Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00401960/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa piasku do RDW w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zdw-lublin.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Administrowanie drogami Wojwewódzkimi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa piasku do RDW w Zamościu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f50b7d6-5056-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00054425/45/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 RDW w Zamościu Dostawa piasku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00401960/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.372.16.2022.eb
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 338000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 109200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa piasku do RDW Zamość
Zadanie nr I - 1 400 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Biłgoraju
ul. Krzeszowska 71,
2. Zamówienie obejmuje dostawę piasku przeznaczonego do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wojewódzkich.
3. Wykonawca zapewnia wszystkie środki transportowe oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.
4. Cena ofertowa piasku obejmuje koszt piasku oraz jego załadunku, transportu, ważenia i rozładunku.
5. Wymagane właściwości piasku:
1) Piasek powinien spełniać wymagania:
a) Piasek powinien spełniać normy PN-B-11113/1996 – Kruszywa mineralne oraz odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r. z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach
b) Dostarczony piasek (przeznaczony do zimowego utrzymania dróg) powinien być dobrej jakości, posiadać wskaźnik piaskowy powyżej 65%, uziarnienie do 2 mm, ilość nadziarna nie więcej niż 15%, nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren większych niż 4 mm, zawartość ziaren drobniejszych niż 0,075 mm – nie więcej niż 5%, nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń ilastych i gliniastych, nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak trawa, szczątki korzeni, konarów, spełniać pozostałe wymagania dla gat. II zawarte w PN-B-11113/1996 i normach pokrewnych.
2) Piasek powinien posiadać aktualne orzeczenie o jego przydatności do zimowego utrzymania dróg wystawione przez niezależne laboratorium drogowe lub pokrewne nie wcześniej niż 24 miesiące przed terminem dostawy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania kontroli organoleptycznej wybranych partii dostaw celem sprawdzenia, czy dostarczony piasek spełnia zakładane wymagania. W przypadku zakwestionowania partii dostawy, Zamawiający przy udziale przedstawiciela Wykonawcy, będzie pobierał 2 próbki dostarczonego piasku o masie 6 kg każda, po jednej dla każdej ze stron oraz sporządzi protokół z dostawy. Połowa piasku z próbki pozostającej u Zamawiającego zostanie przekazana do zbadania w laboratorium badawczym (drogowym lub pokrewnym) celem sprawdzenia jego zgodności z normami i przepisami, a druga połowa pozostawiona będzie u Kierownika Obwodu do czasu otrzymania wyników badań.
7. W przypadku wyników badań potwierdzających niespełnienia w/w warunków, za zakwestionowaną ilość i transport dostarczonego materiału nie zapłaci, a sam materiał pozostawi do dyspozycji Wykonawcy, który w terminie 7 dni na własny koszt usunie go z placu składowego Zamawiającego i dostarczy materiał właściwej jakości.
8. Dostarczenie trzech partii piasku niespełniającego w/w wymogów może spowodować wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego w terminie natychmiastowym, nie dając Wykonawcy podstaw dochodzenia roszczeń z tego tytułu.
9. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy aktualne orzeczenie o przydatności piasku do zimowego utrzymania dróg o którym mowa pkt 5 pkkt 2).
11. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Realizacja dostaw będzie odbywała się w częściach (minimum 100 Mg) na podstawie zamówień (faxem lub e-mail) w terminie nie przekraczającym 21 od daty otrzymania zawiadomienia przez Wykonawcę. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej partii dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 44772,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa piasku do RDW Zamość
Zadanie nr II - 1 400 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Józefowie
ul. Batalionów Chłopskich 29,
2. Zamówienie obejmuje dostawę piasku przeznaczonego do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wojewódzkich.
