Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00397765/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
- 2022/BZP 00402260/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Rewitalizacja historycznej części miasta-etap 2 – wprowadzenie funkcji publicznych i administracyjnych do budynku PKP wraz z bezpośrednim otoczeniem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Sierpc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015483
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piastowska
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.goszczycki@um.sierpc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.sierpc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsierpc.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja historycznej części miasta-etap 2 – wprowadzenie funkcji publicznych i administracyjnych do budynku PKP wraz z bezpośrednim otoczeniem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b79b9064-4ec6-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472334
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030669/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Rewitalizacja historycznej części miasta-etap 2 – wprowadzenie funkcji publicznych i administracyjnych do budynku PKP wraz z bezpośrednim otoczeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00397765/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.16.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 479674,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego polegająca na wykonaniu kompletnej dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Rewitalizacja historycznej części miasta-etap 2 – wprowadzenie funkcji publicznych i administracyjnych do budynku PKP wraz z bezpośrednim otoczeniem”, współfinansowanego ze środków Województwa mazowieckiego, w ramach „Instrumentu wsparcia zadań ważnych dla równomiernego rozwoju województwa mazowieckiego” oraz „Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych”
2. W skład dokumentacji projektowej (zwanej dalej także „utworem”) wchodzić będą następujące etapy:
1) Ekspertyzy i analizy w ramach etapu przedprojektowego to jest:
a. ekspertyza architektoniczno - budowlana stanu technicznego;
b. koncepcja architektoniczna zawierająca strukturę architektoniczną, plany oraz uzgodnienia z konserwatorem zabytków, jak również wstępny szacunek wartości robót;
c. koncepcja urbanistyczna zawierająca w szczególności niezbędną infrastrukturę potrzebną do prawidłowego funkcjonowania budynku (drogi, parkingi, zieleń, mała architektura);
d. badanie geotechniczne gruntu obejmujące nie mniej niż 4 odwierty na terenie inwestycji;
e. warunki techniczne związane z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych, energetycznych i teletechnicznych;
f. mapa do celów projektowych; mapa do celów opiniodawczych; wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego; warunki zabudowy i zagospodarowania terenu dla terenu inwestycji;
g. obliczenia zużycia mediów: woda, kanalizacja, ciepło, energia;
h. inwentaryzacja budowlana obiektu zabytkowego; inwentaryzacja architektoniczna obiektu zabytkowego;
i. opracowanie kwerendy obiektu zabytkowego; wystąpienie do konserwatora zabytków o wydanie warunków konserwatorskich; szczegółowy opis proponowanych prac budowlanych i ewentualnej ingerencji w budynek;
j. Wykonanie projektu osuszenia i zaizolowania piwnic budynku.
2) Projekt budowlany dla zadania w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami zgodnie z wymaganiami funkcjonalnymi wskazanymi, w załączniku nr 7 do SWZ wraz z wymaganymi projektami branżowymi – 4 egzemplarze,
3) Projekty wykonawcze do projektów budowlanych zgodnie z zakresem opisanym w pkt 1) – 4 egzemplarze,
Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020, poz. 1609) oraz Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r.
4) Kosztorysy inwestorskie wraz z rozbiciem ich na poszczególne etapy realizacji inwestycji uwzględniające opis inwestycji zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ (Zamawiający będzie finansował inwestycję z 3 źródeł: dotacja Polski Ład; dotacja Urząd Marszałkowski i środki własne)– po 2 egzemplarze;
Kosztorysy powinny być opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004, Nr 130, poz. 1389).
5) Przedmiary robót wraz z rozbiciem ich na poszczególne etapy realizacji inwestycji uwzględniające opis inwestycji zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ (Zamawiający będzie finansował inwestycję z 3 źródeł: dotacja Polski Ład; dotacja Urząd Marszałkowski i środki własne)– po 2 egzemplarze.
6) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) – po 1 egz.
7) Pozwolenie na budowę wraz z niezbędnymi uzgodnieniami dla inwestycji będącej przedmiotem umowy. Wniosek o uzyskanie pozwolenia na budowę dla inwestycji musi być złożony do właściwego organu w terminie do 28 lutego 2023r.
8) Wersja elektroniczna całości dokumentacji projektowej umożliwiająca złożenie dokumentacji projektowej w formie elektronicznej do organu administracji budowlanej. (.pdf, .dwg, .ath).
3. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) załącznik nr 7 do SWZ - Opis wymagań funkcjonalnych
2) załącznik nr 8 do SWZ - Opis zakresu prac wskazanych do sfinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
4. Podstawowe informacje dotyczące przedsięwzięcia:
1) Nieruchomość położona w Sierpcu przy ul. Dworcowej, obręb 0001 Sierpc, jednostka ewidencyjna: 142701_1 Sierpc, powiat sierpecki, oznaczona w ewidencji gruntów jako działka numer 3/14; 3/45; 3/12 i 3/31.
2) Przedsięwzięcie ma na celu przystosowanie pomieszczeń i budynku dworca PKP do wprowadzenia funkcji publicznych i administracyjnych.
5. Wykonawca jest zobowiązany:
1) uzyskać niezbędne do wykonania dokumentacji materiały między innymi: mapy, uzgodnienia, opinie, decyzje.
2) wykonać, na wezwanie Zamawiającego, jednokrotną nieodpłatną aktualizację kosztorysów inwestorskich, w terminie do 12 miesięcy od daty wykonania przedmiotu zamówienia w zakresie wartości i podziału inwestycji na poszczególne etapy w ramach trzech źródeł finansowania.
