eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁąckoModernizacja sieci wodociągowej w Gminie Łacko



Ogłoszenie z dnia 2025-10-13

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Łacko

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W ŁĄCKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491936095

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łącko

1.5.2.) Miejscowość: Łącko

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-390

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_zgk@lacko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.lacko.pl/zgk.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Łacko

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f09d6eb2-3586-4597-9ffd-bc813d74dede

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00056829/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja sieci wodociągowej w Gminie Łącko

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f09d6eb2-3586-4597-9ffd-bc813d74dede

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 4) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informację RODO zawiera pkt 17 rozdziału I SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informację RODO zawiera pkt 17 rozdziału I SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK.271.7.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Łącko (ul. Nadbrzeżna), w działce drogowej nr 783

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Łącko (ul. Nadbrzeżna), w działce drogowej nr 783. Prace obejmują przebudowę sieci wodociągowej metodą bezwykopową z rury PE100RC dn110 SDR11 na długości ok. 131 mb oraz wykonanie 5 przyłączy wodociągowych PE100RC dn32 SDR11 – na łącznej długości ok. 16 mb. Na każdym z 5 przyłączy oraz na włączeniu do sieci pkt D1 (wskazanym w załączniku nr 11 do SWZ) należy zamontować zasuwy o średnicy odpowiadającej średnicy rury. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie 1 hydrantu naziemnego DN80.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych,
- wykonanie właściwego oznakowania miejsca prowadzonych robót,
- wykonanie robót montażowych,
- wykonanie uzbrojenia,
- wykonanie robót towarzyszących,
- wykonanie robót odtworzeniowych nawierzchni, dróg i chodników,
- oznaczenie zasuw i hydrantu.
Przebudowywany odcinek sieci wodociągowej włączony zostanie do istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Łącko na dz. ew. nr 783 w obrębie budynku nr 111 (pkt D10 wskazany w załączniku nr 11 do SWZ) oraz na działce nr 783 w obrębie budynku nr 215 (pkt D1 wskazany w załączniku nr 11 do SWZ).
Przebudowywany odcinek sieci wodociągowej o długości ok. 131 m i średnicy Ø 110 mm, wykonany będzie z rur PE100 RC SDR11.
Przyłącza sieci wodociągowej należy wykonać z rur PE100 RC SDR11 o średnicy Ø 32 mm. Łączna długość przyłączy - ok. 16 m.
Rurociągi należy wykonać na głębokości ok. 1,7 m p.p.t. W miejscach przebudowy sieci wodociągowej metodą wykopową należy zastosować taśmę znacznikową z tworzywa sztucznego z wkładką metalową, ułożoną na wysokości 40 cm – 50 cm (nad obsypką) wzdłuż osi rurociągu.
Po wykonaniu rurociągu sieć wodociągowa zostanie poddana próbie ciśnienia, płukaniu i dezynfekcji rurociągu z powtórnym płukaniem.
Uzbrojeniem sieci wodociągowej i przyłączy będą zasuwy odcinające z obudowami i metalowymi skrzynkami ulicznymi o średnicach DN 100 mm ÷ 25 mm dla potrzeb awaryjnego odcięcia fragmentów sieci.
Dodatkowo na sieci wodociągowej zaprojektowano wykonanie hydrantu naziemnego DN80 - 1 kpl. zlokalizowany w pkt D6.1 załącznika nr 11 do SWZ.
Projektowane odcinki sieci wodociągowej wykonane będą z materiałów posiadających Atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający do kontaktu z wodą pitną, które należy przedłożyć Zamawiającemu.
Wykonawca oznakuje miejsca zasuw i hydrantu tabliczkami zgodnymi z obowiązującymi wzorami.

Zamawiający dołącza Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10 do SWZ, mapę z zaznaczeniem przebiegu przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej stanowiącą załącznik nr 11 do SWZ oraz STWiOR – załącznik nr 17 jako dokumenty pomocnicze.
Przedmiar robót jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres i wartość nie przekroczy kwot netto – 60 690,07 PLN
Zamówienie podobne będzie polegać w szczególności m.in. na wykonaniu przebudowy odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączami, na zasadach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
cena i okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi na cały zakres zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Łącko obok ZGK w Łącku na działkach 1483, 1469, 783, 2202, 2114, 777


Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączem w miejscowości Łącko obok siedziby ZGK w Łącku ( Strażacka, Nadbrzeżna) na działkach 1483, 1469, 783, 2202, 2114, 777.

