Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00395460/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku administracyjnego Liszki ul. Tyniecka 1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Liszki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555743
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mały Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Liszki
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-060
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 12 280 62 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@liszki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.liszki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b66e550c-2bc1-4c45-968c-2fd11577afdf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku administracyjnego Liszki ul. Tyniecka 1.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b66e550c-2bc1-4c45-968c-2fd11577afdf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00006055/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remont budynku administracyjnego Liszki Ul.Tyniecka 1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00395460
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Remont budynku administracyjnego Liszki ul. Tyniecka 1.
2. Zakres zamówienia:
Pomieszczenia do modernizacji:
1) Demontaż i usunięcie starych elementów:
usunięcie starych instalacji sanitarnych, elektrycznych i teletechnicznych;
usunięcie posadzek;
demontaż drzwi z ościeżnicami;
skucie płytek ze ścian i podłóg;
wykucie otworów drzwiowych;
demontaż krat stalowych;
demontaż pieca gazowego wraz z rurami stalowymi gazu i c.o.
2) Prace instalacyjne:
wymiana lub renowacja istniejącej instalacji elektrycznej, teletechnicznej, ciepłej wody użytkowej (c.w.u.) dostosowując je do normy budowlanej i energooszczędności. Sprawdzenie stanu urządzeń i ich aktualizacja;
wymiana kotła gazowego kondensacyjnego o mocy 35 kW z:
pompą do kondensatu;
neutralizatorem kondensatu;
naczyniem zbiorczym do c.o. 50l;
szybkozłącze ¾;
zestaw grzejnika termostatycznego;
zawór automatycznego napełniania instalacji;
sprzęgło hydrauliczne do rozdzielacza;
pampa obiegowa
magnetyczny separator zanieczyszczeń;
czujnik temperatury zewnętrznej;
termostat pokojowy programowalny;
otulina z wełny mineralnej z płaszczem z folii aluminiowej;
wkład kominowy do spalin fi 80,
wymiana przy grzejnikach zaworów przyłączeniowych wraz z głowicą termostatyczną;
montaż nowego osprzętu;
sprawdzenie drożności wentylacji grawitacyjnej;
montaż instalacji okablowania strukturalnego do obsługi internetu;
rozbudowa instalacji elektrycznej w celu dodania nowych gniazdek i punktów zasilania;
3) Prace budowlane:
przebudowa lub rozbudowa otworów drzwiowych pod drzwi o wymiarach w świetle przejścia 0,90 x 2,00 m;
usunięcie progów i zniwelowanie różnic wysokościowych w pomieszczeniach;
wyrównanie podłoża (np. wylewka, szpachlowanie), zapewnienie odpowiedniego podkładu dla posadzki, np. w formie masy samopoziomującej, aby zapewnić równą powierzchnię;
naprawa lub wymiana ścian (tynkowanie, gipsowanie);
4) Wykończenie:
malowanie ścian i sufitów, wykonanie jednolitej powłoki malarskiej na ścianach i sufitach, z użyciem farb odpornych na zmywanie (zalecane farby akrylowe lub lateksowe). Kolorystyka zgodna z estetyką i wymaganiami wnętrza Inwestora;
wymiana posadzki na gres oraz wykładzinę dywanową w Sali nr 206 o wymaganych parametrach (odporność na ścieranie, łatwość w utrzymaniu czystości, bezpieczeństwo antypoślizgowe);
montaż nowoczesnych opraw LED, które charakteryzują się długowiecznością oraz niskim zużyciem energii. Oświetlenie zgodne z normą PL-EN 12464-1 (standardy oświetlenia w miejscach pracy), co zapewni odpowiednią jasność przy minimalnym zużyciu energii;
montaż ślusarki drzwiowej, zgodnie z wymaganiami dotyczącymi szerokości (minimum 90 cm). Drzwi muszą być odpowiednio przystosowane do intensywnego użytkowania, z materiałów odpornych na zniszczenia;
montaż sufitów podwieszonych na podkonstrukcji systemowej;
zasilanie i okablowanie stanowiska komputerowego;
czujniki obecności do automatycznego włączania/wyłączania światła;
etykietowanie punktów zasilania, instalacji technicznych (zgodnie z przepisami BHP);
wyposażenie pomieszczenia socjalnego (zabudowa kuchenna, kuchenka indukcyjna, kuchenka mikrofalowa, lodówka pod blatowa, zmywarka);
montaż mebli i urządzeń kuchennych (szafki, zlew, lodówka podblatowa),
montaż zadaszenia nad wejściem;
renowacja schodów zewnętrznych: czyszczenie, odtłuszczanie, malowanie;
prace porządkowe.