3) udzielania odpowiedzi na pytania zadawane przez potencjalnych oferentów, a dotyczące określenia przedmiotu zamówienia, podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane będące przedmiotem opracowania.
4) przeprowadzić z Zamawiającym uzgodnienia robocze opracowywanej dokumentacji w zakresie rozwiązań funkcjonalnych i materiałowych oraz zastosowanych technologii
5) wykonać przedmiot umowy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz aktami wykonawczymi do niej, zasadami wiedzy technicznej oraz normami i normatywami.
6) uwzględnienia w opracowywanej dokumentacji projektowej wszelkich uzgodnień i uwag przedłożonych przez Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia.
6. W ramach przedmiotu zamówienia do Wykonawcy należy również:
1) wystąpienie w imieniu Zamawiającego w celu uzyskania wszelkich warunków, uzgodnień i decyzji, niezbędnych do wykonania dokumentacji (warunki wydane przez gestorów sieci muszą uzyskać akceptację Zamawiającego);
2) wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań, których konieczność wyniknie w toku prac projektowych, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych analiz i ekspertyz;
3) przedłożyć Zamawiającemu wraz z oddaniem przedmiotu zamówienia wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie, że wykonana dokumentacja projektowa jest zgodna z umową, obowiązującymi przepisami i normami oraz została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
4) Udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień w przypadku otrzymania pytań, uwag i zastrzeżeń wnoszonych przez wykonawców na etapie prowadzonego postępowania przetargowego na wybór wykonawcy robót budowlanych. Jeżeli odpowiedzi Wykonawcy na powyższe pytania prowadzić będą do zmiany dokumentacji, będzie on zobowiązany do dokonania wszelkich takich zmian, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
7. W przypadku realizacji zamówienia za pośrednictwem osób pozostających w stosunku zatrudnienia Wykonawca i podwykonawca zobowiązani są uzyskać zgody od tych osób na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
8. Z uwagi na stopień skomplikowania przedmiotu zamówienia, Zamawiający wymaga od Wykonawców chcących złożyć ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, odbycia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót budowlanych (miejsce wizji: ul. Dworcowa w Sierpcu)
9. Wizja lokalna odbędzie się w dniu 20 października 2022 r., o godz. 12:00 do 14:00 i 21 października 2022 r., o godz. 12:00 do 14:00 oraz w dniu 25 października 2022 r., o godz. 12:00 do 13:00, każdorazowo w obecności przedstawicieli Zamawiającego.
10. Warunkiem dopuszczenia do udziału w wizji jest przekazanie zamawiającemu pełnomocnictwa (zgodnego z KRS lub CEIDG) lub innego równoważnego dokumentu stanowiącego umocowanie osoby uczestniczącej w wizji do reprezentowania wykonawcy podczas wizji lokalnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości późniejszego uzupełnienia pełnomocnictwa lub innego równoważnego dokumentu.
11. Podczas wizji lokalnej zamawiający sporządzi listę obecności, zawierającą imię, nazwisko osoby uczestniczącej w wizji lokalnej oraz nazwę wykonawcy którego ta osoba reprezentuje (z załączeniem dokumentu do reprezentacji). Nazwa wykonawcy musi być tożsama z nazwą podmiotu wskazanego w treści pełnomocnictwa lub innego równoważnego dokumentu oraz nazwą Wykonawcy składającego ofertę.
12. Miejsce zbiórki: ul. Dworcowa w Sierpcu przed budynkiem PKP (od strony parku).
13. Wykonawca zainteresowany uczestnictwem w wizji lokalnej zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie środków ochrony osobistej BHP umożliwiających wejście na obiekt, tj. kask, odpowiednie obuwie itp.
14. W przypadku złożenia oferty przez wykonawcę, który nie uczestniczył w wizji lokalnej, oferta taka zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
15. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Opis przedmiotu zamówienia jest sporządzony z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 560880,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 560880,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 560880,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Architektoniczna Królikowski i Jaworski S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP firmy: 774 24 85 769
7.3.3) Ulica: Ul. Jachowicza 17A
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 560880,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
- Rozbudowa budynku kas na potrzeby toalet dla zwiedzających wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Kompleksowe ubezpieczenie SP ZZOZ w Sierpcu
- Sporządzenie uproszczonych planów urządz. lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fiz. i wspól. gruntowych na terenie m. Sierpc i części gmin: Mochowo i Rościszewo
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Przebudowa z rozbudową oraz termomodernizacją budynków gospodarczych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Studzieńcu -budowa stacji diagnostycznej pojazdów i maszyn rolniczych - II etap.
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja - przebudowa ul. Kaliskiej w Sulmierzycach - Przetarg II
- Sporządzenie projektu wykonawczego rozbiórki hali w budynku Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny położonego w Krakowie przy ul. Zakopiańskiej 9
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy ul. Nowej Sadowej w Gdańsku w układzie docelowym w ramach zadania pt. "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Baszowice - Gmina Nowa Słupia w systemie "zaprojektuj i wybuduj"
- Aktualizacja dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Przebudowa zbiornika nr 11 na Potoku Oliwskim - Kuźnia Wodna w Gdańsku" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Sporządzenie kompletnej dok. tech. dla zadań: 1) Dok. proj. kan. sanit. w m. Dąbrowa Szlachecka, 2) Dok. proj. kan. sanit. w m. Nowa Wieś Szlachecka, 3) Dok. proj. kan. sanit. w m. Zagacie
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.