Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00396133/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup samochodu pick-up
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA POWIATOWA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029330
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obwodowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 825 22 81
1.5.8.) Numer faksu: 81 826 41 57
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kp_krasnik@lubelskie.straz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppspkrasnik.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.lubelskie.straz.gov.pl/#/offer/fc7178bd-8d6c-4933-a161-b35d6962faf81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ochrona przeciwpożarowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup samochodu pick-up2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-255cff15-809c-4723-83af-bc5d93eb33c3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00158977/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup samochodu pick-up
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00396133
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PKT.2370.40.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 386718,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup jednej sztuki samochodu pick-up dla KP PSP w Kraśniku.
2. Pojazd powinien spełniać m.in następujące wymagania minimalne:
a) przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy, nieużywany oraz nieeksponowany na wystawach lub imprezach targowych, sprawny technicznie, bezpieczny, zgodny z obowiązującymi normami i standardami jakości, kompletny i gotowy do użytkowania, a także musi spełniać minimalne wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe określone w Opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku nr 1 do SWZ;
b) pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym
z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych zgodnie
z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1251 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz wymagania zawarte w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 502);
c) samochód typu pick-up, kabina 5-osobowa, napęd 4x4, silnik wysokoprężny, skrzynia biegów automatyczna;
d) samochód wyposażony m.in. w zestaw narzędzi akumulatorowych, akumulatorowe wentylatory oddymiające (2 szt.) oraz kamerę termowizyjną.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144210-3 - Wozy strażackie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34114000-9 - Pojazdy specjalne
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
34113300-5 - Pojazdy terenowe
34113000-2 - Pojazdy z napędem na 4 koła
31620000-8 - Dźwiękowa i wizualna aparatura sygnalizacyjna
38410000-2 - Przyrządy pomiarowe
42522000-1 - Wentylatory inne niż domowe
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 448212,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 514140,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469983,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marvel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7250007863
7.3.3) Ulica: ul. Brzezińska 15
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 92-103
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469983,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- BUDOWA STUDNI GŁĘBINOWEJ ETAP 1 - BUDOWA UJĘCIA
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2720L Kraśnik-Owczarnia-Rzeczyca Ziemiańska
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, (...) sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Kraśnik w ramach projektu Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Gminie Kraśnik
- Dostawa ratowniczego zestawu elektrycznego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2717L Kol. Słodków-Rzeczyca-Węglin położonej na terenie gminy Trzydnik Duży
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup przyczepy ze sprzętem do dekontaminacji
- Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
- Dostawa urządzeń w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- "Zakup wraz z dostawą lekkiego samochodu pożarniczego z przyczepką do przewozu sprzętu gaśniczego dla jednostki OSP Malinie I"
- Doposażenie magazynu zarządzania kryzysowego w Powiecie Piotrkowskim
- Zakup używanego lekkiego samochodu pożarniczego dla OSP Strzelewo, Gmina Sicienko
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.