eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęka Opatowska"Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Łęka Opatowska - II postępowanie"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Łęka Opatowska – II postępowanie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łęka Opatowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855481

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akacjowa 4

1.5.2.) Miejscowość: Łęka Opatowska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-645

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62 78 14 520

1.5.8.) Numer faksu: 62 78 14 521

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leka-opatowska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://leka-opatowska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-24335e12-6a28-424d-85b3-712115af0d68

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Łęka Opatowska – II postępowanie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-24335e12-6a28-424d-85b3-712115af0d68

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472745

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00098006/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Łęka Opatowska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusz Europejski na Rozwój Cyfrowy (FERC), Priorytet II Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, Fundusz Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego (EFRR)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00414330

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPPG.271.25.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 460487,40 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest
1. Dostawa macierzy dyskowej zgodnie z załącznikiem Nr 1 do OPZ
2. Dostawa serwera nr 1 typu Rack zgodnie z załącznikiem Nr 2 do OPZ
3. Dostawa serwera nr 2 typu Rack zgodnie z załącznikiem Nr 3 do OPZ
4. Dostawa serwera nr 3 typu Rack zgodnie z załącznikiem Nr 4 do OPZ
5. Dostawa przełączników infrastrukturalnych zgodnie z załącznikiem Nr 5 do OPZ
6. Dostawa przełączników dostępowych zgodnie z załącznikiem Nr 6 do OPZ
7. Dostawa urządzeń dostępowych dla sieci bezprzewodowej zgodnie z załącznikiem Nr 7 do OPZ
8. Dostawa urządzeń typu UTM zgodnie z załącznikiem Nr 8 do OPZ
9. Dostawa zasilaczy bezprzerwowych zgodnie z załącznikiem Nr 9 do OPZ
10. Dostawa i wdrożenie systemu do analizy logów załącznikiem Nr 10 do OPZ
11. Dostawa 2 licencji oprogramowania systemu backupu umożliwiające backup min. 5 maszyn wirtualnych na każdej
licencji na okres 1 roku zgodnie z załącznikiem Nr 11 do OPZ
12. Instalacja i uruchomienie sieci lokalnej na potrzeby budowanego środowiska
13. Instalacja i uruchomienie środowiska wirtualnego na nowo dostarczanych serwerach
14. Instalacja i konfiguracja systemu backupu na dostarczanych serwerach wraz z konfiguracją repozytorium dyskowego dla
kopii zapasowej z funkcją zapewniającą niezmienność danych (tzw. WORM)
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ (OPZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 439000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460487,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460487,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Advantech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-218-58-91

7.3.3) Ulica: Klecińska

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-413

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460487,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.