Toalety:
1) Demontaż i usunięcie starych elementów:
demontaż istniejących urządzeń sanitarnych (umywalki, WC, zlewy), armatury i innych elementów;
skucie płytek ze ścian i podłóg;
usunięcie starych instalacji sanitarnych i elektrycznych;
wyburzenie istniejących ścian;
demontaż drzwi z ościeżnicami;
2) Prace instalacyjne:
wymiana i naprawa instalacji sanitarnych;
wykonywanie nowych instalacji elektrycznych, w tym ewentualna modernizacja;
montaż nowego osprzętu;
wymiana lub remont przewodów instalacji sanitarnej (np. rur);
sprawdzenie drożności wentylacji grawitacyjnej.
3) Prace budowlane:
przebudowa lub rozbudowa otworów drzwiowych;
wykonanie ścian działowych;
wyrównanie podłoża (np. wylewka, szpachlowanie),
hydroizolacja podłoża i ścian,
Izolacja z elastycznej powłoki uszczelniającej lub z 2 warstw folii polietylenowej do izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej (folie układane na zakład).
Izolacja na:
- całej posadzce,
- zabudowie G/K stelaży WC (do wys. ok. 130 cm),
- na ścianach za/obok umywalek (do wys. ok. 120 cm).;
naprawa lub wymiana ścian (tynkowanie, gipsowanie);
wykonanie sufitów podwieszanych z płyt gipsowo kartonowych na ruszcie do pom. mokrych.
4) Wykończenie:
układanie nowych płytek na ścianach i podłodze;
montaż armatury sanitarnej (m.in. kranów, toalet);
montaż urządzeń sanitarnych (umywalka, WC,);
malowanie ścian i sufitów;
montaż nowych lamp oświetleniowych LED;
montaż ślusarki drzwiowej;
montaż dodatkowych elementów, tj. lustra, akcesoria (kosze na śmieci, dozowniki na mydło, suszarki do rąk).
prace porządkowe.
Instalacje
Obiekt wyposażony jest w następujące instalacje:
• wodociągową – zasilenie w wodę na cele ogólne;
• kanalizację sanitarną – odprowadzenie ścieków bytowych;
• centralnego ogrzewania;;
• elektryczna i słaboprądowa – instalacje gniazd zasilających, teletechnicznych, oświetlenia podstawowego.
Wszystkie instalacje podlegają sprawdzeniu, a nowe odcinki instalacji wykonania przez uprawnionych instalatorów.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania po zakończeniu prac:
1) prób szczelności instalacji c.o., c.t., wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji na „zimno” i na „gorąco”;
2) dostarczenia protokołów z badań elektrycznych;
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, który stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45343200-5 - Instalowanie sprzętu gaśniczego
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45441000-0 - Roboty szklarskie
45442100-8 - Roboty malarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45451000-3 - Dekorowanie
39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące
39100000-3 - Meble
39130000-2 - Meble biurowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39516000-2 - Wyroby meblarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 342800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTAL-BABIARZ Sebastian Babiarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5170433249
7.3.3) Ulica: ul.Markowizna 8a
7.3.4) Miejscowość: Górno
7.3.5) Kod pocztowy: 36-051
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INSTAL-BABIARZ Sebastian Babiarz
jakie przetargi wygrała firma
INSTAL-BABIARZ Sebastian Babiarz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LISZKI
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego E (GZ-50) do punktów poboru pozostających w użytkowaniu Gminy Liszki
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 780A (od odc. 001 km 018,10 do odc. 001 km)
- Budowa budynku sportowego zaplecza szatniowego wraz z infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu w Piekarach, gm. Liszki
więcej: przetargi LISZKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja energetyczna budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rozdzielu
- Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Padew Narodowa
- "Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z pompami ciepła, montażem paneli hybrydowych PVT oraz układem sterowania"
- Montaż magazynu energii dla istniejącej farmy fotowoltaicznej
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont toalety publicznej w Parku Kultury w Powsinie - etap I".
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





