eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Borki › Budowa i Modernizacja energooszczędnego oświetlenia ulicznego i drogowego w Gminie Borki



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i Modernizacja energooszczędnego oświetlenia ulicznego i drogowego w Gminie Borki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BORKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Borki

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-345

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: infrastruktury@gminaborki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i Modernizacja energooszczędnego oświetlenia ulicznego i drogowego w Gminie Borki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-16ac08cf-43b8-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035815/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa i Modernizacja energooszczędnego oświetlenia ulicznego i drogowego w Gminie Borki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamawiający informuje, iż zamówienie realizowane jest w ramach osi priorytetowej 5 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna działanie 5.5 promocja niskoemisyjności RPO woj. lubelskiego na lata 2014 – 2020 Nr umowy o przyznaniu pomocy: RPLU.05.05.00-06-0012/19-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378412/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRI.271.1.12.2022.PD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 973672,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia w m. Borki przy ul. Lipowej i w m. Pasmugi
Zakres robót:
o ręczne kopanie rowów pod układanie kabla oraz bednarki – 2909m
o wykonanie przewiertu/przecisku pod drogą oraz utwardzonymi wjazdami – 31m
o układanie w rowie rur osłonowych – 183m
o ułożenie kabla YAKXS 4x25mm2 w wykopie – łączna długość - 3311m
o uszczelnienie końców rur osłonowych masą uszczelniającą
o ułożenie bednarki FeZn 25x4 w wykopie – 3112m
o przykrycie kabla w wykopie folią niebieską – łączna długość – 2940m
o zasypanie wykopów po robotach ziemnych – 2909m
o posadowienie fundamentów betonowych do montażu słupów wraz z wysięgnikami – 60 szt.
o posadowienie fundamentów i montaż rozdzielnic oświetlenia ulicznego wraz z wyposażeniem – 2kpl.
o pogrążanie prętów uziomowych o długości 1,5m fi 16mm w gruncie – 48 szt.
o montaż słupów stalowych ocynkowanych zbieżnych sześciokątnych o wysokości 8m – 60szt.
o montaż opraw oświetleniowych LED o strumieniu LED nie większym niż 4000 lm i temperaturze barwowej 4000K wykonanych w II klasie izolacji o mocy nie większej niż 29W i stopniu ochrony oprawy nie mniejszym niż IP 66. Strumień świetlny oprawy nie mniejszy niż 3590lm dla mocy oprawy nie większej niż 29W. Skuteczność świetlna oprawy nie mniejsza niż 123 lm/W. – 60 szt.
o montaż wysięgników stalowych dostosowanych do słupów stalowych o wysokości 1m i długości ramienia 1m i kącie nachylenia 5 stopni – 60 szt.
o wciąganie przewodów YDY 3x2,5mm2 w słupach stalowych – 600m
o montaż izolacyjnych złączy słupowych wykonanych w I klasie izolacji – 60 kpl.
o prace przy zarabianiu na sucho końców kabla - palczatka termokurczliwa 4 palczasta – 114 szt.
o pomiary elektryczne – 123 szt.
Wykonanie robót zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 471130,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia w m. Borki przy ul. Chmielnej
Zakres robót:
o ręczne kopanie rowów pod układanie kabla oraz bednarki – 1194m
o wykonanie przewiertu/przecisku pod drogą oraz utwardzonymi wjazdami – 24m
o ułożenie kabla YAKXS 4x25mm2 w wykopie oraz w rurach ochronnych – łączna długość - 1363m
o uszczelnienie końców rur osłonowych masą uszczelniającą
o ułożenie bednarki FeZn 25x4 w wykopie – 1274m
o przykrycie kabla w wykopie folią niebieską – łączna długość – 1218m
o zasypanie wykopów po robotach ziemnych – 1194m
o posadowienie fundamentów betonowych do montażu słupów wraz z wysięgnikami – 28 szt.
o posadowienie fundamentu i montaż rozdzielnicy oświetlenia ulicznego wraz z wyposażeniem – 1kpl.
o pogrążanie prętów uziomowych o długości 1,5m fi 16mm w gruncie – 24 szt.
o montaż słupów stalowych ocynkowanych zbieżnych sześciokątnych o wysokości 8m – 28szt.
o montaż opraw oświetleniowych LED o strumieniu LED nie większym niż 6000 lm i temperaturze barwowej 4000K wykonanych w II klasie izolacji o mocy nie większej niż 38,5W i stopniu ochrony oprawy nie mniejszym niż IP 66. Strumień świetlny oprawy nie mniejszy niż 5280lm dla mocy oprawy nie większej niż 38,5W – 28szt.
o montaż wysięgników stalowych dostosowanych do słupów stalowych o długości ramienia 1m i kącie nachylenia 5 stopni – 28szt.
o wciąganie przewodów YDY 3x2,5mm2 w słupach stalowych – 280m
o montaż izolacyjnych złączy słupowych wykonanych w I klasie izolacji – 28kpl.
o prace przy zarabianiu na sucho końców kabla - palczatka termokurczliwa 4 palczasta – 58 szt.
o pomiary elektryczne – 89 szt.
Wykonanie robót zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 226330,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci elektroenergetycznej oświetlenia w m. Borki przy ul. Wojska Polskiego i ul. Parkowej
Zakres robót:
o ręczne kopanie rowów pod układanie kabla oraz bednarki – 1178m
o wykonanie przewiertu/przecisku pod drogą oraz utwardzonymi wjazdami – 210m
o układanie w rowie rur osłonowych – 866m
o ułożenie kabla YAKXS 4x25mm2 w wykopie oraz w rurach ochronnych – łączna długość - 1542m
o uszczelnienie końców rur osłonowych masą uszczelniającą
o ułożenie bednarki FeZn 25x4 w wykopie – 1388m
o przykrycie kabla w wykopie folią niebieską – 1388m
o zasypanie wykopów po robotach ziemnych – 1178m
o posadowienie fundamentów betonowych do montażu słupów wraz z wysięgnikami – 27 szt.
o posadowienie fundamentu i montaż rozdzielnicy oświetlenia ulicznego wraz z wyposażeniem – 1kpl.
o pogrążanie prętów uziomowych o długości 1,5m fi 16mm w gruncie – 32 szt.
o montaż słupów stalowych ocynkowanych zbieżnych sześciokątnych o wysokości 8m – 27 szt.
o montaż opraw oświetleniowych LED o strumieniu LED nie większym niż 4000 lm i temperaturze barwowej 4000K wykonanych w II klasie izolacji o mocy nie większej niż 29W i stopniu ochrony oprawy nie mniejszym niż IP 66. Strumień świetlny oprawy nie mniejszy niż 3590lm dla mocy oprawy nie większej niż 29W. Skuteczność świetlna oprawy nie mniejsza niż 123 lm/W. – 28 szt.
o montaż wysięgników stalowych dostosowanych do słupów stalowych o długości ramienia 1m i kącie nachylenia 5 stopni – 28 szt.
o wciąganie przewodów YDY 3x2,5mm2 w słupach stalowych – 280m
o montaż izolacyjnych złączy słupowych wykonanych w I klasie izolacji – 28 kpl.
o prace przy zarabianiu na sucho końców kabla - palczatka termokurczliwa 4 palczasta – 58 szt.
o pomiary elektryczne – 112 szt.
Wykonanie robót zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.5.) Wartość części: 267325,47 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Instalowanie urządzeń oświetleniowych na istniejącym obiekcie budowlanym w miejscowości Stara Wieś

