eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Rozbudowa systemu CCTV w budynkach A, B i C Ministerstwa.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa systemu CCTV w budynkach A, B i C Ministerstwa.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363190367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tytusa Chałubińskiego 4/6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-928

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 22 630 10 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mi.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/infrastruktura

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa systemu CCTV w budynkach A, B i C Ministerstwa.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71933754-3030-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472428

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00099021/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Rozbudowa systemu CCTV w budynkach Ministerstwa Infrastruktury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342237/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-5.2510.16.2022.GK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu CCTV w budynkach A, B i C Ministerstwa, która realizowana będzie w III etapach:
Etap I zamówienia dotyczący budynku B,
Etap II zamówienia dotyczący budynku C,
Etap III zamówienia dotyczący budynku A.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32410000-0 - Lokalna sieć komputerowa

42961100-1 - System kontroli dostępu

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 578100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cnergy Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252775068

7.3.3) Ulica: Przeskok 2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-032

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Termin wykonania etapu I zamówienia określa się na 4 miesiące od dnia podpisania umowy z zastrzeżeniem że termin realizacji dostawy sprzętu, o którym mowa w § 2 ust. 4 pkt 4.1 wynosi 35 dni od daty zawarcia umowy.
2. Termin wykonania etapu II zamówienia określa się na 5 miesięcy, liczony od dnia doręczenia przez Zamawiającego zawiadomienia o możliwości przystąpienia do realizacji etapu II, zgodnie z zapisem ust. 6.
3. Termin wykonania etapu III zamówienia określa się na 5 miesięcy od dnia odbioru etapu II umowy.
4. Zamawiający wprowadzi Wykonawcę na obiekt w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy.
5. Za moment wykonania danego etapu zamówienia Strony uznają dzień, w którym Wykonawca zakończy realizację danego etapu zamówienia i zgłosi ten fakt Zamawiającemu do odbioru pisemnie bądź za pośrednictwem wiadomości e-mail na adresy podane w § 6 pkt 1.
6. Zamawiający, w terminie do 3 tygodni, od momentu odbioru Etapu I zamówienia zawiadomi pisemnie Wykonawcę o możliwości przystąpienia do realizacji etapu II zamówienia. Wykonawca od momentu doręczenia zawiadomienia będzie miał 5 miesięcy na wykonanie Etapu II. 5 miesięczny termin na wykonanie Etapu III rozpoczyna bieg od momentu podpisania protokołu odbioru Etapu II bez zastrzeżeń.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.