eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DzierzgońDostawa sprzętu dydaktycznego, komputerowego i multimedialnego z przeznaczeniem dla wskazanych sal przedszkolnych i szkolnych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu dydaktycznego, komputerowego i multimedialnego z przeznaczeniem dla wskazanych sal przedszkolnych i szkolnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzierzgoń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Dzierzgoń

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-440

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 55 276 25 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzgon.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgon.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_dzierzgon

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu dydaktycznego, komputerowego i multimedialnego z przeznaczeniem dla wskazanych sal przedszkolnych i szkolnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a8df031-d6f7-45f4-a5a7-6f47154d484b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00028023/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa wyposażenia meblowego oraz sprzętu komputerowego dla Szkoły Podstawowej w Dzierzgoniu, w ramach projektu pn. Gm. Dzierzgoń tworzy nowoczesny system edukacji

1.2.4 Dostawa wyposaż. meblowego, pomocy dydakt. i sprzętu komputerowego dla Oddz. Przedszkolnego w ramach zintegrowanego projektu pn. Wsparcie edukacji przedszkolnej w gm. Dzierzgoń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00416956

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.271.192.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 407884,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem we wskazanych salach przedszkolnych i szkolnych Szkoły Podstawowej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego przy ul. Zawadzkiego 38A oraz przy ul. Krzywej 17 w Dzierzgoniu - sprzętu dydaktycznego, komputerowego i multimedialnego (zgodnie ze specyfikacją zawartą w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ).
Przedmiotowa dostawa stanowi integralny element przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Dzierzgoń, w ramach 2-ch zintegrowanych projektów, których celem jest zwiększenie dostępności do edukacji przedszkolnej w Gminie Dzierzgoń, poprzez utworzenie 40 nowych miejsc wychowania przedszkolnego oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej, w tym w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych:
1) Projekt pn. Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Dzierzgoń - przebudowa i remont infrastruktury oddziału przedszkolnego wraz z wyposażeniem (Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027; Priorytet 6 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza - EFRR; Działanie 6.1. Infrastruktura edukacji przedszkolnej), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
2) Projekt pn. Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Dzierzgoń (Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027; Priorytet 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza - EFS+; Działanie 5.7. Edukacja przedszkolna), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus,
a także w ramach projektu, którego celem jest podniesienie jakości edukacji ogólnej w Gminie Dzierzgoń - pn. Gmina Dzierzgoń tworzy nowoczesny system edukacji (Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027; Priorytet 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza - EFS+; Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa - w zakresie projektów dotyczących edukacji ogólnej), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Część 1 – Sprzęt do sal przedszkolnych w budynku SP przy ul. Zawadzkiego 38A (dostawa realizowana w ramach zintegrowanego projektu pn. Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Dzierzgoń)
2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać dostawę produktów nowych (nieużywanych), stanowiących jego własność.
3. Dostarczany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymogi zasad horyzontalnych równości szans i niedyskryminacji, w tym w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, który pozwoli tym osobom na korzystanie z niego na zasadzie równości z innymi osobami. Dokumentami regulującymi kwestie dostępności są: Standardy dostępności dla polityk spójności 2021-2027, które stanowią załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/100565/Zalacznik_nr_2_do_Wytycznych_w_zakresie_ro wnosci_zatwiedzone_050418.pdf), oraz Model Dostępnej Szkoły (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/129091/ModelDostepnejSzkoly.pdf.
4. Dostarczone wyposażenie musi posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że dostarczone urządzenia są całkowicie bezpieczne i posiadają wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania: testy, atesty i certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań umożliwiające wykorzystanie ich z wymogami bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
5. Wykonawca jest zobowiązany do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi przepisami.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
8. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji, na dostarczone kompletne produkty, z uwzględnieniem przypadków gdzie dla produktów, na które ich producenci udzielają dłuższego okresu gwarancji - według gwarancji producenta.
9. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga:
1) Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
2) Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie urządzeń objętych zamówieniem, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy PZP (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń o parametrach równoważnych - tożsamych lub wyższych od tych, jakie zawarto w opisie. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. Zgodnie z wymogiem zawartym w treści art. 99 ust. 6 ustawy PZP, opis kryteriów równoważności wynika z wymaganych parametrów (odpowiednio dla poszczególnych części dostawy), wg Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 110892,60 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem we wskazanych salach przedszkolnych i szkolnych Szkoły Podstawowej im. Tysiąclecia Państwa Polskiego przy ul. Zawadzkiego 38A oraz przy ul. Krzywej 17 w Dzierzgoniu - sprzętu dydaktycznego, komputerowego i multimedialnego (zgodnie ze specyfikacją zawartą w Opisie przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 1 do SWZ).
