eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont pomieszczeń Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w podziale na cztery zadania



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w podziale na cztery zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010669853

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bursztynowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 04-749

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mssw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń Międzyleskiego Szpitala Specjalistycznego w podziale na cztery zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08b11ac8-2502-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472133

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00320959/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RB – 31/P/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - Blok Operacyjny Ogólny, znajdujący się na III piętrze budynku A. Zadanie obejmuje: przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie, malowanie ścian i sufitów, montaż odbojów ściennych, montaż narożników, przygotowanie ścian pod montaż wykładzin ściennych, usunięcie materiałów rozbiórkowych – oferta ma być sporządzona na podstawie załączonego przedmiaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 59047,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - Blok Operacyjny Ogólny (pomieszczenie porządkowe), znajdujący się na III piętrze w budynku B. Zadanie obejmuje: roboty rozbiórkowe, montaż ścianek g-k, obsadzenie ościeżnic drzwiowych wraz ze skrzydłami, ułożenie płytek kamionkowych oraz wykonanie robót elektrycznych i sanitarnych - oferta ma być sporządzona na podstawie załączonego przedmiaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 30833,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - Oddział Chirurgii Ogólnej i Naczyniowej, znajdujący się w budynku D na IV piętrze. Zadanie obejmuje: wymianę skrzydeł drzwiowych nie nadających się do naprawy, malowanie stolarki drzwiowej, przygotowanie powierzchni ścian pod malowanie, malowanie ścian farbami emulsyjnymi, montaż odboji ściennych, usunięcie materiałów rozbiórkowych - oferta ma być sporządzona na podstawie załączonego przedmiaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 65660,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - Oddział Neurologii, znajdujący się w budynku C na I piętrze. Zadanie obejmuje: zerwanie płytek PCV, skucie jastrychu cementowego, wykonanie jastrychów cementowych, ułożenie wykładzin zgrzewalnych - oferta ma być sporządzona na podstawie załączonego przedmiaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.5.) Wartość części: 25319,32 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert zamieści na stronie prowadzonego postępowania kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi Zamawiający w zakresie zadania:
1 – przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 59.047,56 zł brutto
2 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 30.833,05 zł brutto
3 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 65.660,40 zł brutto
4 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 25.319,32 zł brutto
Wartość najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę przewidzianą na realizację zamówienia. Informację z otwarcia ofert zamieścił również na stronie prowadzonego postępowania. Wartość najkorzystniejszej oferty Marta Pszczola, Styki: przekracza kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania I, II, IV . Zamawiający nie może zwiększyć przewidzianej na realizację zamówienia kwoty. W związku z powyższym należało postąpić jak na wstępie.
Ponadto oferty nr 2 / oferty nr w zakresie (Pakietu nr) I, II, III, IV firmy: FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA REMAX RYSZARD WALCZYKOWSKI, ul. Targowa 68 lok. 7, 03-734 Warszawa, z niżej podanych przyczyn:
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. C) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń; wykonawca pomimo wezwań Zamawiającego nie złożył dokumentów w wyznaczonym terminie.
w zakresie Zadania I, II,
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE TOMASZ MARZĘCKI, DOMINIK MARZĘCKI S.C., Wychódźc 65, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, , z niżej podanych przyczyn: art. 226. 1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert zamieści na stronie prowadzonego postępowania kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi Zamawiający w zakresie zadania:
1 – przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 59.047,56 zł brutto
2 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 30.833,05 zł brutto
3 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 65.660,40 zł brutto
4 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 25.319,32 zł brutto
Wartość najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę przewidzianą na realizację zamówienia. Informację z otwarcia ofert zamieścił również na stronie prowadzonego postępowania. Wartość najkorzystniejszej oferty Marta Pszczola, Styki: przekracza kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania I, II, IV . Zamawiający nie może zwiększyć przewidzianej na realizację zamówienia kwoty. W związku z powyższym należało postąpić jak na wstępie.
Ponadto oferty nr 2 / oferty nr w zakresie (Pakietu nr) I, II, III, IV firmy: FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA REMAX RYSZARD WALCZYKOWSKI, ul. Targowa 68 lok. 7, 03-734 Warszawa, z niżej podanych przyczyn:
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. C) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń; wykonawca pomimo wezwań Zamawiającego nie złożył dokumentów w wyznaczonym terminie.
w zakresie Zadania I, II,
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE TOMASZ MARZĘCKI, DOMINIK MARZĘCKI S.C., Wychódźc 65, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, , z niżej podanych przyczyn: art. 226. 1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 65071,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119825,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 65071,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERIOR Krzysztof Chudek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251359777

7.3.3) Ulica: ul. Dzięcieliny 5 lok. 115B

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-745

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 65071,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający bezpośrednio przed otwarciem ofert zamieści na stronie prowadzonego postępowania kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi Zamawiający w zakresie zadania:
1 – przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 59.047,56 zł brutto
2 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 30.833,05 zł brutto
3 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 65.660,40 zł brutto
4 - przeznaczył kwotę na realizacją zamówienia – 25.319,32 zł brutto
Wartość najkorzystniejszej oferty niepodlegającej odrzuceniu przewyższa kwotę przewidzianą na realizację zamówienia. Informację z otwarcia ofert zamieścił również na stronie prowadzonego postępowania. Wartość najkorzystniejszej oferty Marta Pszczola, Styki: przekracza kwoty jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie zadania I, II, IV . Zamawiający nie może zwiększyć przewidzianej na realizację zamówienia kwoty. W związku z powyższym należało postąpić jak na wstępie.
Ponadto oferty nr 2 / oferty nr w zakresie (Pakietu nr) I, II, III, IV firmy: FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA REMAX RYSZARD WALCZYKOWSKI, ul. Targowa 68 lok. 7, 03-734 Warszawa, z niżej podanych przyczyn:
na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. C) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona przez wykonawcę który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń; wykonawca pomimo wezwań Zamawiającego nie złożył dokumentów w wyznaczonym terminie.
w zakresie Zadania I, II,
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE TOMASZ MARZĘCKI, DOMINIK MARZĘCKI S.C., Wychódźc 65, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, , z niżej podanych przyczyn: art. 226. 1. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą;

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.