Prace obejmują przebudowę sieci wodociągowej metodą bezwykopową z rury PE100RC dn110 SDR11 na długości ok. 166 mb, z rury PE100RC dn90 SDR11 na długości ok. 31 mb oraz wykonanie 1 przyłącza wodociągowego PE100RC dn32 SDR11 – na długości ok. 3 mb. Przedmiot zamówienia obejmuje również wykonanie montażu zasuw DN 100 – 4 szt, DN 80 – 1 szt DN 25 – 1 szt .
Zakres robót obejmuje m.in.:
- wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych,
- wykonanie właściwego oznakowania miejsca prowadzonych robót,
- wykonanie robót montażowych,
- wykonanie uzbrojenia,
- wykonanie robót towarzyszących,
- wykonanie robót odtworzeniowych nawierzchni, dróg i chodników,
- oznaczenie zasuw.
Przebudowywany odcinek sieci wodociągowej włączony zostanie do istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Łącko na dz. ew. nr 1483 wraz z montażem zasuwy Z1 (pkt D1 wskazany w załączniku nr 13 do SWZ) oraz na działce nr 783 wraz z montażem zasuwy Z4 (pkt D6.4 wskazany w załączniku nr 13 do SWZ), na dz. 1469 (pkt D7 wskazany w załączniku nr 13 do SWZ), na działce nr 777 wraz z montażem zasuwy Z5 (pkt D6.2 wskazany w załączniku nr 13 do SWZ)
Przebudowywany odcinek sieci wodociągowej o długości ok. 166 mb i średnicy Ø 110 mm, odcinek sieci wodociągowej o średnicy Ø 90 mm o długości ok. 31 mb oraz przyłącz wodociągowy o średnicy Ø 32 mm o długości ok. 3 mb wykonane będą z rur PE100 RC SDR11.
Na przebudowywanym odcinku należy zamontować łącznie 6 zasuw w tym DN 100 – 4 szt, (2 zasuwy Z1, Z4 na włączeniu do sieci oraz Z2, Z3 na trójniku do przejścia sieci wodociągowej pod ciekiem wodnym Czarna Woda - dz. 1469) i DN 80 – 1 szt ( pkt D6.2), 1 szt DN25 (pkt D.3)
Rurociągi należy wykonać na głębokości ok. 1,7 m p.p.t. W miejscach przebudowy sieci wodociągowej metodą wykopową należy zastosować taśmę znacznikową z tworzywa sztucznego z wkładką metalową, ułożoną na wysokości 40 cm – 50 cm (nad obsypką) wzdłuż osi rurociągu.
Po wykonaniu rurociągu sieć wodociągowa zostanie poddana próbie ciśnienia, płukaniu i dezynfekcji rurociągu z powtórnym płukaniem.
Projektowane odcinki sieci wodociągowej wykonane będą z materiałów posiadających Atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający do kontaktu z wodą pitną, które należy przedłożyć Zamawiającemu.
Wykonawca oznakuje miejsca zasuw tabliczkami zgodnymi z obowiązującymi wzorami.

Zamawiający dołącza Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10a do SWZ, mapę z zaznaczeniem przebiegu przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej stanowiącej załącznik nr 13 oraz STWiOR – załącznik nr 18 do SWZ jako dokumenty pomocnicze.
Przedmiar robót jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres i wartość nie przekroczy kwot netto – 71 923,64 PLN
Zamówienie podobne będzie polegać w szczególności m.in. na wykonaniu przebudowy odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączami, na zasadach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
cena i okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi na cały zakres zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowości Łącko (Garbarska) dz. 1802/6, 1808/5/ 1808/2, 1808/1, 1850/4, 1809/1, 2040, 962, 1431/1


Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę sieci wodociągowej wraz z przyłączami w miejscowości Łącko (Garbarska) na działkach dz. 1802/6, 1808/5/ 1808/2, 1808/1, 1850/4, 1809/1, 2040, 962, 1431/1

