eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radków › Dostawa oleju opałowego do jednostek oświatowych oraz budynków w zarządzie gminy Radków na sezon grzewczy 2023/2024

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego do jednostek oświatowych oraz budynków w zarządzie gminy Radków na sezon grzewczy 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Radków

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow_publ@radkowklodzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/radkow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opałowego do jednostek oświatowych oraz budynków w zarządzie gminy Radków na sezon grzewczy 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4abe0ae1-585f-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472676

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00042111/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Olej opałowy lekki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407525

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITiZP.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do 111 000 litrów oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2023/2024. Dostawy oleju dokonywane będą partiami do następujących kotłowni olejowych:
1) Zespół Szkolno-Przedszkolny w Ścinawce Średniej ul. Sikorskiego 34 C i Hala Sportowa – ok. 60 000 litrów:
a) Gminne Przedszkole Publiczne z Oddziałami Integracyjnymi w Ścinawce Średniej oddział w Tłumaczowie nr 46 – ok. 5000 litrów;
2) Zespół Szkolno –Przedszkolny w Ścinawce Dolnej nr 21a - ok. 6000 litrów;
3) Wiejskie Centrum Kultury, Integracji i Bezpieczeństwa Publicznego w Ścinawce Dolnej nr 25a – ok. 8 000 litrów;
4) Centrum Inicjatyw Wiejskich im. Katarzyny Jarosz w Ścinawce Górnej nr 18a – ok. 5000 litrów;
5) Centrum Kulturalno – Sportowo – Rekreacyjne w Ratnie Górnym Nr 4a- ok. 3000 litrów;
6) OSP w Wambierzycach ul. Objazdowa 8A – ok. 2000 litrów;
7) Ośrodek Pomocy Społecznej i Sala Widowiskowa Ścinawka Średnia ul. Mickiewicza 12c -16 – ok. 10 000 litrów;
8) Budynek mieszkalny Tłumaczów Nr 25-25a – 12 000 litrów.
1.1. Dostarczony olej opałowy winien spełniać następujące warunki jakościowe określone Polską Normą oraz charakteryzować się następującymi parametrami:
1) gęstość w temperaturze 15° C max. 860 kg/m3;
2) wartość opałowa- minimum 42,6 MJ/kg;
3) temperatura zapłonu - minimum 56°C;
4) lepkość kinetyczna w temperaturze 20°C -maksimum 6,00mm2/s;
5) skład frakcyjny:
a) do 250° C destyluje (% V/V), maksimum 65;
b) do 350° C destyluje (% V/V), minimum 85;
6) temperatura płynięcia (° C), maksimum -20;
7) pozostałość przy koksowaniu z 10% pozostałości destylacyjnej (% m/m), maksimum 0,30;
8) zawartość siarki %( m/m), maksimum 0,100;
9) zawartość wody (mg/kg), maksimum 200;
10) zawartość zanieczyszczeń stałych (mg/kg), maksimum 24;
11) pozostałość po spopieleniu (% m/m), maksimum 0,010.
1.2. Dostawa oleju następować będzie transportem Wykonawcy (autocysterna z pompą dostosowaną do transportu oleju opałowego) na koszt i ryzyko Wykonawcy. Cysterna musi posiadać legalizowany licznik do wydawania paliwa oraz wąż z możliwością podania paliwa na odległość co najmniej 40 metrów z odpowiednimi przyłączami do tankowania zbiorników.
1.3. Wraz z każdorazową dostawą przedkładane będą świadectwa jakości, nie później niż z fakturą.
1.4. Jednorazowa dostawa oleju opałowego będzie wynosiła ok. 5 000l – 25 000l, a w wyjątkowych przypadkach minimum 1 000l.
1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania oleju opałowego określonego w SWZ z tym, że minimalna wielkość świadczenia wynosi 70 000 l.
1.6. Zamówienia Zamawiający będzie składał Wykonawcy telefonicznie, faksem lub e-mailem.
1.7. Do każdej dostawy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokument przewozu z numerem referencyjnym oraz kluczem potrzebnym do zalogowania się do danego zgłoszenia w systemie SENT wymaganego przy zakończeniu zgłoszenia potwierdzającego dostawę paliwa zgodnie z Ustawą z dnia 9 marca 017 r. o systemie monitorowania drogowego i kolejowego przewozu towarów oraz obrotu paliwami opałowymi (Dz. U. z 2023 poz. 104).
1.8. W nagłych przypadkach korekta zamówienia będzie dokonywana telefonicznie.
1.9. Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru, dokonane przez upoważnionego przez Zamawiającego pracownika.
1.10. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie całości zamówienia.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określa OPZ- załącznik nr 2 do SWZ.
2.1. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3. Ilekroć w SWZ i jej załącznikach przedmiot zamówienia jest opisany:
1) ze wskazaniem znaków towarowych, nazw własnych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Oznacza to, że dopuszcza się zaoferowanie wyrobów nie gorszych niż opisywanych, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe, co najmniej takie jak wskazane w dokumentacji niniejszego postępowania,
2) poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, to przyjmuje się, że dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”

4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 568907,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 570285,81 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 568907,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EUROSPED PALIWA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262859519

7.3.3) Ulica: Dworska 6

7.3.4) Miejscowość: Bytom

7.3.5) Kod pocztowy: 41-902

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 568907,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.