eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont pomieszczeń bistro zlokalizowanego na poziomie parteru w budynku Wrocławskiego Centrum Kongresowego



Ogłoszenie z dnia 2025-10-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń bistro zlokalizowanego na poziomie parteru w budynku Wrocławskiego Centrum Kongresowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Przedsiębiorstwo Hala Ludowa Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001005092

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wystawowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-618

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@halastulecia.pl; kszostek@halastulecia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.halastulecia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://halastulecia.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń bistro zlokalizowanego na poziomie parteru w budynku Wrocławskiego Centrum Kongresowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4dd5b3ed-64ce-470a-86f6-1224f5371082

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472052

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00435468

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/21/HL/RPB-2/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace polegające na przeprowadzeniu remontu pomieszczeń bistro zlokalizowanego na poziomie parteru w budynku Wrocławskiego Centrum Kongresowego.
2. Przedmiot zamówienia określony jest kodami CPV:
• 45000000-7 Roboty budowlane,
• 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
• 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,
• 45223200-8 Roboty konstrukcyjne.
• 39314000-6 Przemysłowy sprzęt kuchenny
• 39141000-2 Meble i wyposażenie kuchni
• 39221000-7 Sprzęt kuchenny
• 39312000-2 Urządzenia do przygotowania żywności
• 39711100-0 Chłodziarki i zamrażarki
• 42513200-7 Urządzenia chłodnicze
• 45422100-2 Stolarka drewniana
• 45441000-0 Roboty szklarskie
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji zawierają:
1) Opis przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 2a do OPZ
2) Projekt architektoniczno – budowlany - Załącznik nr 2b do OPZ
3) Projekt wykonawczy – architektura i wnętrza - Załącznik nr 2c do OPZ
4) Projekt wykonawczy – instalacje elektryczne - Załącznik nr 2d do OPZ
5) Projekt wykonawczy – instalacje sanitarne - Załącznik nr 2e do OPZ
6) Technologia rysunki - Załącznik nr 2f do OPZ
7) Projekt koncepcyjny wnętrz - Załącznik nr 2g do OPZ
8) Przedmiary robót - Załącznik nr 2h do OPZ
9) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 2i do OPZ
10) Decyzje (Załącznik 2j do OPZ)
• Decyzja nr 2567/2024 z 20 grudnia 2024 r. pozwolenie na budowę,
• Decyzja nr 3795/2024 z 28 listopada 2024 r., Pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków,
• Zaświadczenie nr 322/2025 z 8 stycznia 2025 r. o ostateczności decyzji nr 2567/2024 z 20.12.2024 r. – pozwolenie na budowę
- stanowiącymi dalej łącznie Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Załącznik nr 2 do SWZ - Zamawiający udostępnia wyżej wymienione załączniki w ogólnodostępnym formacie skompresowanym - .zip, w Załączniku nr 5 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) Zamówienie nie zostało podzielone na części, ponieważ podział zamówienia skutkowałby wystąpieniem istotnych utrudnień skutkujących poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia, a opisana robota budowlana może zostać wykonana przez jednego wykonawcę. Brak podziału zamówienia na części nie spowoduje ograniczenia konkurencji oraz mniejszej dostępności zamówienia dla sektora MŚP z uwagi na specyfikę zamówienia, które dotyczy roboty budowlanej jednego rodzaju..
4. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji przedmiotu umowy stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, zostały zatrudnione osoby na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 277 z późn. zm.) z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U.2024.1773 t.j. z dnia 2024.12.03) przez cały okres realizacji przedmiotu umowy, w liczbie osób gwarantującej prawidłowe i jakościowe wykonanie przedmiotu zamówienia, w zakresie czynności wskazanych w OPZ stanowiącym Załącznik nr 2a do SWZ tj. pracowników wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia wskazanym w OPZ, przy:
1) Robotach rozbiórkowych,
2) Robotach tynkarskich,
3) Robotach malarskich,
4) Robotach sanitarnych,
5) Robotach elektrycznych,
5. W opisie przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2a do OPZ) tam gdzie Zamawiający wskazał producenta/model, Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych przy czym za produkt równoważny uważa się produkt spełniający opis przedmiotu zamówienia oraz cechy równoważności wskazane bezpośrednio w opisie przedmiotu zamówienia. Jeśli Wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest umieścić taką informację w Formularzu asortymentowym, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ poprzez wskazanie producenta i modelu tak, aby Zamawiający miał możliwość zweryfikowania produktu i jego zgodności z opisem przedmiotu zamówienia oraz czy zostały spełnione cechy równoważności. Załączenie Formularza asortymentowego jest obligatoryjne, a jego niezłożenie wraz z ofertą będzie skutkowało odrzuceniem oferty wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia ww. formularza asortymentowego nawet, jeśli oferuje tego samego producenta i model, który wykazany jest w OPZ lub jeśli w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wykazał producenta/modelu i nie dotyczą tej pozycji asortymentowej zapisy do produktów równoważnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

39314000-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny

39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

39312000-2 - Urządzenia do przygotowania żywności

39711100-0 - Chłodziarki i zamrażarki

42513200-7 - Urządzenia chłodnicze

45422100-2 - Stolarka drewniana

45441000-0 - Roboty szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym z negocjacjami na
podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.