Prace obejmują przebudowę sieci wodociągowej metodą bezwykopową z rury PE100RC dn110 SDR11 na długości ok. 182 mb, wymianę 1 kpl hydranu ppoż naziemego DN100 na działce 1802/6 oraz wykonanie 3 przyłączy wodociągowych na łącznej długości ok 8 mb z rury PE100RC dn32 SDR11 do budynków nr 423 w pkt. D3.1 (zasuwa Z4 – DN 25 i studnia wodomierzowa DN 315), nr 542 w pkt. D 5.1 (zasuwa Z3 – DN 25 i studnia wodomierzowa DN 315), nr 350 w pkt. DA.1 (zasuwa Z6- DN 25 i studnia wodomierzowa DN 315). Dodatkowo przedmiot zamówienia obejmuje montaż 3 zasuw DN 100 w punktach wskazanych w załączniku nr 15 do SWZ.
Zakres robót obejmuje m.in.:
- wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych,
- wykonanie właściwego oznakowania miejsca prowadzonych robót,
- wykonanie robót montażowych,
- wykonanie uzbrojenia,
- wykonanie robót towarzyszących,
- wykonanie robót odtworzeniowych nawierzchni,
- oznaczenie zasuw i hydrantu.
Przebudowywany odcinek sieci wodociągowej włączony zostanie do istniejącej sieci wodociągowej w miejscowości Łącko na dz. ew. nr 1802/6 wraz z montażem zasuwy Z1 (pkt D1 wskazany w załączniku nr 15 do SWZ) oraz na działce nr 1850/4 wraz z montażem zasuwy Z2 (pkt D6 wskazany w załączniku nr 15 do SWZ). Na dz. nr 2040 należy zamontować zasuwę Z5. Na działce 1802/6 zostanie wymieniony naziemny kpl hydrant ppoż DN 100.
Przebudowywany odcinek sieci wodociągowej o długości ok. 182 mb i średnicy Ø 110 mm, wykonany będzie z rur PE100 RC SDR11 natomiast przyłącza sieci wodociągowej o średnicy Ø 32 mm, wykonane będą z rur PE100 RC SDR11 na łącznej długości ok 8 mb.
Na przebudowywanym odcinku należy zamontować łącznie 6 zasuw w tym DN 100 – 3 szt, DN 25 – 3 szt.
Rurociągi należy wykonać na głębokości ok. 1,7 m p.p.t. W miejscach przebudowy sieci wodociągowej metodą wykopową należy zastosować taśmę znacznikową z tworzywa sztucznego z wkładką metalową, ułożoną na wysokości 40 cm – 50 cm (nad obsypką) wzdłuż osi rurociągu. Po wykonaniu rurociągu sieć wodociągowa zostanie poddana próbie ciśnienia, płukaniu i dezynfekcji rurociągu z powtórnym płukaniem.
Projektowane odcinki sieci wodociągowej wykonane będą z materiałów posiadających Atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający do kontaktu z wodą pitną, które należy przedłożyć Zamawiającemu.
Wykonawca oznakuje miejsca zasuw i hydrantu tabliczkami zgodnymi z obowiązującymi wzorami.
Zamawiający dołącza Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 10b do SWZ, mapę z zaznaczeniem przebiegu przebudowywanego odcinka sieci wodociągowej stanowiącej załącznik nr 15 oraz STWiOR – załącznik nr 19 do SWZ jako dokumenty pomocnicze.
Przedmiar robót jest podstawą sporządzenia przez Wykonawcę wyceny. Warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, których zakres i wartość nie przekroczy kwot netto 61 507,20 PLN
Zamówienie podobne będzie polegać w szczególności m.in. na wykonaniu przebudowy odcinka sieci wodociągowej wraz z przyłączami, na zasadach opisanych w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał spełnienie kryteriów:
cena i okres gwarancji

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rękojmi na cały zakres zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:
a) doświadczenie Wykonawcy:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie sieci wodociągowej o długości co najmniej 100 mb.
W przypadku składania oferty na część nr 1, i/lub nr 2, i/ lub nr 3 (w przypadku składania ofert na dwie lub trzy części przez jednego Wykonawcę, Wykonawca może wskazać jedną robotę budowlaną dla tych części).
b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:
- jedną osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy posiadającą ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych.

W przypadku składania oferty na część nr 1 i/lub nr 2, i/lub nr 3 (w przypadku składania ofert na dwie i/lub trzy części przez jednego Wykonawcę, Wykonawca może wskazać jednego kierownika budowy dla tych części).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1616 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;

b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
1) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 2.1. – b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której informacja albo dokument dotyczy, potwierdzające odpowiednio, że:,
a) nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.

2) Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;

b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- c) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku, gdy Wykonawca w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ, będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów.
- • gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

• oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SWZ Oświadczenia składają odrębnie każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,

• w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy załączyć do oferty.
Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
- wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera załącznik nr 7 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-28 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem platformy e-Zamówienia, zakładka „Oferty/wnioski", w podglądzie postępowania po zalogowaniu na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę" są dwa pola drag&drop („przeciągnij" i „upuść") i dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty" w pierwszym polu. W kolejnym polu („Załączniki do oferty..")

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-28 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-26

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.