoryzacji producenta lub przedstawiciela producenta.
10. Zamawiający informuje, że dokona weryfikacji parametrów zaoferowanych urządzeń w załączniku Nr 1A do formularza ofertowego „ZESTAWIENIE OFEROWANYCH URZĄDZEŃ”.
11. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji i rękojmi serwis oferowanego projektora cyfrowego sprawowany był przez osobę technika serwisu posiadającego aktualny certyfikat z zakresu diagnostyki i serwisowania projektorów cyfrowych wystawiony przez producenta kinowego projektora cyfrowego oferowanego w postępowaniu.
12. Zamawiający wymaga aby w okresie gwarancji i rękojmi serwis oferowanego procesora dźwięku kinowego sprawowany był przez osobę technika serwisu posiadającego aktualny certyfikat potwierdzający umiejętności z zakresu kalibracji kinowych systemów nagłośnieniowych wg. Dolby Laboratories, pochodzący od producenta oferowanego rozwiązania produktowego procesora dźwięku kinowego.
13. Wykonawca po przeprowadzeniu prac ujętych w niniejszym postępowaniu skalibruje urządzenia systemu kinotechnicznego tj. projektor i serwer kinowy zgodnie z normą emisji obrazów filmowych w obiektach kinowych wg. 4k DCI/SMPTE 431-1. Kalibracji dokona technik posiadający aktualny certyfikat z zakresu diagnostyki i serwisowania kinowych projektorów cyfrowych w standardzie 4k DCI wystawiony przez producenta kinowego projektora cyfrowego wskazanego w postępowaniu.
14. Wykonawca dokona kalibracji wyświetlanego obrazu, w tym m.in. jasności i kolorystki dedykowaną do tego celu sondą pomiarową typu spektroradiometr (zakres mierzonego spektrum światła widzialnego nie gorszy niż 380 nm to 780 nm, rozdzielczość pomiaru rzeczywistego nie gorsza niż 2.5nm) posiadającą obowiązujące świadectwo wzorcowania urządzenia przez producenta lub certyfikowaną jednostkę akredytacyjną.
15. Wykonawca skalibruje dostarczany system nagłośnienia zgodnie z normą emisji dźwięku w obiektach kinowych SMPTE 2969:2015. Kalibracji dokona technik posiadający wiedzę i doświadczenie z zakresu kalibracji kinowych systemów nagłośnieniowych wg. Dolby Laboratories.
16. Zamawiający zastrzega możliwość przeprowadzenia audytu powykonawczego mającego na celu potwierdzenie wykonania zgodnie ze sztuką oraz zasięgnięcie opinii niezależnego podmiotu dot. poprawności wykonanych kalibracji obrazu i dźwięku.
17. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 4 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
18. Wymagany przez Zamawiającego min. okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia – 36 miesiące. Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy niż 36 miesiące, zostanie odrzucona jako niezgodna ze SWZ.
19. Jeżeli Wykonawca nie zaoferuje żadnego okresu gwarancji w Formularzu oferty (tj. pozostawi niewypełnione oświadczenie dot. oferowanego okresu gwarancji na cały przedmiot zamówienia), to otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „Okres gwarancji”,
a Zamawiający uzna iż Wykonawca oferuje 36 miesiący gwarancji na cały przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, potwierdzającego należyte wykonanie i odbiór przedmiotu zamówienia.
20. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wymaganiami Zamawiającego zawartymi w dokumentach zamówienia oraz zgodnie ze złożoną ofertą, w szczególności z: należytą starannością, bezpieczeństwem, dobrą jakością, właściwą organizacją i postanowieniami zawartej umowy.
21. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, dopuszcza się zaoferowanie rozwiązań równoważnych opisanym, pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oraz funkcjonalnych itp.
22. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.
23. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdą się odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) oraz ust. 3 i 5 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
24. Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:

38652100-1 Projektor kinowy

25. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców.
26. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
27. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
28. Zamawiający nie przewiduje wymogu zatrudnienia na umowę o pracę na podstawie art. 95 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 482713,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482713,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482713,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AWACO PROJEKT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 014962142

7.3.3) Ulica: ul. Olesińska 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-548

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 482713,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.