3. Wykonawca zapewnia wszystkie środki transportowe oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.
4. Cena ofertowa piasku obejmuje koszt piasku oraz jego załadunku, transportu, ważenia i rozładunku.
5. Wymagane właściwości piasku:
1) Piasek powinien spełniać wymagania:
a) Piasek powinien spełniać normy PN-B-11113/1996 – Kruszywa mineralne oraz odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r. z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach
b) Dostarczony piasek (przeznaczony do zimowego utrzymania dróg) powinien być dobrej jakości, posiadać wskaźnik piaskowy powyżej 65%, uziarnienie do 2 mm, ilość nadziarna nie więcej niż 15%, nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren większych niż 4 mm, zawartość ziaren drobniejszych niż 0,075 mm – nie więcej niż 5%, nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń ilastych i gliniastych, nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak trawa, szczątki korzeni, konarów, spełniać pozostałe wymagania dla gat. II zawarte w PN-B-11113/1996 i normach pokrewnych.
2) Piasek powinien posiadać aktualne orzeczenie o jego przydatności do zimowego utrzymania dróg wystawione przez niezależne laboratorium drogowe lub pokrewne nie wcześniej niż 24 miesiące przed terminem dostawy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania kontroli organoleptycznej wybranych partii dostaw celem sprawdzenia, czy dostarczony piasek spełnia zakładane wymagania. W przypadku zakwestionowania partii dostawy, Zamawiający przy udziale przedstawiciela Wykonawcy, będzie pobierał 2 próbki dostarczonego piasku o masie 6 kg każda, po jednej dla każdej ze stron oraz sporządzi protokół z dostawy. Połowa piasku z próbki pozostającej u Zamawiającego zostanie przekazana do zbadania w laboratorium badawczym (drogowym lub pokrewnym) celem sprawdzenia jego zgodności z normami i przepisami, a druga połowa pozostawiona będzie u Kierownika Obwodu do czasu otrzymania wyników badań.
7. W przypadku wyników badań potwierdzających niespełnienia w/w warunków, za zakwestionowaną ilość i transport dostarczonego materiału nie zapłaci, a sam materiał pozostawi do dyspozycji Wykonawcy, który w terminie 7 dni na własny koszt usunie go z placu składowego Zamawiającego i dostarczy materiał właściwej jakości.
8. Dostarczenie trzech partii piasku niespełniającego w/w wymogów może spowodować wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego w terminie natychmiastowym, nie dając Wykonawcy podstaw dochodzenia roszczeń z tego tytułu.
9. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy aktualne orzeczenie o przydatności piasku do zimowego utrzymania dróg o którym mowa pkt 5 pkkt 2).
11. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Realizacja dostaw będzie odbywała się w częściach (minimum 100 Mg) na podstawie zamówień (faxem lub e-mail) w terminie nie przekraczającym 21 od daty otrzymania zawiadomienia przez Wykonawcę. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej partii dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 44772,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:Dostawa piasku do RDW Zamość
Zadanie nr III - 1 400 Mg dostawa do Obwodu Drogowego w Zamościu
ul. Stefana Batorego 2.
2. Zamówienie obejmuje dostawę piasku przeznaczonego do bieżącego i zimowego utrzymania dróg wojewódzkich.
3. Wykonawca zapewnia wszystkie środki transportowe oraz osoby niezbędne do realizacji zamówienia.
4. Cena ofertowa piasku obejmuje koszt piasku oraz jego załadunku, transportu, ważenia i rozładunku.
5. Wymagane właściwości piasku:
1) Piasek powinien spełniać wymagania:
a) Piasek powinien spełniać normy PN-B-11113/1996 – Kruszywa mineralne oraz odpowiadać warunkom określonym w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r. z późniejszymi zmianami) w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach
b) Dostarczony piasek (przeznaczony do zimowego utrzymania dróg) powinien być dobrej jakości, posiadać wskaźnik piaskowy powyżej 65%, uziarnienie do 2 mm, ilość nadziarna nie więcej niż 15%, nie dopuszcza się w nadziarnie ziaren większych niż 4 mm, zawartość ziaren drobniejszych niż 0,075 mm – nie więcej niż 5%, nie może zawierać żadnych zanieczyszczeń ilastych i gliniastych, nie może być zanieczyszczony związkami organicznymi jak trawa, szczątki korzeni, konarów, spełniać pozostałe wymagania dla gat. II zawarte w PN-B-11113/1996 i normach pokrewnych.
