eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Likwidacja uszkodzeń i deformacji nawierzchni DW 971



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja uszkodzeń i deformacji nawierzchni DW 971

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000588890

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głowackiego 56

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-085

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: i.gesiarz@zdw.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zp.zdw.krakow.pl/ponizej-progow-unijnych.html?view=przetarg&id=5574

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja uszkodzeń i deformacji nawierzchni DW 971

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dd9d368-55ed-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472473

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036515/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.38 Likwidacja uszkodzeń i deformacji nawierzchni DW 971

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413911/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDW-DN-4-271-112/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 717593,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmujących likwidację uszkodzeń i deformacji nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 971 – w podziale na zakres podstawowy zamówienia i zakres opcjonalny zamówienia.
1) Zakres podstawowy zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie likwidacji uszkodzeń i deformacji nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 971 (odc. 050 km 5+890 – 6+100 i km 10+668 – 10+900) – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego (zakres podstawowy zamówienia). Zadanie obejmuje w szczególności: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas realizacji robót (oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, utrzymanie i likwidacja oznakowania), - wykonanie robót budowlanych, w tym: frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego (odpowiednio AC 16W i AC 11S), regulacja wypustów ulicznych, studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej, przełożenie nawierzchni z kostki betonowej, wymiana krawężnika betonowego, uzupełnienie poboczy materiałem z frezowania. Niniejsze stanowi zakres podstawowy zamówienia.
2) Zakres opcjonalny zamówienia: Obok wskazanego w ppkt 1 zakresu podstawowego zamówienia Zamawiający przewiduje równocześnie w ramach zastrzeganego prawa opcji dodatkowo wykonanie robót budowlanych w zakresie likwidacji uszkodzeń i deformacji nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 971 (odc. 050 km 6+100 – 6+450) – wedle zakresu prac określonego treścią kosztorysu ofertowego (zakres opcjonalny zamówienia). Zadanie obejmuje w szczególności: - zabezpieczenie ciągłości ruchu drogowego i pieszego na czas realizacji robót (oznakowanie robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, utrzymanie i likwidacja oznakowania), - wykonanie robót budowlanych, w tym: frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego (odpowiednio AC 16W i AC 11S), uzupełnienie poboczy materiałem z frezowania. Niniejsze stanowi zakres opcjonalny zamówienia.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiący zał. nr 1 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1198031,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1198031,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1198031,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZIBUD Sp. z .o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7372221327

7.3.3) Ulica: Kamienica 1000

7.3.4) Miejscowość: Kamienica

7.3.5) Kod pocztowy: 34-608

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1198031,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Cena oferty nr 1 złożonej przez Wykonawcę ZIBUD Sp. z .o.o. Sp. k. Kamienica 1000, 34-608 Kamienica cena: 1 198 031,55 zł (w tym cena za zakres podstawowy zamówienia: 672 715,25 zł, cena za zakres opcjonalny zamówienia: 525 316,30 zł)
2. Termin wykonania zamówienia:
• zakres podstawowy zamówienia: 20 dni od daty zawarcia umowy, przy czym nie później niż do dnia 16.12.2022 r. Za
obowiązujący Wykonawcę termin zakończenia przedmiotu umowy dotyczącego zakresu podstawowego zamówienia będzie
uważana albo data wyznaczająca upływ okresu 20-dniowego liczonego od daty zawarcia umowy, albo data 16.12.2022 r. –
w zależności od faktu, która data zaistnieje wcześniej mając na uwadze moment czasowy zawarcia umowy. Zaznacza się,
iż określenie terminu realizacji zakresu podstawowego zamówienia w kontekście wariantu datowego (w postaci wskazanej
wyżej daty) jest wymagane i uzasadnione obiektywną przyczyną – koniecznością uwzględnienia uwarunkowań finansowych
istniejących po stronie Zamawiającego (determinowanych zapisami planów finansowych Województwa Małopolskiego)
implikujących konieczność zrealizowania zadania oraz wydatkowania i rozliczenia przez Zamawiającego środków
finansowych w terminie do końca 2022 r.
• zakres opcjonalny zamówienia (w przypadku jego uruchomienia): 10 dni od daty złożenia oświadczenia Zamawiającego o
skorzystaniu z prawa opcji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.