Zakres robót:

o montaż przewodów nieizolowanych linii napowietrznej – 0,145 km.
o montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej, poprzecznik narożny lub krańcowy- 3 szt.
o montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej, poprzecznik przelotowy - 1 szt.
o montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej, słupowa oprawa bezpiecznikowa - 3 szt.
o montaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej, ogranicznik przepięć z balkonu podnośnika - 1 szt.
o mechaniczne pogrążanie uziomów pionowych prętowych – 12 m.
o montaż uziomów lub przewodów uziemiających – 8 m.
o wciąganie przewodów YDY 3x1,5mm2 w słupach stalowych – 15 m.
o montaż oświetlenia zewnętrznego na słupach linii niskiego napięcia, wysięgnik 1-ramienny o długości 1m, oprawa typu LED o mocy 28W i strumieniu świetlnym oprawy nie mniejszym niż 3916 lm – 3 kpl
o badania i pomiary instalacji – 4 szt.

Wykonanie robót zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.5.5.) Wartość części: 8885,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 676500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTER Łukasz Rębek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 538-16-93-094

7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 4

7.3.4) Miejscowość: Radzyń Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTER Łukasz Rębek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 538-16-93-094

7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 4

7.3.4) Miejscowość: Radzyń Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 485850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 485850,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 485850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTER Łukasz Rębek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 538-16-93-094

7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 4

7.3.4) Miejscowość: Radzyń Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 485850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15990,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15990,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MASTER Łukasz Rębek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 538-16-93-094

7.3.3) Ulica: ul. Pocztowa 4

7.3.4) Miejscowość: Radzyń Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 21-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15990,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.