Przedmiotowa dostawa stanowi integralny element przedsięwzięć realizowanych przez Gminę Dzierzgoń, w ramach 2-ch zintegrowanych projektów, których celem jest zwiększenie dostępności do edukacji przedszkolnej w Gminie Dzierzgoń, poprzez utworzenie 40 nowych miejsc wychowania przedszkolnego oraz podniesienie jakości edukacji przedszkolnej, w tym w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych:
1) Projekt pn. Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Dzierzgoń - przebudowa i remont infrastruktury oddziału przedszkolnego wraz z wyposażeniem (Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027; Priorytet 6 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza - EFRR; Działanie 6.1. Infrastruktura edukacji przedszkolnej), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego;
2) Projekt pn. Wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Dzierzgoń (Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027; Priorytet 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza - EFS+; Działanie 5.7. Edukacja przedszkolna), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus,
a także w ramach projektu, którego celem jest podniesienie jakości edukacji ogólnej w Gminie Dzierzgoń - pn. Gmina Dzierzgoń tworzy nowoczesny system edukacji (Program Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027; Priorytet 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza - EFS+; Działanie 5.8. Edukacja ogólna i zawodowa - w zakresie projektów dotyczących edukacji ogólnej), współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.
Część 2 – Sprzęt do sal szkolnych w budynkach SP przy ul. Zawadzkiego 38A i ul. Krzywej 17 (dostawa realizowana w ramach projektu pn. Gmina Dzierzgoń tworzy nowoczesny system edukacji)
2. Wykonawca jest zobowiązany wykonać dostawę produktów nowych (nieużywanych), stanowiących jego własność.
3. Dostarczany przedmiot zamówienia powinien spełniać wymogi zasad horyzontalnych równości szans i niedyskryminacji, w tym w zakresie dostępności dla osób z niepełnosprawnościami, który pozwoli tym osobom na korzystanie z niego na zasadzie równości z innymi osobami. Dokumentami regulującymi kwestie dostępności są: Standardy dostępności dla polityk spójności 2021-2027, które stanowią załącznik nr 2 do Wytycznych dotyczących realizacji zasad równościowych w ramach funduszy unijnych na lata 2021-2027 (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/100565/Zalacznik_nr_2_do_Wytycznych_w_zakresie_ro wnosci_zatwiedzone_050418.pdf), oraz Model Dostępnej Szkoły (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/129091/ModelDostepnejSzkoly.pdf.
4. Dostarczone wyposażenie musi posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że dostarczone urządzenia są całkowicie bezpieczne i posiadają wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania: testy, atesty i certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań umożliwiające wykorzystanie ich z wymogami bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach.
5. Wykonawca jest zobowiązany do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ i postanowieniami projektu umowy, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi przepisami.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
7. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8.
8. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36-miesięcznej gwarancji, na dostarczone kompletne produkty, z uwzględnieniem przypadków gdzie dla produktów, na które ich producenci udzielają dłuższego okresu gwarancji - według gwarancji producenta.
9. Opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.
Uwaga:
1) Jeżeli w odniesieniu do wymienionych powyżej elementów opisu zamówienia, powstałyby u Wykonawcy jakiekolwiek wątpliwości lub niejasności, wówczas dla ostatecznego rozstrzygnięcia wymagań Zamawiającego w tej kwestii oraz przygotowania oferty przez Wykonawcę – wiążącymi będą wyjaśnienia, uściślenia oraz informacje uzupełniające, uzyskane w trakcie formalnej procedury ewentualnych zapytań do SWZ.
2) Jeżeli gdziekolwiek w SWZ, przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie składanie ofert przy zastosowaniu rozwiązań równoważnych opisywanym. Tam gdzie w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie urządzeń objętych zamówieniem, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy PZP (np. marka, znak towarowy, producent, dostawca), Zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń o parametrach równoważnych - tożsamych lub wyższych od tych, jakie zawarto w opisie. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów techniczno-jakościowych oraz wymogów gwarancyjnych, nie gorszych od założonych w w/w opisie. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne, mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. Zgodnie z wymogiem zawartym w treści art. 99 ust. 6 ustawy PZP, opis kryteriów równoważności wynika z wymaganych parametrów (odpowiednio dla poszczególnych części dostawy), wg Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213000-5 - Komputery osobiste

30213100-6 - Komputery przenośne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 296991,87 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 125649,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 524228,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125649,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMAGE Recording Solutions Pomorze Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5212981844

7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 190

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-266

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125649,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 302513,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1102073,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 302513,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: IMAGE Recording Solutions Pomorze Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5212981844

7.3.3) Ulica: Al. Grunwaldzka 190

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-266

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 302513,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.