Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00320959/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00330183/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w podziale na cztery zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010669853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bursztynowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-749
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mssw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w podziale na cztery zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08b11ac8-2502-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320959/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RB – 31/P/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Blok Operacyjny Ogólny, znajdujący się na III piętrze budynku A. Zadanie obejmuje: przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie, malowanie ścian i sufitów, montaż odbojów ściennych, montaż narożników, przygotowanie ścian pod montaż wykładzin ściennych, usunięcie materiałów rozbiórkowych – oferta ma być sporządzona na podstawie załączonego przedmiaru.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 59047,56 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 - Blok Operacyjny Ogólny (pomieszczenie porządkowe), znajdujący się na III piętrze w budynku B. Zadanie obejmuje: roboty rozbiórkowe, montaż ścianek g-k, obsadzenie ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami, ułożenie płytek kamionkowych oraz wykonanie robót elektrycznych i sanitarnych - oferta ma być sporządzona na podstawie załączonego przedmiaru.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 30833,05 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 - Oddział Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej, znajdujący się w budynku D na IV piętrze. Zadanie obejmuje: wymianę skrzydeł drzwiowych nie nadających się do naprawy, malowanie stolarki drzwiowej, przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie, malowanie ścian farbami emulsyjnymi, montaż odboji ściennych, usunięcie materiałów rozbiórkowych - oferta ma być sporządzona na podstawie załączonego przedmiaru.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 65660,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 - Oddział Neurologii, znajdujący się w budynku C na I piętrze. Zadanie obejmuje: zerwanie płytek PCV, skucie jastrychu cementowego, wykonanie jastrychów cementowych, ułożenie wykładzin zgrzewalnych - oferta ma być sporządzona na podstawie załączonego przedmiaru.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 25319,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert zamieści na stronie prowadzonego postępowania kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi Zamawiający w zakresie zadania:
1 – przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 59.047,56 zł brutto
2 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 30.833,05 zł brutto
3 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 65.660,40 zł brutto
4 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 25.319,32 zł brutto
Wartość najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę przewidzianą na realizację zamówienia. Informację z otwarcia ofert zamieścił również na stronie prowadzonego postępowania. Wartość najkorzystniejszej oferty Marta Pszczola, Styki: przekracza kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania I, II, IV . Zamawiający nie może zwiększyć przewidzianej na realizację zamówienia kwoty. W związku z powyższym należało postąpić jak na wstępie.
Ponadto oferty nr 2 / oferty nr w zakresie (Pakietu nr) I, II, III, IV firmy: FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA REMAX RYSZARD WALCZYKOWSKI, ul. Targowa 68 lok. 7, 03-734 Warszawa, z niżej podanych przyczyn:
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. C) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń; wykonawca pomimo wezwań Zamawiającego nie złożył dokumentów w wyznaczonym terminie.
w zakresie Zadania I, II,
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE TOMASZ MARZĘCKI, DOMINIK MARZĘCKI S.C., Wychódźc 65, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, , z niżej podanych przyczyn: art. 226. 1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert zamieści na stronie prowadzonego postępowania kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi Zamawiający w zakresie zadania:
1 – przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 59.047,56 zł brutto
2 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 30.833,05 zł brutto
3 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 65.660,40 zł brutto
4 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 25.319,32 zł brutto
Wartość najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę przewidzianą na realizację zamówienia. Informację z otwarcia ofert zamieścił również na stronie prowadzonego postępowania. Wartość najkorzystniejszej oferty Marta Pszczola, Styki: przekracza kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania I, II, IV . Zamawiający nie może zwiększyć przewidzianej na realizację zamówienia kwoty. W związku z powyższym należało postąpić jak na wstępie.
Ponadto oferty nr 2 / oferty nr w zakresie (Pakietu nr) I, II, III, IV firmy: FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA REMAX RYSZARD WALCZYKOWSKI, ul. Targowa 68 lok. 7, 03-734 Warszawa, z niżej podanych przyczyn:
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. C) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń; wykonawca pomimo wezwań Zamawiającego nie złożył dokumentów w wyznaczonym terminie.
w zakresie Zadania I, II,
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE TOMASZ MARZĘCKI, DOMINIK MARZĘCKI S.C., Wychódźc 65, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, , z niżej podanych przyczyn: art. 226. 1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65071,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119825,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65071,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERIOR Krzysztof Chudek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251359777
7.3.3) Ulica: ul. Dzięcieliny 5 lok. 115B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-745
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65071,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert zamieści na stronie prowadzonego postępowania kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi Zamawiający w zakresie zadania:
1 – przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 59.047,56 zł brutto
2 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 30.833,05 zł brutto
3 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 65.660,40 zł brutto
4 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 25.319,32 zł brutto
Wartość najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę przewidzianą na realizację zamówienia. Informację z otwarcia ofert zamieścił również na stronie prowadzonego postępowania. Wartość najkorzystniejszej oferty Marta Pszczola, Styki: przekracza kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania I, II, IV . Zamawiający nie może zwiększyć przewidzianej na realizację zamówienia kwoty. W związku z powyższym należało postąpić jak na wstępie.
Ponadto oferty nr 2 / oferty nr w zakresie (Pakietu nr) I, II, III, IV firmy: FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA REMAX RYSZARD WALCZYKOWSKI, ul. Targowa 68 lok. 7, 03-734 Warszawa, z niżej podanych przyczyn:
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. C) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń; wykonawca pomimo wezwań Zamawiającego nie złożył dokumentów w wyznaczonym terminie.
w zakresie Zadania I, II,
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE TOMASZ MARZĘCKI, DOMINIK MARZĘCKI S.C., Wychódźc 65, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, , z niżej podanych przyczyn: art. 226. 1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją zadania pn. "Modernizacja wiaduktów drogowych nad ul. Paryską w Warszawie", w tym sporządzanie dodatkowych i/lub zamiennych opracowań projektowych.
- "Remont wału przeciwpowodziowego Nysy Łużyckiej m. Budoradz-Żytowań, etap I"
- Dostawa środków do higienicznego i chirurgicznego mycia i dezynfekcji rąk oraz pielęgnacji rąk
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących
- Dostawy artykułów spożywczych, wyrobów garmażeryjnych (dania gotowe), mrożonych warzyw i owoców, wykonywane sukcesywnie do 30.06.2026 r
- Zakup pierwszego wyposażenia remontowanego skrzydła północnego i wschodniego Arsenału Warszawskiego budynku PMA w Warszawie - urządzenia sieciowe i peryferia (maj 2025)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja sanitariatów damskich i męskich piętra pierwszego i drugiego w Zespole Szkół Budowlanych i Odzieżowych w Tczewie - II postępowanie"
- Malowanie ścian oraz sufitów w budynku B zlokalizowanym w Bytomiu przy Placu Akademickim 17
- Przebudowa i rozbudowa budynku dydaktyczno-multimedialnego (budowa sali konferencyjnej z zapleczem sanitarnym) w siedzibie DZPK w Myśliborzu w Centrum Edukacji Ekologicznej i Krajoznawstwa "SALAMANDRA
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją dachów budynków Szkoły Podstawowej nr 34 przy ul. Opławiec 157 w Bydgoszczy
- Remont korytarza na I piętrze internatu w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Mysłakowicach
- Remont pomieszczeń w XV Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy al. Dygasińskiego 15
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.