eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › "Zakup oprogramowania do ochrony aplikacji chmurowych"



Ogłoszenie z dnia 2023-10-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup oprogramowania do ochrony aplikacji chmurowych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEĆ KOMPUTEROWA - PAŃSTWOWY INSTYTUT BADAWCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010464542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolska 12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-045

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@nask.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nask.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.nask.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


telekomunikacja/IT

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup oprogramowania do ochrony aplikacji chmurowych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58a9f3ba-611e-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472309

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00444495

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZPiZ.2611.39.2023.430.PKO[DEEPMNTRNG]

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 320687,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie oprogramowania oraz licencji/subskrypcji na użytkowanie tego oprogramowania, zwanego dalej „Oprogramowaniem” a także zapewnienie usług wsparcia w okresie 12 miesięcy, liczonych od daty dostawy Oprogramowania.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Dostarczenie Zamawiającemu Oprogramowania spełniającego wymagania określone w Załączniku nr 1 do SWZ-SOPZ, zwanym dalej „SOPZ”;
2) Udzielenie lub zapewnienie Zamawiającemu licencji na korzystanie z Oprogramowania na czas określony 12 miesięcy, liczonych od dnia dostawy Oprogramowania, zgodnie z warunkami określonymi w Umowie, SOPZ i w Ofercie Wykonawcy lub zapewnienie subskrypcji na Oprogramowanie na okres 12 miesięcy, liczonych od dnia dostawy Oprogramowania na zasadach określonych przez producenta Oprogramowania, zgodnych z wymaganiami określonymi w SOPZ;
3) Dostarczenie Zamawiającemu Dokumentacji (oznacza dokumenty i instrukcje dołączane przez producenta Oprogramowania, określające całokształt zasad korzystania z Oprogramowania, w szczególności zawierające warunki licencyjne określone przez producenta oprogramowania lub zasady subskrypcji Oprogramowania. Dokumentacja może być dostarczana w formie elektronicznej, poprzez stronę internetową Wykonawcy / producenta Oprogramowania) lub jej udostępnienie w formie dostępu do zasobów sieciowych;
4) Zapewnienie Zamawiającemu na czas określony 12 miesięcy wsparcia technicznego zgodnie z warunkami określonymi w § 9 Istotnych Postanowień Umownych zwanych dalej „IPU”;
3. Wsparcie, o którym mowa w ust.2 pkt 4) powyżej powinno zawierać co najmniej:
1) Dostęp do bazy wiedzy i dokumentacji online.
2) Dostęp do aktualizowanej bazy podatności oraz wzorców.
3) Dostęp do aktualizacji Oprogramowania.
4) Dostęp do materiałów szkoleniowych online.
5) Dostęp do społeczności wspierającej rozwiązanie.
6) Wsparcie online.
4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewni Zamawiającemu:
1) Pakiety oprogramowania wraz z licencją/subskrypcją na korzystanie z tego Oprogramowania.
2) Pakiety wsparcia producenta Oprogramowania wraz z licencją/subskrypcją na korzystanie z tego wsparcia.
3) Zapewnienie usług wsparcia przez zespół specjalistów Wykonawcy lub specjalistów producenta Oprogramowania lub jego autoryzowany serwis.
5. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zapewni również warsztaty dla grupy do 10 osób w ramach których: zorganizuje instruktaż i ćwiczenia w formule online z obsługi, utrzymania i eksploatacji do wszelkich elementów oferowanego przedmiotu zamówienia, zwane dalej „Warsztatami”. Szczegółowe warunki dotyczące warsztatów zostały opisane przez Zamawiającego w pkt 3 Załącznika nr 1 do SWZ-SOPZ.
6. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ) zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ, dalej jako „SOPZ”.
7. Termin realizacji zamówienia tj.: dostawa Oprogramowania, o którym mowa w ust.2 pkt 1) powyżej, zapewnienie usług wsparcia, o których mowa w ust. 2 pkt 4) powyżej oraz realizacja warsztatów, o których mowa w ust.5 powyżej nastąpi w terminie do 12 miesięcy, liczonych od daty dostawy Oprogramowania, w tym:
1) dostawa kluczy licencyjnych do Oprogramowania, o którym mowa w ust. 2 pkt 1) powyżej nastąpi w terminie: 14 dni kalendarzowych, liczonych od daty zawarcia umowy,
2) zapewnienie usług wsparcia, o którym mowa w ust.2 pkt 4) powyżej nastąpi w terminie do 12 miesięcy, liczonych od daty dostawy Oprogramowania,
3) realizacja Warsztatów, o których mowa w ust. 5 powyżej nastąpi w terminie do 45 dni kalendarzowych, liczonych od daty zawarcia umowy.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości prowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert złożonych w odpowiedzi na SWZ.
9. W przypadkach, kiedy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę co prowadziłoby do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały zastosowane odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencyjnych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SWZ norma, ocena techniczna, specyfikacja techniczna lub system referencji technicznych należy przyjąć, że w odniesieniu do nich użyto sformułowania „lub równoważne”.
11. Pod pojęciem rozwiązań równoważnych Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które w równoważnym stopniu spełnia warunki określone w SOPZ.
12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane przez niego rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
13. Dowody, w szczególności przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, potwierdzające, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia nie podlegają uzupełnieniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego

48732000-8 - Pakiety oprogramowania do zabezpieczania danych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WASKO Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542311706

7.3.3) Ulica: ul. Berbeckiego, nr 6

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Clico Sp. z o.o.,Ul Oleandry 2, 30-063 Kraków-Warsztaty technologiczne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy Oprogramowania w terminie nie późniejszym niż 14 dni kalendarzowych, liczonych od daty zawarcia Umowy.
2. W przypadku niedotrzymania przez Wykonawcę terminów realizacji z powodu opóźnienia Zamawiającego w wykonaniu zobowiązań Zamawiającego określonych w Umowie, terminy realizacji ulegają wydłużeniu o okres opóźnienia Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.