2) Piasek powinien posiadać aktualne orzeczenie o jego przydatności do zimowego utrzymania dróg wystawione przez niezależne laboratorium drogowe lub pokrewne nie wcześniej niż 24 miesiące przed terminem dostawy.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania kontroli organoleptycznej wybranych partii dostaw celem sprawdzenia, czy dostarczony piasek spełnia zakładane wymagania. W przypadku zakwestionowania partii dostawy, Zamawiający przy udziale przedstawiciela Wykonawcy, będzie pobierał 2 próbki dostarczonego piasku o masie 6 kg każda, po jednej dla każdej ze stron oraz sporządzi protokół z dostawy. Połowa piasku z próbki pozostającej u Zamawiającego zostanie przekazana do zbadania w laboratorium badawczym (drogowym lub pokrewnym) celem sprawdzenia jego zgodności z normami i przepisami, a druga połowa pozostawiona będzie u Kierownika Obwodu do czasu otrzymania wyników badań.
7. W przypadku wyników badań potwierdzających niespełnienia w/w warunków, za zakwestionowaną ilość i transport dostarczonego materiału nie zapłaci, a sam materiał pozostawi do dyspozycji Wykonawcy, który w terminie 7 dni na własny koszt usunie go z placu składowego Zamawiającego i dostarczy materiał właściwej jakości.
8. Dostarczenie trzech partii piasku niespełniającego w/w wymogów może spowodować wypowiedzenie umowy przez Zamawiającego w terminie natychmiastowym, nie dając Wykonawcy podstaw dochodzenia roszczeń z tego tytułu.
9. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy aktualne orzeczenie o przydatności piasku do zimowego utrzymania dróg o którym mowa pkt 5 pkkt 2).
11. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego. Realizacja dostaw będzie odbywała się w częściach (minimum 100 Mg) na podstawie zamówień (faxem lub e-mail) w terminie nie przekraczającym 21 od daty otrzymania zawiadomienia przez Wykonawcę. Wykonawca zapewni dokonanie ważenia każdej partii dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14211000-3 - Piasek
4.5.5.) Wartość części: 44772,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49679,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49679,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOPALNIA PIASKU Roman Gruszka Sp.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 918-216-38-46
7.3.3) Ulica: Sokołówka 75
7.3.4) Miejscowość: Frampol
7.3.5) Kod pocztowy: 23-440
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KOPALNIA PIASKU ROMAN GRUSZKA" SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"KOPALNIA PIASKU ROMAN GRUSZKA" SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49679,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-14Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51660,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51660,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Marian Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 918-103-85-01
7.3.3) Ulica: Tereszpol-Kukiełki 208
7.3.4) Miejscowość: Tereszpol
7.3.5) Kod pocztowy: 23-407
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN PUŹNIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN PUŹNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51660,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-14Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Marian Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 918-103-85-01
7.3.3) Ulica: Tereszpol Kukiełki 208
7.3.4) Miejscowość: Tereszpol
7.3.5) Kod pocztowy: 23-407
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN PUŹNIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MARIAN PUŹNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-14INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywne dostawy podstawowych odczynników chemicznych, materiałów filtracyjnych i materiałów laboratoryjnych
- Pełna obsługa serwisowa urządzenia gamma kamery
- Dostawa i montaż systemu zasilania siłowni telekomunikacyjnych WSZ 03 / WSZ 06 w jednostkach Policji woj. lubelskiego
- Wykonanie instalacji antenowych na wybranych obiektach Policji garnizonu lubelskiego
- Usługę odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowego Oddziału RCKiK w Tomaszowie Lubelskim
- ,,Rozszerzenie Dostępności Ambulatoryjnej Opieki Specjalistycznej w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym im. Stefana Kardynała Wyszyńskiego SPZOZ w Lublinie: Projekt na Rzecz Wszystkich"
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.